1. leht 3-st
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: P Aug 26, 2007 23:39
Postitas similar
Tere kõigile!
Võtsin lõpuks aega et oma saabilugu teile südamelt ära rääkida

...Eelmise aasta sügisel hakkas jalgrattaga sõitmine tüütuks muutuma. Kodu ja töö vahemaa oli siis selleks veel vägagi talutav, kuid üleüldiselt tuli justkui sein ette. Load olid juba eelmisel sajandil ära vormistatud ja kehtivad; autoaedu ka siin Tartu kandis iga tänavanurga peal, vali välja ja sõida minema. Ainult et kõik need tundusid lähemalt uurides nii igavad ja tavalised. Esmaseks pidasin siis just kerekuju - luukpäraga autod meeldivad mulle palju enam kõikidest teistest. Tuhlasin võrgus, vaatasin pilte ja lugesin andmeid. Kusagilt varasemast oli Saab kui automark meelde jäänud, ainuke reaalne kokkupuude 2004.a, kui UK's olles ühe ilusa 9-3(03) kõrvalistmel vähe aega sai kaasa sõidetud... Uurisin siis lähemalt saabide kohta ka ja leidsin NG900/9-3. Suurepärane! arvasin. Vaatasin müügipakkumised üle, käisin ka mõnda katsumas, aga ei leidnud ühtegi, mis täiesti meeldiks. Aeg aga kiskus talve poole, mina aga sõitsin ikka vastumeelselt rattaga edasi. Mingi aeg leidsin saabneti üles, sain palju lisainfot ja kuna nüüd oli selge, millist autot ma täpselt tahan, siis edasi tuli rootsi autokuulutuste kammimine. Jaanuaris leidsin ühe sobiva, suhtlesin müüjaga ja broneerisin pileteid. Ta pidi kõigest viis päeva nädalavahetuseni kannatama, aga ei, reedel avastasin, et müügikuulutus on maha võetud. Laupäeval helistasin talle juba lennujaamas olles - see auto oli juba uue omaniku leidnud. Ei heitnud meelt, kuigi olin kõik ajakavaliselt ära planeerinud - pidin ju autoga samal päeval laeva peale jõudma. Lendasin Stockholmi ja hakkasin tasulises I-punktis kuulutusi lugema ja helistama...Sellel päeval ei olnud õnne. Vedasin end hostelisse. Hommikul jätkasin, kasutatud autosid müüvad firmad jäid mängust välja, oli pühapäev ja ma pidin oma Saabi saama. Laev väljub kell kuus, auto vaatasin üle enne kella nelja, müügi vormistamine võttis aega, sadamasse jõudsin kolmveerand kuus. Aga ma jõudsin!
Nüüd on u 6000km läbitud ja üha toredamaks läheb...
Juulis said vahetatud õhulugeja ja DI. Momendil teevad muret kõrged pöörded tühikäigul, ja juhitavuse parandamine tuleb enne talve kindlasti töösse võtta.
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: P Aug 26, 2007 23:42
Postitas similar
.
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: P Aug 26, 2007 23:43
Postitas similar
.
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: P Aug 26, 2007 23:44
Postitas similar
.
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: P Aug 26, 2007 23:46
Postitas similar
ja seest:
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: P Aug 26, 2007 23:58
Postitas Jürgen
Mitu korda oma garaazi juurest nähtud, ilgelt ilus, isegi plekkvelgedega!:thumb:
/roomlane, see tcs minumeelest.
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: E Aug 27, 2007 0:15
Postitas TROLL
tõeliselt ilus on NG selle Viggeni bodikitiga, nad oleksid ju võinud kõik aerod kohe sellised teha... ja Viggeni veel vihasema;)
Ülihea valik!!!:thumb:
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: E Aug 27, 2007 0:20
Postitas TGB
Mina näen küll piltidel tavalist Aerot

