kui palju hj kannatab tonnise aero käigukast ?
Hj. pole mingi eriline näitaja,mida vaadata.Käigukasti-sidurit huvitab ainult väändemoment,ehk Nm.
Ja täiesti tavaline kägukast/sidur on tonnisel aerol.Kiire difriülekanne,nagu ka 2,3 FPT masinal.Pole ju mingit erilist võimsusevahet FPT`l ja aerol,et selleks spetskasti-sidurit teha/panna.
Ja täiesti tavaline kägukast/sidur on tonnisel aerol.Kiire difriülekanne,nagu ka 2,3 FPT masinal.Pole ju mingit erilist võimsusevahet FPT`l ja aerol,et selleks spetskasti-sidurit teha/panna.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aga siiski jäi vastuseta see, kui palju ta siis kannatab..
Ma tean, et automaadist ei tohiks eriti üle 400Nm läbi lasta, kui suur on see number manuaali puhul? Mõningaid herr Iromani pilte näinuna meenub mulle nii mõnigi ilma hammasteta hammasratas seal..
(Sellega meenub muidugi, et ma pidin neist piltidest miski galerii tegema ja teistega jagama seda...)


Algselt postitas: Cyber
.....herr Iromani pilte näinuna meenub mulle nii mõnigi ilma hammasteta hammasratas seal..(Sellega meenub muidugi, et ma pidin neist piltidest miski galerii tegema ja teistega jagama seda...)
Arvan et paljud ootavad seda


Kahjuks olen töödegraafikust lootusetult maas,see suvi pidi olema TranniKilli suvi,loodab ,et sügis tuleb vastavasisuline.Hambad lendasid küll.Sellepäras,et keegi eelmine omanik kusagil saksas modis" võimsust juurde,muutes peaülekannet.Lühemaks.Difrihamas oli tavalise kasti oma.Kruiis ei töötanud...Siit telt selgub,herr Trionic,et aero 9000 kast ikkafi mönevõrra erinev.Käigud on pikemad,kui mitteaerol.
Korpuse Otsaseinte paksus(laagripesad) ongi esmakriitiline mis karmile low end torque-le vastu ei pea.Sahistatakse 93SS 6 käigulise võludest.Sseda muidugi peale kerget modimist
Korpuse Otsaseinte paksus(laagripesad) ongi esmakriitiline mis karmile low end torque-le vastu ei pea.Sahistatakse 93SS 6 käigulise võludest.Sseda muidugi peale kerget modimist
Kui aluseks võtta maptun.com andmed, siis tonnise sidur kannatab ~440 Nm, 490 Nm (stage 4) soovitatakse juba tugevamat sidurit, 540-580 Nm puhul soovitatakse veel tugevamat (SPEC Steg 3). Käimakasti vahetusest nagu juttu ei tehta isegi stage 7 juures (589 Nm). Aga kas nüüd sellest võib järeldada, et kast niipalju ka vastu peab...
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: iroman
Kahjuks olen töödegraafikust lootusetult maas,see suvi pidi olema TranniKilli suvi,loodab ,et sügis tuleb vastavasisuline.Hambad lendasid küll.Sellepäras,et keegi eelmine omanik kusagil saksas modis" võimsust juurde,muutes peaülekannet.Lühemaks.Difrihamas oli tavalise kasti oma.Kruiis ei töötanud...Siit telt selgub,herr Trionic,et aero 9000 kast ikkafi mönevõrra erinev.Käigud on pikemad,kui mitteaerol.
Korpuse Otsaseinte paksus(laagripesad) ongi esmakriitiline mis karmile low end torque-le vastu ei pea.Sahistatakse 93SS 6 käigulise võludest.Sseda muidugi peale kerget modimist
Kuidas 93SS käigukast 9k Aerole alla läheb? Kas kinnitused on samad nahu 9k kastil? Mida tuleb vahetada?
__In Boost We Trust__