Saabid ja Alfad üheskoos ringrajal 02 septembril

Ühised tegemised
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#1

Siin on siis see pakkumine Alfa klubi poolt, mille kohta ma enne huviuuringut tegin. Praeguse seisuga võime me enda hõivata ~15 kohta. Need, kes juba huviuuringu puhul märku andsid oleks eelisjärjekorras! Kiitke siis heaks või pange pahaks :)

TGB, Iff, Iisak, Trionic, Eleri, Muuseas, Ingvar, Wilddog, Csn, TROLL, Saabninethousand, Kasparius, Vmaster oleks hetkel juba 13 nime!!! Kaasa elama minna ei keela aga keegi..:)

EDIT: Ametlikult on teatanud oma soovist: Kasparius, Iisak, Trionic, SAABNINETHOUSAND, Muuseas, TROLL, Wilddog, Kolhoos

-----------------------
Karikasarja IV etapp: AlfaRing 2007
JUHEND


1. Aeg ja koht
1.1 Võistluse korraldab Eesti Alfa Romeo Klubi. Võistlus toimub pühapäeval, 02. septembril 2007. a. Sauga ringrajal. Korraldaja jätab endale õiguse muuta võistluspaika ja aega sõltuvalt ilmastikutingimustest, etteteatamisajaga vähemalt 4 kalendripäeva.

2. Eesmärk:
2.1 Tõsta osavõtjate sõiduoskusi tehnilisel ja kiirel rajal.

3. Programm:
09.30 – kogunemine Järve Selveri parklas;
09.45 – kolonnis liikumine võistluspaika;
11.15 - stardijärjekorra loosimine, rajaga tutvumine (korraldaja tagab juhendiga igale osalejale vähemalt 15 min treeningu);
13:00 – esimese auto start;
15.00 – võistluse lõpetamine, autasustamine;
15:15 – jätkutegevus – Julgetele kalapüük Nurme külas.

4. Võistlusautod:
4.1 Üritus on mõeldud Alfa Romeo marki autodele, muude autode puhul jätab korraldaja endale õiguse valida, kes saavad rajale ja kes mitte. Karikasarja punktiarvestus käib vaid Alfa Romeo marki sõiduautodel osalejate vahel. Muude markide puhul jätab korraldaja endale õiguse välja anda eripreemiaid;
4.2 Võistlusklassid:
4.2.1. Alfad üle 2001 cm3
4.2.2. Alfad kuni 2000 cm3
4.2.3. Vabaklass

5. Üldised reeglid:
5.1 Võistelda võib ühe ja sama autoga mitu võistlejat, autol võib korraga näha olla ainult üks stardinumber;
5.2 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel. Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjale ja ümbritsevaile ning mis võivad häirida võistluste kulgu;
5.3 Stardijärjekord määratakse võistlusnumbrite alusel;

5.4 Võistluse tulemused vormistatakse protokollina. Protokollis peavad olema kõigi võistlejate tulemused. Protokoll on aluseks auhindamisele;
5.5 Võistleja vastutab ise oma tervisliku seisundi eest, samuti kehtib omavastutus rajal toimuva võimaliku tervisekahjustuse korral;
5.6 Organisaator ei vastuta võistlustrassil toimunud varalise kahju eest;
5.7 Võistleja peab olema kinnitatud turvavööga, kiiver kohustuslik!!!
5.8 Võistleja on kohustatud starditsooni saabuma stardikohtuniku antava märguande peale. Märguande alguseks võib kõige varem olla eelmise sõidu start.
5.9 Start paigalt, töötava mootoriga. Stardi märguandeks on stardilipu langemise hetk. Finiš lendav;
5.10 Aega mõõdetakse ajavõtusüsteemiga, täpsusega vähemalt 1/100 sekundit;
5.11 Võistlus koosneb kolmest sõidust. Paremusjärjestuse selgitamiseks summeeritakse kolme vooru kaks parimat aega;
5.12 Kui startinud võistleja ei lõpeta 1. vooru sõitu, kuid soovib startida järgmises voorus, omistatakse talle konkreetse klassi viimane aeg+ 10 sek
5.13 Raja lühendamine ja rajapiirde puude +10 sek, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.

6. Rehvidele kehtivad tingimused:
6.1 Kasutada ei tohi naastrehve;
6.2 Kasutada ei tohi slikk jms spetsiaalseid võistlusrehve;
6.3 Lamellrehvide kasutamine on lubatud;
6.4 Eelistatuna näeb korraldaja tänavasõiduks mõeldud suverehve.

