1. leht 1-st
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: T Juul 24, 2007 19:19
Postitas Jürgen
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kõik info selle auto kohta oleks teretulnud! Kas sellel mudelil on DI ka vist juba?:red:
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: T Juul 24, 2007 19:25
Postitas S9K
Aastast 90 tuli vist DI. Ilus on küll. Tõeline Saabipede ostaks selle kõhklemata ära. 25 000 on kuidagi jube odav:o
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: T Juul 24, 2007 19:26
Postitas Jürgen
Mulle räägiti sellist juttu, et tonnist alla 95 aasta pole mõtet osta, minu küsimus, MIKS?
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: T Juul 24, 2007 19:30
Postitas Nastix
Peamine põhjus see, et siis on algusaastate vead ravitud. Minul oli 91 aasta mudel ja ainsa nuhtlusena oli autol TCS, millel puudus väljalülitamisvõimalus. Teine suur nuhtlus on ETS. Peaasi on põhjalik ostueelne kontroll. Kui võimalik, vii masin enne Troosti. Kui hästi hoitud masin, siis sõidad ilma muredeta.
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: T Juul 24, 2007 20:52
Postitas svenska
Algselt postitas: Jürgen
Mulle räägiti sellist juttu, et tonnist alla 95 aasta pole mõtet osta, minu küsimus, MIKS?
Üks fakt on see et tonniste keredele hakati eriti tõhusat korrosioonitõrjet teha just alates 1995 aastast.
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: T Juul 24, 2007 21:21
Postitas suur
kw poolest tundub DI-ga versioon olevat. Feisslifti eelsed tonnised kippusid jubedalt roostetama. Pärast feisslifti tuli ka parem korrosioonitõrje ning nagu svenska väidab, siis 95 aastal parandati seda veelgi.
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: K Juul 25, 2007 14:48
Postitas andres
Kui masin pole laksu saanud ja on hooldatud (kere) siis kestab nagu iga teine masin.
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: K Juul 25, 2007 19:27
Postitas meelis
Huvitav,kas sellise kerega 9000 on uuemast mudelist kergem ja seega veidi kiirem või ei ole?
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: K Juul 25, 2007 19:35
Postitas Cyber
Märgitud on aasta 1992... MY '92 oli CS-i esimene aasta... See auto ei ole kusagilt otsast CS.
DI on kõigil turbomootoritel alates MY89
EDIT: allikas
http://www.saabmuseum.com
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: K Juul 25, 2007 20:37
Postitas Jürgen
No võtaks see kodanik oma telefoni vastu siis.. Äkki saaks talt isegi vin koodi, saaks kindlaks teha millega tegemist.
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: E Juul 30, 2007 17:33
Postitas olaviv
Mina küll kuulutusest välja ei loe, et MY92 on, sea ikka esmaregistreerimise aasta antakse. Üldse on harv juhus, kui kuulutuses MY mainitakse.
Kui too masin tõesti ilusa kerega ja roosteta ning mootoril turbo korras, siis tasuks ehk isegi selle raha eest võtta. Muidu soovitaks mina küll uuema keremudeliga isendeid valida. Uuem kere polnud mitte ainuld oluliselt roostekindlam vaid ka jäigem ja (avarii)turvalisem.
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: E Juul 30, 2007 17:50
Postitas Cyber
Algselt postitas: olaviv
Mina küll kuulutusest välja ei loe, et MY92 on, sea ikka esmaregistreerimise aasta antakse. Üldse on harv juhus, kui kuulutuses MY mainitakse.
Ega ma seda ei väidagi, et see auto seal peaks olema MY92, ikka seda, et 92 aastal regatud auto peaks olema suure tõenäosusega ka MY92 (aasta lõpus lausa 93). Aga kui tihti seda juhtub, et müüakse eelmise aasta mudelit? See auto saab olla kõige hilisemalt MY91, aga esmaregamine 92?? Tavaliselt on ikka aasta lõpus juba mudeliaasta number ka muutunud, uuema vastu..

Ehk suutsin oma mõttekäiku selgitada...
Kas keegi on vaatamas/sõitmas käinud sellise tonnisega?
Postitatud: E Juul 30, 2007 18:34
Postitas Jürgen
Minu poolest võib sulgeda, teine auto juba sihikul.