käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Tonnised ja nende mured
Vasta
laugats
Postitusi: 47
Liitunud: T Juul 24, 2007 21:14
Asukoht:
Auto:

#1

mis võib põhjustada automaat käigukasti käiguvahetamisel jõnksu, kui enne vahetust gaasi lahti lased... kas asi võib olla käigukasti õlifiltris või võib olla läbi midagi muud nt õõtshoovapuksid...:?:wall:
ja mis põhjustab kolksu gaasi lisamisel ja lahti laskmisel kas õõtshoova puksid või sis mootoripadjad...:o
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#2

Mootoripadjad läbi ja käigukast käib kolksuga kuhugi vastu?
Kasutaja avatar
petsraibe
Postitusi: 60
Liitunud: P Mär 18, 2007 17:55
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: laugats
mis võib põhjustada automaat käigukasti käiguvahetamisel jõnksu, kui enne vahetust gaasi lahti lased... kas asi võib olla käigukasti õlifiltris või võib olla läbi midagi muud nt õõtshoovapuksid...:?:wall:

ei tea, aga omal lagunes asi lõplikult. seisab troostis, ootab uut kasti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Sa võid selle kasti ka võiduka lõpuni(või lõpuka võiduni) sõita.Näeks ka ,kui palju veel treilaastu ühest tonnise kastist tulema mahub.
Nali naljaks.Hetkel ei ole kusagilt rootsist tonnise(94-98.a.) automaati leida,ometi suur riik:(
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

Mis toimub? Vanasti tundus tonnise aut. kast pommikindel kuid viimasel ajal on neid surnud kaste siin foorumis nagu seeni peale vihma.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#6

Mu automaatkast ootas tugevalt üle aasta enne kui uue omaniku leidis...

To Suur: Lõhkuda annab kõike! Ka pommikindlaid asju. Oletan et sellel masinal pole kordagi kastis õli vahetatud aga piitsa on saanud piisavalt. St. auto elu eelmise omaniku käes oli üsna valus.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Näiteks nn."lifetime" õlidega sõitnud ZF kastid jooksevad tihti peale õlivahetust kokku,sest keegi pole kunagi õli vahetanud.Üle 60tuh.km ei kannata ühe õliga sõita,isegi siis,kui see on laiftaim.
laugats
Postitusi: 47
Liitunud: T Juul 24, 2007 21:14
Asukoht:
Auto:

#8

mm õlivqhetus ja mootoripatjade vahetuse teen juba selle kuu jooksul... padjad on läbi jah...
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#9

no tegelikult. Asi võib olla ju pommikindel... a kõik mis liigub, see kulub. Mittekuluvaid materjale ei ole veel leiutatud laiatarbe vidinate tootmiseks.

Eks asjadel hakkab lihtsalt aeg kätte jõudma... 13 aastat pidevat pöörlemist siiski kulutab asja... või mis?

Need asjad hakkavad vaikselt ilmselt lihtlabaselt tasapisi vanadussurma surema, eriti, kui ei ole väga hooldatud ka asju, vaid põhirõhk sõitmisele pandud...
laugats
Postitusi: 47
Liitunud: T Juul 24, 2007 21:14
Asukoht:
Auto:

#10

nujmh... ma alles ostsin ta a ta oli tööauto eelmisel omanikul mitu aastat... ma arvan et ta ei vahetanud seal midagi:(
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#11

Kui enamik kaste 10-12-15 a probleemita sõidavad, siis ongi pommikindel. Mittekindlad võivad juba paari aastaga laguneda.

Kui õli on pikalt vahetamata, kuidas siis käituda, et kokku ei jookseks? osaline õlivahetus?
laugats
Postitusi: 47
Liitunud: T Juul 24, 2007 21:14
Asukoht:
Auto:

#12

mis mõttes osaline õlivahetus...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Automaatkastis on nagunii õlivahetus "osaline". Turbiini jääb nagunii 3-4 liitrit seda õli sisse, mida sa sealt ilma auku sisse puurimata kätte ei saa. Et põhjalikult õli vahetada, peaks seda tegema korduvalt lühikese aja tagant.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: Cyber
Automaatkastis on nagunii õlivahetus "osaline". Turbiini jääb nagunii 3-4 liitrit seda õli sisse, mida sa sealt ilma auku sisse puurimata kätte ei saa. Et põhjalikult õli vahetada, peaks seda tegema korduvalt lühikese aja tagant.

Mersul nt saab õli kätte...kunagi oma W124-l sai vahetatud.
laugats
Postitusi: 47
Liitunud: T Juul 24, 2007 21:14
Asukoht:
Auto:

#15

aaga kas see on tõsijutt et kui käigukasti õli mootori peale sõitu on natukene kärssamislõhnaga siis võib kasti õige pea minema visata...:o
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Üldiselt ei tohi sel õlil küll kärsahaisu olla.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: laugats
mis mõttes osaline õlivahetus...

selles mõttes, et vahetada üksnes osa väljatulevast õlist uue vastu. Mõte selles, et kui sisemusse on kogunenud palju tahket ollust, siis suur ports värsket õli oma heade pesemisomadustega võtab selle lahti ja ummistab mõne kitsama koha ära. Kui aga värsket õli vähehaaval peale valada, siis leotab sodi lahti vähehaaval.
See on teooria, ei tea kas praktikas toimib.
Saingi
Postitusi: 31
Liitunud: R Apr 21, 2006 17:26
Asukoht:
Auto:

#18

Saastunud kasti puhul on ainuke ja turvaline variant see algosadeks lõhkuda,ära pesta ja kokku panna.
Vähehaaval õli vahetada on sama(või hullem),mis vahetamata jätta.
Vasta