1. leht 2-st

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: T Aug 14, 2007 20:25
Postitas mm17
Tervitus, sai soetatud omale ka esimene saab ja seda täiesti juhuslikult. Läksin hoopis üht volvo s80 vaatama aga jäi pilk peale hoopis saabile. Peale esimest 500 kilomeetrit on siis ilmnenud ka mõned vead mis esmapilgul kahe silma vahele jäid. Salongis ei põle see tuluke mis peaks näitama fasten seat belts, siis info displei on poolikute numbritega. Ülevaatuspunktis käies avastati kuskilt mootorist õlileke, aga ei tea kust, peab vist saabiantit külastama ning sirgel teel sõites on rool natuke vasakule viltu ja auto kisub kergelt paremale. Kliima võiks ka minu arust natuke külmemat õhku toota aga võibolla see peabki nii olema. Loodan et see õlileke seal midagi väga halba ei tähenda, teised vead vist peaks natuke kergemini kõrvaldada saama. Andmed siis sellised:
Saab 9-5 Aero, 2000, 2,3 T 169 kw. Varustus: Nahkpolster, ventileeritavad istmed, elektrilised istmed mäludega, automaatne kliimaseade, stereo + orig subwoofer, püsikiirusehoidja, manuaalkast, 17" veljed (saab). Kindlasti oli midagi veel aga mul pole kõik meeles. Ahjaa üks küsimus ka, lugesin kuskilt, et aerodel ei ole puitimitatsiooni keskkonsoolil, aga miks siis mul on? Ära vahetatud midagi või? Pilte praegu pole, nii kui teen siis lisan siia juurde.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: T Aug 14, 2007 21:13
Postitas iisak
Kui õlileke on otsakaane juures siis hakka kettidevahetuseks valmistuma.
Seda leket saab peatada ainult mootorit maha võttes ja kuna see on nii suur töö(loe kulukas) tasub kohe ka ketid ära vahetada:facts:

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: T Aug 14, 2007 21:41
Postitas Pootsman
Näed sa siis,
jälle üks inimene juures kes Volvot ostes toob koduõuele Saabi :head:

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: T Aug 14, 2007 22:08
Postitas ivomets
kas pärnust, hõbedane vagun?
kui jah, siis sealt leiad veel igasugu asju ...

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Aug 15, 2007 12:53
Postitas romza
Nice!
2000a 9-5 aero!
Welcome to the CLUB!
:headbang:

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Aug 15, 2007 14:41
Postitas nataly87
Kui veel pilte ka saaks näha, oleks eriti tore:)
See muidugi hea ei ole, et mootorist õli tuleb, kuid ülejäänud vead on väga väiksed ja tühised õnneks. Soovin teile pikki kilomeetreid :)

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Aug 15, 2007 19:16
Postitas mm17
pärnust jah see, mis mind siis veel ees ootab?

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Aug 15, 2007 19:29
Postitas ivomets
aja oma auto teise sarnase kõrvale ja siis näed erinevusi.
aga eks ta natuke soodsama hinnaga kah oli.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:22
Postitas mm17
Nonii, pikk aeg juba möödunud ja ära unustanud selle teema, lisan siis mõned pildid ka autost. Vahepeal olen õlilekkest lahti saanud, läbi oli väntvõlli otsatihend (kui ma õieti mäletan, pole tehnikaga väga kursis, kas on selline asi olemas üldse :) ) Kaugtulede relee andis vahepeal alla, sai see vahetatud. Muud nagu polegi viga olnud, muidugi kui välja arvata see, et üks kits otsustas ette joosta ja parem esitiib oli natuke lömmis ja paremad tuled mõlemad katki, kuid nüüd kõik ok jälle, tarvis vaid termostaat ära vahetada kuna itaaliast toodud auto ja soojamaa termostaat sees.

Lisatud failid

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:33
Postitas mm17
veel...

Lisatud failid

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:33
Postitas mm17
ja veel

Lisatud failid

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:34
Postitas mm17
.

Lisatud failid

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:36
Postitas mm17
.

Lisatud failid

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:39
Postitas avelito
Jätkuvalt õnne uue auto puhul, ilus teine:). Pead uue numbrialuste teema algatama, need E-AUTOPOOD kirjad ei sobi kohe mitte sinna, www.saabnet.ee sobiks palju paremini :wise:

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:40
Postitas mm17
Auto juba pea pool aastat mu käes :) olen jah uurind seda numbrialuste teemat, aga vist pole neid saada praegu või eksin? ammu juba soov need ära vahetada.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:48
Postitas avelito
Algselt postitas: mm17
Auto juba pea pool aastat mu käes :) olen jah uurind seda numbrialuste teemat, aga vist pole neid saada praegu või eksin? ammu juba soov need ära vahetada.

