Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Jürgen

#1

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kõik info selle auto kohta oleks teretulnud! Kas sellel mudelil on DI ka vist juba?:red:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Aastast 90 tuli vist DI. Ilus on küll. Tõeline Saabipede ostaks selle kõhklemata ära. 25 000 on kuidagi jube odav:o
Jürgen

#3

Mulle räägiti sellist juttu, et tonnist alla 95 aasta pole mõtet osta, minu küsimus, MIKS?
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#4

Peamine põhjus see, et siis on algusaastate vead ravitud. Minul oli 91 aasta mudel ja ainsa nuhtlusena oli autol TCS, millel puudus väljalülitamisvõimalus. Teine suur nuhtlus on ETS. Peaasi on põhjalik ostueelne kontroll. Kui võimalik, vii masin enne Troosti. Kui hästi hoitud masin, siis sõidad ilma muredeta.
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: Jürgen
Mulle räägiti sellist juttu, et tonnist alla 95 aasta pole mõtet osta, minu küsimus, MIKS?
Üks fakt on see et tonniste keredele hakati eriti tõhusat korrosioonitõrjet teha just alates 1995 aastast.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

kw poolest tundub DI-ga versioon olevat. Feisslifti eelsed tonnised kippusid jubedalt roostetama. Pärast feisslifti tuli ka parem korrosioonitõrje ning nagu svenska väidab, siis 95 aastal parandati seda veelgi.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#7

Kui masin pole laksu saanud ja on hooldatud (kere) siis kestab nagu iga teine masin.
:drive:
meelis
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#8

Huvitav,kas sellise kerega 9000 on uuemast mudelist kergem ja seega veidi kiirem või ei ole?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Märgitud on aasta 1992... MY '92 oli CS-i esimene aasta... See auto ei ole kusagilt otsast CS.

DI on kõigil turbomootoritel alates MY89

EDIT: allikas http://www.saabmuseum.com
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#10

No võtaks see kodanik oma telefoni vastu siis.. Äkki saaks talt isegi vin koodi, saaks kindlaks teha millega tegemist.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#11

Mina küll kuulutusest välja ei loe, et MY92 on, sea ikka esmaregistreerimise aasta antakse. Üldse on harv juhus, kui kuulutuses MY mainitakse.
Kui too masin tõesti ilusa kerega ja roosteta ning mootoril turbo korras, siis tasuks ehk isegi selle raha eest võtta. Muidu soovitaks mina küll uuema keremudeliga isendeid valida. Uuem kere polnud mitte ainuld oluliselt roostekindlam vaid ka jäigem ja (avarii)turvalisem.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Algselt postitas: olaviv
Mina küll kuulutusest välja ei loe, et MY92 on, sea ikka esmaregistreerimise aasta antakse. Üldse on harv juhus, kui kuulutuses MY mainitakse.
Ega ma seda ei väidagi, et see auto seal peaks olema MY92, ikka seda, et 92 aastal regatud auto peaks olema suure tõenäosusega ka MY92 (aasta lõpus lausa 93). Aga kui tihti seda juhtub, et müüakse eelmise aasta mudelit? See auto saab olla kõige hilisemalt MY91, aga esmaregamine 92?? Tavaliselt on ikka aasta lõpus juba mudeliaasta number ka muutunud, uuema vastu..;) Ehk suutsin oma mõttekäiku selgitada...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#13

Minu poolest võib sulgeda, teine auto juba sihikul.
Vasta