1. leht 1-st

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: N Aug 30, 2007 20:55
Postitas laugats
mis võib põhjustada automaat käigukasti käiguvahetamisel jõnksu, kui enne vahetust gaasi lahti lased... kas asi võib olla käigukasti õlifiltris või võib olla läbi midagi muud nt õõtshoovapuksid...:?:wall:
ja mis põhjustab kolksu gaasi lisamisel ja lahti laskmisel kas õõtshoova puksid või sis mootoripadjad...:o

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: N Aug 30, 2007 20:56
Postitas eeroz
Mootoripadjad läbi ja käigukast käib kolksuga kuhugi vastu?

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: R Aug 31, 2007 21:48
Postitas petsraibe
Algselt postitas: laugats
mis võib põhjustada automaat käigukasti käiguvahetamisel jõnksu, kui enne vahetust gaasi lahti lased... kas asi võib olla käigukasti õlifiltris või võib olla läbi midagi muud nt õõtshoovapuksid...:?:wall:

ei tea, aga omal lagunes asi lõplikult. seisab troostis, ootab uut kasti.

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: L Sept 01, 2007 20:33
Postitas Trionic
Sa võid selle kasti ka võiduka lõpuni(või lõpuka võiduni) sõita.Näeks ka ,kui palju veel treilaastu ühest tonnise kastist tulema mahub.
Nali naljaks.Hetkel ei ole kusagilt rootsist tonnise(94-98.a.) automaati leida,ometi suur riik:(

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: L Sept 01, 2007 20:52
Postitas suur
Mis toimub? Vanasti tundus tonnise aut. kast pommikindel kuid viimasel ajal on neid surnud kaste siin foorumis nagu seeni peale vihma.

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: P Sept 02, 2007 0:14
Postitas qdwin
Mu automaatkast ootas tugevalt üle aasta enne kui uue omaniku leidis...

To Suur: Lõhkuda annab kõike! Ka pommikindlaid asju. Oletan et sellel masinal pole kordagi kastis õli vahetatud aga piitsa on saanud piisavalt. St. auto elu eelmise omaniku käes oli üsna valus.

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: P Sept 02, 2007 6:50
Postitas Trionic
Näiteks nn."lifetime" õlidega sõitnud ZF kastid jooksevad tihti peale õlivahetust kokku,sest keegi pole kunagi õli vahetanud.Üle 60tuh.km ei kannata ühe õliga sõita,isegi siis,kui see on laiftaim.

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: P Sept 02, 2007 18:28
Postitas laugats
mm õlivqhetus ja mootoripatjade vahetuse teen juba selle kuu jooksul... padjad on läbi jah...

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: E Sept 03, 2007 9:04
Postitas miku
no tegelikult. Asi võib olla ju pommikindel... a kõik mis liigub, see kulub. Mittekuluvaid materjale ei ole veel leiutatud laiatarbe vidinate tootmiseks.

Eks asjadel hakkab lihtsalt aeg kätte jõudma... 13 aastat pidevat pöörlemist siiski kulutab asja... või mis?

Need asjad hakkavad vaikselt ilmselt lihtlabaselt tasapisi vanadussurma surema, eriti, kui ei ole väga hooldatud ka asju, vaid põhirõhk sõitmisele pandud...

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: E Sept 03, 2007 18:22
Postitas laugats
nujmh... ma alles ostsin ta a ta oli tööauto eelmisel omanikul mitu aastat... ma arvan et ta ei vahetanud seal midagi:(

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: E Sept 03, 2007 18:54
Postitas olaviv
Kui enamik kaste 10-12-15 a probleemita sõidavad, siis ongi pommikindel. Mittekindlad võivad juba paari aastaga laguneda.

Kui õli on pikalt vahetamata, kuidas siis käituda, et kokku ei jookseks? osaline õlivahetus?

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: E Sept 03, 2007 20:53
Postitas laugats
mis mõttes osaline õlivahetus...

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: T Sept 04, 2007 8:55
Postitas Cyber
Automaatkastis on nagunii õlivahetus "osaline". Turbiini jääb nagunii 3-4 liitrit seda õli sisse, mida sa sealt ilma auku sisse puurimata kätte ei saa. Et põhjalikult õli vahetada, peaks seda tegema korduvalt lühikese aja tagant.

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: T Sept 04, 2007 20:37
Postitas MaxPower
Algselt postitas: Cyber
Automaatkastis on nagunii õlivahetus "osaline". Turbiini jääb nagunii 3-4 liitrit seda õli sisse, mida sa sealt ilma auku sisse puurimata kätte ei saa. Et põhjalikult õli vahetada, peaks seda tegema korduvalt lühikese aja tagant.

Mersul nt saab õli kätte...kunagi oma W124-l sai vahetatud.

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: T Sept 04, 2007 22:00
Postitas laugats
aaga kas see on tõsijutt et kui käigukasti õli mootori peale sõitu on natukene kärssamislõhnaga siis võib kasti õige pea minema visata...:o

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: T Sept 04, 2007 22:10
Postitas Cyber
Üldiselt ei tohi sel õlil küll kärsahaisu olla.

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: K Sept 05, 2007 9:10
Postitas olaviv
Algselt postitas: laugats
mis mõttes osaline õlivahetus...

selles mõttes, et vahetada üksnes osa väljatulevast õlist uue vastu. Mõte selles, et kui sisemusse on kogunenud palju tahket ollust, siis suur ports värsket õli oma heade pesemisomadustega võtab selle lahti ja ummistab mõne kitsama koha ära. Kui aga värsket õli vähehaaval peale valada, siis leotab sodi lahti vähehaaval.
See on teooria, ei tea kas praktikas toimib.

käigukast jõnksutab ja gaasi lisamisel midagi kolksub

Postitatud: K Sept 05, 2007 9:15
Postitas Saingi
Saastunud kasti puhul on ainuke ja turvaline variant see algosadeks lõhkuda,ära pesta ja kokku panna.
Vähehaaval õli vahetada on sama(või hullem),mis vahetamata jätta.