7. Korraldaja vastutus
7.1 Kõik korraldamisega seotud iskud vastutavad kehtestatud reeglite ja üldjuhendi täitmise eest.

8. Osalustasu
8.1 Osalustasu on 450.- kr ja tasutakse kohapeal sularahas või ülekandega panka
10152005830003 Stelle Bend

9. Autasustamine
9.1 Eesti Alfa Romeo Klubi autasustab karikasarja 3 paremat mitterahaliste auhindadega klasside lõikes.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

super:headbang:
aga mitu ringi igas voorus saab sõita?
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#3

arvatavasti nagu rahvasprindis. ~2 ringi
nii see tavaliselt on olnud ja on ilmselt ka seekord.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#4

Eeldan, et saad sõita pooldeist ringi. kohapealt startides ring mis läheb arvesse ja pool jahutamiseks ja rajal mahatulemiseks (see varjant oleks aega kokkuhoidev). Kuid võib ka 2 oleneb kuidas korraldatud on.

Samas
5.13 Raja lühendamine ja rajapiirde puude +10 sek, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.

Kurja mõni kurv on küll selline kus on vaja raja ääres olevaid piiretest väga lähedalt sõita et kiirelt kurvi läbida. Aga mis meil siin nuriseda vaja ainult kohaleminna korralduslikpool on Alfaklubi teha.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

Algselt postitas: csn
Eeldan, et saad sõita pooldeist ringi. kohapealt startides ring mis läheb arvesse ja pool jahutamiseks ja rajal mahatulemiseks (see varjant oleks aega kokkuhoidev). Kuid võib ka 2 oleneb kuidas korraldatud on.

Samas
5.13 Raja lühendamine ja rajapiirde puude +10 sek, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.

Kurja mõni kurv on küll selline kus on vaja raja ääres olevaid piiretest väga lähedalt sõita et kiirelt kurvi läbida. Aga mis meil siin nuriseda vaja ainult kohaleminna korralduslikpool on Alfaklubi teha.
Kui nii, et ainult üks ring ongi kui aega võetakse ja siis kohe jahutusring, on küll seda sõitu väga vähe :(
Rehvid ei lähe soojaks selle ajaga isegi.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Kirjas on, et tagatakse igaühele veel ka 15 minutit treeningaega. Selle jooksul saate veel nii mõnegi ringi sõita.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: kasparius

Kui nii, et ainult üks ring ongi kui aega võetakse ja siis kohe jahutusring, on küll seda sõitu väga vähe :(
Rehvid ei lähe soojaks selle ajaga isegi.

Lubatud ainult tänavarehv, see pole slikk ju, mis peab soojaks minema... kui sa just nn streetlegal tänavaslikke ei mõtle (Yoko A048 näiteks), kui tavarehv kipub kuumaks minema, hakkab ta tõbras tükka välja loopima.
Jürgen

#8

KURAT, 2 september ei sobi mulle mitte mingit moodi.:bs:
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#9

panen väikse videolõigu neile, kes esimest korda ringrajale tulevad (lähevad)
Fifth Gear - Track Tips from Tiff
http://www.youtube.com/watch?v=BrcchCbq_vw

veel paar teemakohast juttu nõuannet

http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=47
http://www.hot.ee/saulepi/kiire.html

rehvidest: Rõhk võiks olla rehvides valmistaja soovitatust kõrgem ca. 0,2-0,4 atm. võrra. (See säästab natuke rohkem tänavarehvide külgi)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

Algselt postitas: Jürgen
KURAT, 2 september ei sobi mulle mitte mingit moodi.:bs:
OK.. vaba koht siis nimekirjas...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
kolhoos
Postitusi: 94
Liitunud: R Sept 29, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#11

Tuleks hea meelega, kui mind FTO-ga rajale lastakse , minu saab 93 2.0 pole ringrajal midagi teha.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Seal on vabaklass ja niipalju kui ma uurisin, ei ole seal vist vahet, mis autoga seal klassis sõidetakse..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#13

Peab sport istme sisse aretama. Muidu on esimeses kurvis minek:freak:
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#14

No mina tulen niisama paarutama ja mulisema. Aut. kastiga ei julge ma nagunii kurve võtta sama kiirusega nagu manuaaliga. Stock vedrustusega tonnine ei ole ka nagunii mingi kurvisuutlik relv.
Kui minu suht mõttetu osavõtu pärast peaks rajalt kõrvale jääma keegi kes väga head tulemust suudaks näidata siis võin ka pealtvaataja osas olla!
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#15

Minu koht on vaba, huvi on, aga ma pole 2 kuud ühtki nv kodus olnud, kuidagi tihedaks läheb selle asjaga.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
E.T.
Postitusi: 108
Liitunud: R Aug 17, 2007 11:05
Asukoht:
Auto:

#16

Tere Alfaklubi poolt

mina olen Erki ning ma olen üks Rajapäeva Alfaklubi poolsetest eestvedajatest

lisaks hr Spark poolt viidatud harivatele linkidele võib vaadata / lugeda ka http://www.opentrack.pri.ee/rajajuhend.html


Ringide arv:
Start
2 kiiret ringi
Finish
jahutus

ilma jahutuseta on turbod ja pidurid tänavaautodel ohus... jahutusse suhtugem kõik tõsiselt - kiirused ja pöörded maha ning võimalusel pidureid mitte puutuda - aega kulub aga rahakotti säästab.

