1. leht 1-st

Küsimus

Postitatud: N Aug 30, 2007 15:55
Postitas deuce
kas tonnisel on mootor rihma või ketiga
kui rihmaga mis siis oleks selle hooldus välp
ja palju see maksma umbes läheb

Küsimus

Postitatud: N Aug 30, 2007 16:04
Postitas IFF
Tonnisel on Ketitega. Siin foorumis on väga palju nendest kettidest ning vahetusest räägitud.

Küsimus

Postitatud: N Aug 30, 2007 16:13
Postitas tripp
Kas 3,0 on keti või rihmaga?

Küsimus

Postitatud: N Aug 30, 2007 16:14
Postitas Cyber
3 on rihmaga..

ja mis pealkiri jällegi??

Küsimus

Postitatud: N Aug 30, 2007 16:16
Postitas tripp
Siis sõltub ju sellest, mis mootoriga tonnine on:wise:
Teemaalgataja võiks:
1. Muuta pealkirja natukene sisule vastavamaks
2. Anda teada, missuguse mootoriga tonnise kohta ta infot teada tahab

Küsimus

Postitatud: N Aug 30, 2007 20:20
Postitas deuce
mootoriks on 2.3 lpt 125kw

Küsimus

Postitatud: R Aug 31, 2007 10:42
Postitas Trionic
Algselt postitas: IFF
Tonnisel on Ketitega. Siin foorumis on väga palju nendest kettidest ning vahetusest räägitud.
V-6 on ikkagi rihmaga:wtf:

Ja 2,3 alati kahe ketiga,s¨ltumata vl.aastast.

Küsimus

Postitatud: R Aug 31, 2007 13:36
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: deuce
kas tonnisel on mootor rihma või ketiga
kui rihmaga mis siis oleks selle hooldus välp
ja palju see maksma umbes läheb


Põhimõtteliselt on Saabil ketil ka vahetusvälp...

Küsimus

Postitatud: R Aug 31, 2007 16:02
Postitas Trionic
Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: deuce
kas tonnisel on mootor rihma või ketiga
kui rihmaga mis siis oleks selle hooldus välp
ja palju see maksma umbes läheb


Põhimõtteliselt on Saabil ketil ka vahetusvälp...
Ei ole.

Küsimus

Postitatud: R Aug 31, 2007 19:29
Postitas sigaelmar
Selles mõttes põhimõtteliselt, et sellega ei saa ju auto lõpuni lasta!

Küsimus

Postitatud: L Sept 01, 2007 20:01
Postitas Trionic
Kettidega mootoritele ei anta sellist välpa.Kõik sõltub mootori kasutustingimustest.Tonnise ketid kannatavad 300-400tuh.km. 9-5 omad kustuvad juba 100tuh. juures tihti.Raud kõik sama praktiliselt.
Näiteks BMW mootorikette ei vahetata kunagi(kui just mingi "kala" ei juhtu),sama ka MB puhul.

Küsimus

Postitatud: L Sept 01, 2007 21:55
Postitas sigaelmar
Tahtsingi neid võrdluseks tuua, et MB ja BMW'l lastakse pool milli rahulikult ühe ketiga ära, samas vanematel Skodadel on ette nähtud ketivahetus 90 000 km pealt (iseenesest ei ole väga jube protseduur, kett koos hammakatega maksab ca 500,-)

Küsimus

Postitatud: L Sept 15, 2007 15:06
Postitas Hendrique
Vaatamata sellele, et ketile (nt. BMW-l) normaalse kasutuse juures vahetusvälpa ette pole nähtud, ei pruugi ketivahetus alati siiski mõttetu olla, kuna ka kett venib ja kulub. Mil määral ja kui kiiresti, sõltub mõjutavatest teguritest liiga palju, et konkreetset hooldusvälpa määrata.
Kui siiski keti vahetuseks läheb (nt. mootori kap-remondi käigus oleks soovitav ka kett vahetada), tasub meeles pidada, et erinevalt rihmavahetusest, tuleb ketivahetuse puhul asendada kogu komplekt (kett koos pingutite ja muude kellade-viledega). Vähemasti BMW puhul ei saa küll kvaliteetseid detaile ja töökoda kasutades mingist 500-st kroonist ketivahetuseks rääkida, 15x500.- peaks küll ära minema.

Küsimus

Postitatud: L Sept 15, 2007 15:21
Postitas sigaelmar
Skoda kett maksab koos ratastega 500,- ükskõik kus töökojas sa seda vahetada lased, sest sellise hinnaga on ta lihtsalt esinduses müüa! BMW ketivahetus koos tööga võib muidugi 7500,- minna!

Küsimus

Postitatud: L Sept 15, 2007 21:16
Postitas Trionic
Algselt postitas: Hendrique
Vaatamata sellele, et ketile (nt. BMW-l) normaalse kasutuse juures vahetusvälpa ette pole nähtud, ei pruugi ketivahetus alati siiski mõttetu olla, kuna ka kett venib ja kulub. Mil määral ja kui kiiresti, sõltub mõjutavatest teguritest liiga palju, et konkreetset hooldusvälpa määrata.
Kui siiski keti vahetuseks läheb (nt. mootori kap-remondi käigus oleks soovitav ka kett vahetada), tasub meeles pidada, et erinevalt rihmavahetusest, tuleb ketivahetuse puhul asendada kogu komplekt (kett koos pingutite ja muude kellade-viledega). Vähemasti BMW puhul ei saa küll kvaliteetseid detaile ja töökoda kasutades mingist 500-st kroonist ketivahetuseks rääkida, 15x500.- peaks küll ära minema.
Loomulikult tulev vajadusel kõik vahetada,seda ka baierlastel.
Vajaduse saab tekitada ainult kas ebareeglipärane ja -kvaliteetne hooldus,või "hooramine"(loomulikult võib alati mingi praakdetail puruneda).
Ketigrupi kulumise-venimise kompenseerimiseks on ette nähtud läbisõidu km.järgsed operatsioonid(muudetakse nukkvõllirataste momenti nukkvõllide ja v.võlli suhtes,uuendatakse ketipinguti teatud detaile ja kõik). Vanosega mootoril hoolitseb Vanos(ed) ise selle eest.
Saabi mootorite ehitus ei eelda kettide kestmist ja midagi reguleerida ka saa.Tallad-leevendid kuluvad ka pulbriks.
Pole ette nähtud ei 0,5,ega ka 1 miljon.km. kestma.
Lihtsalt erinevad lähtepunktid,erinevad taotlused ja -lahendused eri tootjatel.