tere,
pealkirjas mainitud mure siis k2sil - auto saab9000, '89, 2,0 94kw...j6nksutab sooja mootoriga iga k2iguga vahemikus 1000(tyhik2ik) - 2500, yhes6naga kogu "rohelise" ala tahhokal...peale seda hakkab lihtsalt kinni pooma, paar korda olen yldse suutnud yle 5000 rpm saada, enamasti ei l2he nii kaugele...kylma mootoriga on loom - liigub, nagu peab...voolikud, niipalju kui neid seal on, on kontrollitud ja lapitud/vahetatud, symptomeid ei v2hendanud...jagaja kaanealune sai elektrilakiga yle k2idud, kuid tulemus ikka null...
millest v6iks alustada kontrolli?...niipalju veel infoks, et algul kadus jahutusvedelik kuhugi, enam ei kao...kuid paar korda sai mootor selle t6ttu tublisti yle lubatud temperatuuri lasta, nii et sissevalatud vesi koheselt ylikiiresti aurustuma hakkas...ise arvasin, et 2kki see liigne temperatuur k2rsatas mootori temperatuuri anduri l2bi ning aju arvab, et mootor on kylm, kuigi tegelikult on juba ammu t88soe...
kuna auto sai ostetud asendusautoks, siis suuri summasid sinna matma ei hakka, kuid oma auto s6iduk6lbulikuks saamise j2rel tahaks mingi raha selle saabi eest tagasi saada, seega ka remondiks v2heke...
9000 vabalthingav poob ja jõnksutab...
Elektrilakiga kaetud jagajakaane võid kohe metsa visata,nii ei tehta.Kõrge temp. ei kärsata andureid sisse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 171
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Poob ja jõnksutab, nagu ei saaks kätte....., külmalt loom....!
Algselt postitas: D116
Proovi vahetada õhulugejat.
Ja kuidas pöördet tühikäigul on?
tyhik2igup88rded on 1k kopikatega(tahho j2rgi 1050 n2iteks)...palju 6hulugejas maksab ja kuskohast saab, ladu24 ei aidanud?...
tynyty - bensufilter vahetatud!...
alustuseks võta lihtsalt õhulugejalt pistik küljest ja vaata kas midagi muutub. Kui ma juhuslikult mõnda aega ilma õhulugejata sõitsin, siis mingit jõnksutamist polnud, vaid tühikäigu pöörded alla 1300 rpm ei langenud.
Lambda kontrollida, bensu rõhk mõõta, võibolla seguklapi reostaat jamab? Mingi temp. andur sellist jõnksutamist küll ei põhjusta. Siis veel kontrollida, kas säde jõuab küünlani ikka nii nagu vaja. Idle klapp puhastada, võibolla sellest tühikäik kõrge.
Lambda kontrollida, bensu rõhk mõõta, võibolla seguklapi reostaat jamab? Mingi temp. andur sellist jõnksutamist küll ei põhjusta. Siis veel kontrollida, kas säde jõuab küünlani ikka nii nagu vaja. Idle klapp puhastada, võibolla sellest tühikäik kõrge.
Lihtsam oleks ju teadjamal inimesel diagnoosida lasta,kui lambist mingeid pistikuid lahti kiskuda ja juppe suvaliselt vahetada
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Aru ma ei saa, kuidas saab üldse ilma õhulugejata sõita? Siis see ju üldse ei sõida normaalselt ja kütusekulu on meeletu. Ja siis veel see, et jagaja alune elektrilakki täis lasta.
Väike OT aga kas eestikeelset klaviatuuri ei ole?...
Väike OT aga kas eestikeelset klaviatuuri ei ole?...
Algselt postitas: NO FEAR
Aru ma ei saa, kuidas saab üldse ilma õhulugejata sõita? Siis see ju üldse ei sõida normaalselt ja kütusekulu on meeletu.
Minu masin (Boshi pritsungiga!) sõitis väga ok ja maanteel mingit meeletut kulu ei täheldanud. Segu keeratakse ju ikka lambda näidu järgi niiet suuri kõikumisi ei tule. Linnas sõites annab vast rohkem tunda.
Mitmed lihtsamad pritsungid on üldse ilma õhulugejata ehitatud ja väga ilusti sõidavad

Algselt postitas: olavivAlgselt postitas: NO FEAR
Aru ma ei saa, kuidas saab üldse ilma õhulugejata sõita? Siis see ju üldse ei sõida normaalselt ja kütusekulu on meeletu.
Minu masin (Boshi pritsungiga!) sõitis väga ok ja maanteel mingit meeletut kulu ei täheldanud. Segu keeratakse ju ikka lambda näidu järgi niiet suuri kõikumisi ei tule. Linnas sõites annab vast rohkem tunda.
Mitmed lihtsamad pritsungid on üldse ilma õhulugejata ehitatud ja väga ilusti sõidavad![]()
Kui mõni andur küljest ära on,ei keerata enam lambdanäidu järgi midagi.,vaid ecu on avariirežiimis ja sõidetakse rikka seguga.Hapnikuandurit enam ei arvestata.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: NO FEAR
Aru ma ei saa, kuidas saab üldse ilma õhulugejata sõita? Siis see ju üldse ei sõida normaalselt ja kütusekulu on meeletu. Ja siis veel see, et jagaja alune elektrilakki täis lasta.
Väike OT aga kas eestikeelset klaviatuuri ei ole?...
v2ljendasin end valesti, tegu polnud elektrilaki vaid elektroonika kyljest niiskuse eemaldamise vahendiga...ja eestikeelset klaverit t6esti ei ole, kasutan mingit norra-rootsi-taani t2hestikuga varianti...
yldiselt ilma 6hulugejata kooles paari sekundiga maha, lamda eemaldamine tegutsemist ei muutnud - st j6nksutas endistviisi...yks variant on veel proovimata - kollektori ja pykste vahelt tuleb heitgaasi l2bi, seega ka 6hku sisse, 2kki lamda saab sellest niipalju valesid andmeid, et keerab segu yleliia rikkaks...
Kollektori ja pükste vahe lasi ka minu MY88 turbol natuke läbi, miski sellest ei muutunud. Sealt kollektori vahelt ei jõua miski sisse tulla, kõik pressitakse ainult väljapoole.
Lihtne küsimus: kas küünlaid oled hiljuti ikka vahetanud? Alati ei piisa sellest, kui nad välimuselt paistavad OK olema.
Lihtne küsimus: kas küünlaid oled hiljuti ikka vahetanud? Alati ei piisa sellest, kui nad välimuselt paistavad OK olema.