Aga paistab suht sile auto olevat!
Tuult tiibadesse!!!
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: E Aug 27, 2007 7:48
Postitas rantto
Olen palju kordi näinud seda masinat sõitmas ja on olnud au ka käega katsuda:) Kahju, et sa miilisõitu ei jõudnud.
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: E Aug 27, 2007 7:58
Postitas suur
Olid ajad, kus mind 900NG/9-3OG välims suurt ei köitnud. Liiga kaua olen vist siin foorumis kolistanud. Kuradi ilus näeb välja. Värv sobib ka hästi. Ja automaatkast, mmmm.
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: E Aug 27, 2007 8:19
Postitas ivomets
minu arvamus, et väga õige valik ja just seepärast , et neid 9-3 aerosid meil millegipärast väga ei peeta. hea kompaktne auto, väga võimsa mootori ja väga ilusa välimisega. huvitav, et sul juhitavusega probleeme?
aga igaljuhul väga palju muretudid kilomeetreid! vaata, kõrged tyhikäigupöörded võivad olla tingitd yhe vaakumvooliku murdumisest, mida olen nii mitmelgi sellisel mudelil täheldanud.
voolikule saab ligi kõrvalistuja poolt ja asub nn.
"karburaatori" tagumisel kyljel, kõrvalistuja pool. voolik ise mingi 10...12 mm.
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: E Aug 27, 2007 9:49
Postitas Cyber
Viggeni bodykit on tõesti selline, mis vaatama paneb. Muidu kipub see NG/OG9-3 pisut märkamatu olema. Mul on tunne, et ma hiljuti nägin seda autot (või siis samasugust) kusagil... aga kus, ei suuda meenutada.
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: E Aug 27, 2007 11:06
Postitas kasparius
Tubli valik.
Juhitavust tuleb asjal parandada kindlalt. Selleks on vahendeid: rescue kit roolilati klamber, jäigemad amordid, powerflex puksid. Originaalpuksid õõtsades on väga pehmed ja pikivagudes kisub päris palju onju? eriti 17" veljega.
Kõrgete pöörete kohta- kui palju tahho näitab? Mul on ka 1000rpm, aga tegelikult kui täpsem aparaat külge panna on 900rpm.
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: N Aug 30, 2007 5:15
Postitas similar
Roomlane/Jürgen: see jah tcs ehk veojõukontroll, sellest nupust saab seda välja lülitada, kuni kiiruseni 60km/t
Troll: niipalju kui ma lugenud olen, sai OG9-3 omale Aero nimetuse alles alates 2001 Model year ehk siis 2000.a teisest poolest? (Kehvade müüginumbrite parandamiseks) muudeti kere(viggen’i bodykit, kuid teistsugune tagatiib) ja interjööri(istmed, nahaga uksekatted). Huvitav, kui viggeneid tehti 3000tk, siis palju aerosid lõpuks valmistati?(ilmselt suurusjärk kümneid kordi rohkem)
rantto: sellest on siiamaani kahju, aga eks neid tuleb veel
TGB/suur: aitäh! Lendab mõnusasti...peaaegu lennukivärvi ka

ju
ivomets/kasparius: OG9-3 aerod on paraku tunduvalt kallimad kui nende vaid veidi väiksema võimsusega ja tagasihoidlikuma kerega vennad, eks vast seepärast neid vähem ongi. Vaatasin voolikud üle, on terved kõik, juuli algul sai karterituulutus lastud paigaldada, siis oleks kindlasti midagi näha olnud kui katki; pöörded on kõrged peale külmkäivitust – alguses 1400-1500, siis langeb u 1200 peale, kõigub(mootor puterdab samalajal, välja pole õnneks veel kordagi surnud) ja siis vaikselt rahuneb u minutiga peale käivitust. Sooja mootoriga täiesti normis – 900. Otsisin võrgust antud probleemi kohta, saablink.net on mõningaid teemasi selle kohta. Kui voolikud korras, siis IAC klapp ja/või throttle body sodised? Kui need puhtad, siis midagi muud...Juhitavus on nadivõitu küll, kehva teekatte korral, eriti linnas, kitsama tänava korral peab eriti ettevaatlik olema, muidu avastad end äkki pooleldi vastassuunast

