Olen suure tõenäosusega ostmas Saab 9-3 Aero, 2004, 157000km Carcom'ist. Kas keegi oskab kiirelt öelda midagi selle firma kohta?? Tagasiside on väga oodatud. Kuigi siin foorumis on sellest firmast veidi juttu olnud, sooviksin veel kuulda kellegi kogemusi seoses selle firmaga. Samuti on silmapiiril ka Nature Mind'i pakkumine- Saab Vector 2003, 115000km, 2,0 129kw, mõlema lisad peaaegu samad, väga raske on otsutada. Paluksin abi!
Asjaga kiire!!!
Palun abi Saab 9-3 Aero ostmisel!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kas see 9-3 Vector on ka manuaal?? Aero on võimsam, manuaal, jäigem... Muus osas suht sama. Eks sa pead välja mõtlema kas tahad manuaalkastiga või automaatkastiga autot...
+25kW on ka vectori ja aero vahel... kui see vector ka manuaal on siis ma võtaks juba aero..
Samas müüja puhul kalduksin Nature Mindi poole. Mitte et mul midagi Carcomi vastu oleks. NM lihtsalt on spetsialiseerunud Saabidele ja toob tõesti korralikke asju. Lausa eksoote saabimaailmas.


Samas müüja puhul kalduksin Nature Mindi poole. Mitte et mul midagi Carcomi vastu oleks. NM lihtsalt on spetsialiseerunud Saabidele ja toob tõesti korralikke asju. Lausa eksoote saabimaailmas.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kui see on see must 9-3 aero carcomist mida pool aastat müüakse, siis mina käisin seda proovimas ja see asi ei liikunud miskipärast edasi. Nagu 110kw oli 
Kui ei siis ma ei oska midagi muud tarka öelda, kui et 9-3aero on jäik auto.
Edit: tsekkasin järgi. Must carcomis ei ole see sama mis siis kui mina vaatasin.

Kui ei siis ma ei oska midagi muud tarka öelda, kui et 9-3aero on jäik auto.
Edit: tsekkasin järgi. Must carcomis ei ole see sama mis siis kui mina vaatasin.
Sent from my Monte Carlo using B236
see on see aero http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=370610 äkki oskab keegi selle kohta midagi öelda? oleksin väga tänulik!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Esimene on siis see? Teist ei suuda hetkel leida..
Kontrolli hoolduse ajalugu, kas on korralikult õlisid vahetatud ja mootor pigi täis pole. Muidu pole see väga kohutav läbisõit, kui temaga kusagil saksamaal näiteks pikki otsi lastud on. Kui on väidetud, et kõik hooldused esinduses, siis võiks ka paberimajandus vastav olla. Kui ollakse nõus, võid ju ka spetsialistide juurde viia. Las vaatavad üle.

Kontrolli hoolduse ajalugu, kas on korralikult õlisid vahetatud ja mootor pigi täis pole. Muidu pole see väga kohutav läbisõit, kui temaga kusagil saksamaal näiteks pikki otsi lastud on. Kui on väidetud, et kõik hooldused esinduses, siis võiks ka paberimajandus vastav olla. Kui ollakse nõus, võid ju ka spetsialistide juurde viia. Las vaatavad üle.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tead, ära 9-3 osta ( al 2002), osta 9-5. ausalt.
( varsti kustutan selle nõuande maha)
edit: just mul siin hoovil seisab yks 2003 aasta 9-3.
ja muljeid.... ei ole. aga see ju ka maitse asi.
2002 .... ja edasine saab meenutab paljugi esimesi korealaste pyydeid teha autot võimalikult käepäraste ja odavate materjalidega. ja ka lahendustega.
korealased on selles suhtes edasi arenenud, saablased tagasikäigu teinud. puhtalt minu arvamus.
( varsti kustutan selle nõuande maha)
edit: just mul siin hoovil seisab yks 2003 aasta 9-3.
ja muljeid.... ei ole. aga see ju ka maitse asi.
2002 .... ja edasine saab meenutab paljugi esimesi korealaste pyydeid teha autot võimalikult käepäraste ja odavate materjalidega. ja ka lahendustega.
korealased on selles suhtes edasi arenenud, saablased tagasikäigu teinud. puhtalt minu arvamus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



