kui palju hj kannatab tonnise aero käigukast ?

Tonnised ja nende mured
Vasta
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#1

kas see jutt vastab tõele et tonnise aero käigukast kannatab kuni 600hp.Siduri ja pooltelgede kohta paluks ka infot
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Hj. pole mingi eriline näitaja,mida vaadata.Käigukasti-sidurit huvitab ainult väändemoment,ehk Nm.
Ja täiesti tavaline kägukast/sidur on tonnisel aerol.Kiire difriülekanne,nagu ka 2,3 FPT masinal.Pole ju mingit erilist võimsusevahet FPT`l ja aerol,et selleks spetskasti-sidurit teha/panna.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Aga siiski jäi vastuseta see, kui palju ta siis kannatab..;) Ma tean, et automaadist ei tohiks eriti üle 400Nm läbi lasta, kui suur on see number manuaali puhul? Mõningaid herr Iromani pilte näinuna meenub mulle nii mõnigi ilma hammasteta hammasratas seal..;) (Sellega meenub muidugi, et ma pidin neist piltidest miski galerii tegema ja teistega jagama seda...)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#4

Algselt postitas: Cyber
.....herr Iromani pilte näinuna meenub mulle nii mõnigi ilma hammasteta hammasratas seal..;) (Sellega meenub muidugi, et ma pidin neist piltidest miski galerii tegema ja teistega jagama seda...)

Arvan et paljud ootavad seda ;)
:drive:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#5

Kahjuks olen töödegraafikust lootusetult maas,see suvi pidi olema TranniKilli suvi,loodab ,et sügis tuleb vastavasisuline.Hambad lendasid küll.Sellepäras,et keegi eelmine omanik kusagil saksas modis" võimsust juurde,muutes peaülekannet.Lühemaks.Difrihamas oli tavalise kasti oma.Kruiis ei töötanud...Siit telt selgub,herr Trionic,et aero 9000 kast ikkafi mönevõrra erinev.Käigud on pikemad,kui mitteaerol.
Korpuse Otsaseinte paksus(laagripesad) ongi esmakriitiline mis karmile low end torque-le vastu ei pea.Sahistatakse 93SS 6 käigulise võludest.Sseda muidugi peale kerget modimist
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#6

Kui aluseks võtta maptun.com andmed, siis tonnise sidur kannatab ~440 Nm, 490 Nm (stage 4) soovitatakse juba tugevamat sidurit, 540-580 Nm puhul soovitatakse veel tugevamat (SPEC Steg 3). Käimakasti vahetusest nagu juttu ei tehta isegi stage 7 juures (589 Nm). Aga kas nüüd sellest võib järeldada, et kast niipalju ka vastu peab...
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

Algselt postitas: iroman
Kahjuks olen töödegraafikust lootusetult maas,see suvi pidi olema TranniKilli suvi,loodab ,et sügis tuleb vastavasisuline.Hambad lendasid küll.Sellepäras,et keegi eelmine omanik kusagil saksas modis" võimsust juurde,muutes peaülekannet.Lühemaks.Difrihamas oli tavalise kasti oma.Kruiis ei töötanud...Siit telt selgub,herr Trionic,et aero 9000 kast ikkafi mönevõrra erinev.Käigud on pikemad,kui mitteaerol.
Korpuse Otsaseinte paksus(laagripesad) ongi esmakriitiline mis karmile low end torque-le vastu ei pea.Sahistatakse 93SS 6 käigulise võludest.Sseda muidugi peale kerget modimist

Kuidas 93SS käigukast 9k Aerole alla läheb? Kas kinnitused on samad nahu 9k kastil? Mida tuleb vahetada?
__In Boost We Trust__
Vasta