. Roolilati klamber ja puksid on kavas igatahes.
Cyber: kasutajal Peltz on samuti samasugune
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=743#pid8873 ja kindlasti on neid veel, ise nägin ühte Elvas sellel kevadel. Egas siin muu ei aita kui numbrimärgi järgi identifitseerimine

Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: N Aug 30, 2007 8:12
Postitas TFK
Super ilusa Saabi oled omale ostnud

ja need veljed muidugi teevad asja veelgi kompaktsemaks .
Hoolda siis teda ilusti ja ühesõnaga ilusat madallendu:headbang:
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: N Aug 30, 2007 16:35
Postitas binleo
Nüüd ma siis tean, et kes ja mis sundis mind täna suitsupausi ajal suitsu tõmbamise ära unustama. Vanemuise tänaval Tartus nimelt.
Üliilus!:love:
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: L Sept 01, 2007 21:25
Postitas Alfonze
ega see auto täna Tallinnas ei liigelnud?
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: E Sept 03, 2007 5:54
Postitas similar
tänud, TFK ja binleo
Tallinnas liiklesin viimati juuli algul...
roomlane, äkki sobib sellline pilt?
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: L Sept 08, 2007 9:24
Postitas rantto
Jaama tänavas seisab koopia sinu masinast:) Värv, veljed, välimus NR on teine ainult.
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: L Sept 08, 2007 16:22
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: roomlane
Päris kobe masin.
Mis nupp see istmesoojendusnuppude kõrval on?
Ühel pool on veojõukontroll ja teisel pool temperatuurimõõtja
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: L Sept 08, 2007 20:01
Postitas similar
Ei tea kuidas uuest peast on, aga kaks neid mul ainult tõesti on.
Algselt postitas: roomlane
Väga kena. Tagaistmetel paistab 2 peatuge, kas 3. on ära võetud, et vaatevälja parandada. Või polnudki.
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: L Sept 08, 2007 20:03
Postitas similar
Lahe. Pole veel kohtunud klooniga.

Edit: aga kas sa märki vaatasid? EI usu et see ka samasugune kui mul:
Algselt postitas: rantto
Jaama tänavas seisab koopia sinu masinast:) Värv, veljed, välimus NR on teine ainult.
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: L Nov 24, 2007 20:37
Postitas similar
Vahepeal niipalju uudiseid, et Troostis kõpitseti veidi mootorit

nüüd on ikka aru saada, mis minekuga see saan on, ja ometi ma pole veel vajutanudki...
Tänud neile kes asjaga tegelesid, eriti Trionicule!
Esisillatööd on kahjuks lükkunud järgmisse aastasse. 17" velgedega on ikka jube sõita...täna monteerisin 15" plekid koos naeltega alla - ja isu rooli taha istuda tuli tagasi.
:love:
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: L Nov 24, 2007 20:51
Postitas qdwin
Algselt postitas: similar
17" velgedega on ikka jube sõita.
Huvitav et 9-5 puhul 17" ei tekita mingeid probleeme. Kas see üsnagi tagasihoidlik massi ja gabariitide erinevus mõjutab siis tõesti nõnda palju?
Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Postitatud: L Nov 24, 2007 22:47
Postitas Trionic
Kui sildaderegulatsioon on veidigi paigast hakkab kohe laiem rehv ja suurema diameetriga velg vigu võimendama.
Mu Hallil,peale talvevedrude paigaldamist jäid mõlemad sillad paika kruttimata ja 275/17 rehvidega oli võimatu teel püsida vihmaga.Panin 255/16 naelad alla,sissepoole ofsetiga velgedel ja kõik tundub jumalik(sildaderegull tuleb ikkagi teha).