seda teist(Vector) ei ole kuulutusena üleval, see on saksas veel ja tellimise peale Nature Mind'i poolt toodav. Aero on sõitnud Rootsis. Vaatasin hooldusraamatut ja hooldatud on umbes iga 20000km tagant(isegi veidi rohkem). Kas see liiga pikk vahe pole?Müügis on auto väidetavalt vähem kui kaks kuud olnud.
Veel üks küsimus: üldse Vector vs Aero? Kas on Aerol mingi oluline eelis? Mis on nende vahe?
Veel üks küsimus: üldse Vector vs Aero? Kas on Aerol mingi oluline eelis? Mis on nende vahe?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sealsamas raamatus peaks ka hooldusväbad olema. 20k+ on minu meelest liialt palju. Ehk spetsialistid meenutavad, milline on see ettenähtud välp. Aga kordan, vaata kas saad spetsialistide juurde auto, või spetsialistid auto juurde. Viking kui ametlik esindus, Troost Auto ja Autotarvete OÜ ehk SaabiAnti. Osta siiski autot mitte läbisõitu..

enda 9-5 on samamoodi saksas hoolduses käinud ja kõik korrad u.20k+ km läbinud...VM ütles mulle et saksas on see norm, aga eestis on nemad toonud hoolduse 15000 peale!
kuigi ega mulle endale ka ei meeldi et hooldus alles 20000 tagant...aga kui tehases on nii paika pandud ega siis sakslane ise ka seda varem tegema ei lähe. Ise ma proovin õlivahetusega eriti mitte üle 10000 lasta!!
kuigi ega mulle endale ka ei meeldi et hooldus alles 20000 tagant...aga kui tehases on nii paika pandud ega siis sakslane ise ka seda varem tegema ei lähe. Ise ma proovin õlivahetusega eriti mitte üle 10000 lasta!!
Midagi ei ole teha,aga Iisak nõustub Ivometsaga 101%Algselt postitas: ivomets
tead, ära 9-3 osta ( al 2002), osta 9-5. ausalt.
( varsti kustutan selle nõuande maha)
edit: just mul siin hoovil seisab yks 2003 aasta 9-3.
ja muljeid.... ei ole. aga see ju ka maitse asi.
2002 .... ja edasine saab meenutab paljugi esimesi korealaste pyydeid teha autot võimalikult käepäraste ja odavate materjalidega. ja ka lahendustega.
korealased on selles suhtes edasi arenenud, saablased tagasikäigu teinud. puhtalt minu arvamus.
Lisaks veel niipalju,et Carcomist ostes tuleks eriti hoolikas olla igasuguste hooldusraamatute jms sellise jälgimisel.On teada mitu sealt ostetud autot,mill tehasegarantii on lõppenud tänu odomeetri kerimisele.Ma ei tea,kas keritud oli ennem või tegid seda nemad-ei üritagi väita. Aga seda,et numbreid on "ilusamaks" näpitud-see on FAKT:facts:
Turboautol hooldevälp üle 10000km lasta on kurjast. Liiga palju on seda "asfalti" mootoritest välja kraabitud,mis pika õlivälbaga tekib. Uskuge mind-see EI OLE ilus vaatepilt:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kuid see odomeetri kerimine peaks ju esindusse(saabianti/troosti) kontrolli viimisel välja tulema?!
Seega võib arvata, et kui hooldused on olnud 20k+, siis see mootor suht palju "vatti" saanud ja võib vajada mingusugust remonti suhteliselt lähiajal?
Seega võib arvata, et kui hooldused on olnud 20k+, siis see mootor suht palju "vatti" saanud ja võib vajada mingusugust remonti suhteliselt lähiajal?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mulle jääb kyll viimasel ajal selline tunne, et kui keritakse, siis, et kerimine on rohkem kohalike rida. Kuigi pole Eestis myydavate autode läbisõidu ja olukorraga yldse tuttav. 
Välismaalaste myyate puhul taandub kõik ikkagi lõpuks hinnale. Ei viitsita midagi seal kerida ja pole ka ju mõtet. Hind on ikkagi põhiliselt see, mille järgi vahendajad ostavad, kes siin myyma hakkavad. Autot vaadates on ju arusaada palju sellega sõidetud on.
kui autot ostad, siis ju tegelikult Kama Kaks, mis nrt see spido näitab. Peaasi, et korras oleks, või väga korras.
JA Alati võimalus lasta auto SPETSIDEL ( näiteks trionicul ja iisakul) yle vaadata.( vikingis muidugi alatine viga, et pid. vedelik on liiga vana ja vajab vahetamist) Kui ikka peetakse seda ylevaatamist 300...500 kr kalliks, siis soovitus, et sõidke vähemalt 3...4 sarnase autoga ja te saate ise aru, mis kõlbab ja mis mitte. Tunne ei peta. Usaldage endid saabisõbrad!:drive:

Välismaalaste myyate puhul taandub kõik ikkagi lõpuks hinnale. Ei viitsita midagi seal kerida ja pole ka ju mõtet. Hind on ikkagi põhiliselt see, mille järgi vahendajad ostavad, kes siin myyma hakkavad. Autot vaadates on ju arusaada palju sellega sõidetud on.
kui autot ostad, siis ju tegelikult Kama Kaks, mis nrt see spido näitab. Peaasi, et korras oleks, või väga korras.
JA Alati võimalus lasta auto SPETSIDEL ( näiteks trionicul ja iisakul) yle vaadata.( vikingis muidugi alatine viga, et pid. vedelik on liiga vana ja vajab vahetamist) Kui ikka peetakse seda ylevaatamist 300...500 kr kalliks, siis soovitus, et sõidke vähemalt 3...4 sarnase autoga ja te saate ise aru, mis kõlbab ja mis mitte. Tunne ei peta. Usaldage endid saabisõbrad!:drive:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



õnneks sai tänaseks vikingis kokku leppida, et jooksvalt vaatavad ka auto üle. Käisin autoga proovisõidul, samas varasemalt olen sõitnud ka kahe samaväärse saabiga, kuigi mitte aerod, võib öelda, et ei tundunud, et midagi viga oleks, samas olen väga võhik ka seda hindamaks. Äkki tõesti on eelmises postituses ühel mainitud isikutest(trionic, iisak) aega ja tahtmist autole pilk peale visata. Hea meelega kuulaks arvamust!
Samuti teeb ettevaatlikuks asjaolu, et varasemalt on foorumist läbi jooksnud, et Carcom'i puhul on mitmel korral odomeetri kerimist täheldatud ja hooldusvälp sellel Aerol on 20k ja veidi üle...
Samas teine auto, mis mul sõelal, on Vector ja Nature Mind'i poolt ja nende kohta olen ainult väga positiivset kuulnud, kuigi autot pole näinud, kuna see veel saksas.
Samuti teeb ettevaatlikuks asjaolu, et varasemalt on foorumist läbi jooksnud, et Carcom'i puhul on mitmel korral odomeetri kerimist täheldatud ja hooldusvälp sellel Aerol on 20k ja veidi üle...
Samas teine auto, mis mul sõelal, on Vector ja Nature Mind'i poolt ja nende kohta olen ainult väga positiivset kuulnud, kuigi autot pole näinud, kuna see veel saksas.
Algselt postitas: tanelkro Äkki tõesti on eelmises postituses ühel mainitud isikutest(trionic, iisak) aega ja tahtmist autole pilk peale visata. Hea meelega kuulaks arvamust!
Tegelikult, ega mägi eriti tihti Muhhameedi juurde ei tule. Võta ühendust Troost autoga ning lepi kokku aeg ning olen kindel, et saad vajadusel soovitud isikutega jutule.

Iga ratas veab and then some!
:thumb:Algselt postitas: IFF
Tegelikult, ega mägi eriti tihti Muhhameedi juurde ei tule. Võta ühendust Troost autoga ning lepi kokku aeg ning olen kindel, et saad vajadusel soovitud isikutega jutule.![]()
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Helistasin Troosti küll, kuid kahjuks neil kõik ajad kinni, kuid jooksvalt oleks äkki vahele saanud võtta. Samas sain ka Vikinguga jutule ja käin praegu seal ära. Vikingu arvamust võib vast ka kompetentseks pidada. Kuid kui hinges midagi ikka kripeldama jääb siis üritan ka Troostis veel ära käia. Nagu ma aru saan, siis eelpool nimetatud isikud töötavad Troostis?
Algselt postitas: tanelkro
Helistasin Troosti küll, kuid kahjuks neil kõik ajad kinni, kuid jooksvalt oleks äkki vahele saanud võtta. Samas sain ka Vikinguga jutule ja käin praegu seal ära. Vikingu arvamust võib vast ka kompetentseks pidada. Kuid kui hinges midagi ikka kripeldama jääb siis üritan ka Troostis veel ära käia. Nagu ma aru saan, siis eelpool nimetatud isikud töötavad Troostis?
Täpselt nii.

Iga ratas veab and then some!
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: ivomets
tead, ära 9-3 osta ( al 2002), osta 9-5. ausalt.
Sama siin. Olles mõnusalt ja ilma igasuguste probleemideta kulgenud oma 9-5 aero roolis siis proovisin ka vist oli 2002 või 2003 aasta 9-3 2,2tid vist........
vot see ka minu oma arvamus!