Aga nüüd on ju pildid kah ;) . Numbrialustega saad ise ka majandada, firmaks on Lilleplast, kontaktisik on Rein. Püstita teemat, kindlasti on veel foorumlasi, kes endalegi neid soovivad. :wise:

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:48
Postitas svenska
Algselt postitas: mm17
Auto juba pea pool aastat mu käes :) olen jah uurind seda numbrialuste teemat, aga vist pole neid saada praegu või eksin? ammu juba soov need ära vahetada.
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4646&page=1
Esimeses postituses on numbrialuste müüja kontaktandmed. Suht hiljuti oli neid veel küllaga, nii et äkki veab.
EDIT: Oi, Avelito eelmist postitust lugedes tekib mulje et on otsas?

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:52
Postitas mm17
väga hea, eestisse jõuan siis lähen toon ära kui veel on :)

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 21:52
Postitas suur
Algselt postitas: mm17
Auto juba pea pool aastat mu käes :) olen jah uurind seda numbrialuste teemat, aga vist pole neid saada praegu või eksin? ammu juba soov need ära vahetada.
Neid peaks veel olema. Usun, et Saabu annab teada, kui need otsa saavad. Küsija suu pihta ei lööda!

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 22:58
Postitas mm17
ma ei tea mis see olnud on, aga kiskusin lahti ja taga on ainult juhtmejupid, mingit funktsiooni sellel hetkel ei ole.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Dets 05, 2007 23:01
Postitas mm17
istmesoojendustest tunnen ka praegu puudust, proovisin teise auto pealt lüliteid, vool on pistikutes sees, aga soojaks istmed ei lähe. ilmselt on küttekeha puudu istmetes. oskab äkki keegi öelda kas ja millise raha eest on võimalik neid lisada?

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: N Apr 16, 2009 10:59
Postitas mm17
Palju vett juba merre voolanud viimasest postitusest, natuke siis täiendan. Erinevalt piltidel näha olevast on numbrialused juba 2 korda vahetunud, esmalt siis saabneti omade ja hiljem saabiklubi logo kandvate vastu. Mis kõik vahetatud on ei tule kõik hoobilt meeldegi...mõned suuremad väljaminekud on olnud tagasillapuksid, siduri töösilinder koos survelaagriga, piduriklotsid ja kettad esimesed ning tagumised klotsid. Katalüsaator oli umbes, sai see ära vahetada, kuigi lõplikku lahendust probleemile ei ole veel tulnud. Hetkel võtsin ette suurema mootori hoolduse, plaan oli ketid vahetada ja mootori õlilekked peatada aga oh üllatust, ka kolvid loksusid sees. Mis siis ikka, kui mootor juba korra lahti on, siis kõik vajalik vahetamisele, plokikaan ja klapid ning klapipesad tegemisele, uued sääretihendid jne. Nüüdseks on asjad nii kaugel, et nädalavahetusel ilmselt mootor peale tagasi ja eks ole näha mis häält tegema hakkab :) Esimese parema ratta juures ka kole klobin augulisel teel sõites, nüüd mootori remondiga koos sai vahetada ka abiraami puksid, eks ole näha kas läks paremaks. Kui ei, eks siis tuleb uued amordid panna, muud võimalust enam ei ole. Lühidalt siis kõik, kui mootor peal ja töötab jälle, annan märku :drive:

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: N Apr 16, 2009 11:15
Postitas mm17
Ahjaa üks vahejuhtum tuleb ka meelde, reede õhtupoolikul enne maale sõitu avastasin, et kütusefiltrist tuleb lahinal benssu läbi. Mõte, et mis teha, niimoodi sellist pikka sõitu ette võtta ei saa. Kõne Trionicule ja tänud Audaceri töökale kollektviivile, kes mu vahele võtsid oma töödele ning asja operatiivselt ära lahendasid. Uue kütusefiltri paigaldamise näol siis.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: E Apr 20, 2009 10:23
Postitas mm17
Nii, nüüd on mootor koos ja auto jälle sõidus. Üks küsimus seoses uute kolvide ja rõngastega - kaua sissesõitu peaks tegema ja millised oleks mootori maksimaalsed lubatud pöörded sellel perioodil?

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: E Apr 20, 2009 11:21
Postitas roomlane
Algselt postitas: mm17
Nii, nüüd on mootor koos ja auto jälle sõidus. Üks küsimus seoses uute kolvide ja rõngastega - kaua sissesõitu peaks tegema ja millised oleks mootori maksimaalsed lubatud pöörded sellel perioodil?
NG 2.3 vabalthingaval tegi üks mees sissesõitu sedasi: http://www.900saab.com/engineoverhaul7.html