Rehv on tänavarehviga piiratud põhjusel, et mäng oleks võrdsem ja sportlikult võistluslikum ning kättesaadavam võimalikult laiale hulgale huvilistele.

Treeningsõitudes on meil seni alati aega üle jäänud... seal saab vihtuda palju kulub ideaaltrajektoori otsinguil...
Lisaks reeglina on võistlusjörgselt ka rada vaba auru välja laskmiseks... seni ei ole seda auru enam kellelgi selleks ajaks jagunud...

Nagu ka kindlasti siin juttu, siis mäng ei käi mitte MÕISALE... iga mees sõidab ikka sinnamaani, kus tunneb ennast veel ohutult. Ohutuse huvides on ka šikaan pikal sirgel, et vältida 160-ga kurvi ründamist!


Ka Vaba klassi paremad saavad autasustatud mitterahaliste auhindadega.
Eripreemiad tulevad ka kindlasti mitterahalised.

Võidab Sport
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

Nii, oleks ka palve neile, kes osalevad meie poolt. Saatke palun osavõttu kinnitav email aadressil stelle.bend(ät)mail.ee ja pange cc: cyber (ät) saabnet.ee. Meile on 15 kohta, niiet tegutsege!! Märkige ära oma auto parameetrid ka sinna meili. Siis korraldajad ka teavad, mida oodata..:) Ma teen siia esimesse postitusse siis jooksvalt update osalejate kohta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Ingvar
Postitusi: 25
Liitunud: T Apr 24, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#18

Minu osalemine lahtine hetkel, kuna autol kaob sooja mootoriga jõud jälle. Küll aga sain teenindusse aja 22. augustiks ja siis selgub, mis saab. Palun selle ajani mu koht siiski broneerituna hoida, sest sõita ikka tahaks:gun:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#19

Mis parameetrid? Pikkus, laius, kõrgus :D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

Algselt postitas: Ingvar
Palun selle ajani mu koht siiski broneerituna hoida, sest sõita ikka tahaks:gun:
Ma kirjutasin just natuke maad ülevalpool, mida tuleks teha selleks, et sinna kohta saada. Sealt on üks emaili aadress kuhu tuleb saata MAIL. CC: pange mulle... Tahan lihtsalt silma peal hoida, kui paljud meie hulgast huvitatud on.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
E.T.
Postitusi: 108
Liitunud: R Aug 17, 2007 11:05
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mis parameetrid? Pikkus, laius, kõrgus :D


:) piisab kubatuurist ja mudelist... muud ei oska tahtagi ;)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#22

Ma kordan siin veelkord üle. Kõik, kes te avaldasite soovi, tehke seda veelkord ja ametlikult, saates emaili aadressile stelle.bend(ät)mail.ee ja pange cc: cyber (ät) saabnet.ee. Seni on millegipärast ainult kolme inimese soov minuni jõudnud. Esialgu oli märgatavalt rohkem huvi. Võimalus on väärt ära kasutamist!! Meie pärast jäeti nii mõnigi teine klubi ukse taha, ärge siis marki täis tehke nüüd..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#23

Mul pole amorte :( ilma nendeta ei saa mitte :angry:
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#24

Kle Eleri, ega kõigil sportamorte ole. Ikka sõidavad :)
Usun, et mingi mees kes seda palju sõitnud, lüpsaks mind vabalt sel rajal ka stock autoga.
Edit: Juhul kui amort läbi on, siis :S
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
E.T.
Postitusi: 108
Liitunud: R Aug 17, 2007 11:05
Asukoht:
Auto:

#25

registreeritud tänase seisuga:

Alfad üle 2000cc..

Stelle Bend 156 2,5
Tiit Luman 159 Q4
Toomas Leemets 164 Q4
Jaan Tiigi 159
Allan Tigane 164
Jaan Tiideman 164
Ivar Puusepp Brera



Alfad kuni 1999cc..

Kristjan Kotkas 155 TS
Leslie Laasner 156 Ti
Külli Tamberg 156 Selespeed
Andri Valk GT
Tarmo Tähepõld 156 TS
Sten Suban 147 selespeed
Heiti Mering 33
Andrus Kuusik 156
Esta Kaal 147
Georg Maipuu GTV
Hendrik Eeltee 147 selespeed 2,0
Kaarel Kirikal gtv
Magnus 33
Esta Tatrik 156
Ranno Paosalu 156


VABAKLASS:
Tõnu Sikk Lancia Delta Integrale
Werner LAigar bmw850
Andre Luman Saab 95 Aero
Kristjan Saarik Saab 9000
Kaspar Jürgens Saab9-3
Illimar Libe 900 talladega
Mihkel Kasak 9000 Aero
Danel Niinemäe 9-3 Viggen
Mitsubishi FTO GR
Andri Valk 900 T
Saabiklubi
Saabiklubi
Saabiklubi
Saabiklubi
Saabiklubi



Härrad: korraldajad paluvad oma regamismeilid ära saata tulijatel :)
Vasta