Reisi eesmärk oli külastada sellist kohta nagu Hirsch Performance ... sest neil olid seal 2 autot, mis huvi pakkusid.
Järgnevalt siis pisike fotokokkuvõte reisist

1) Reisi algus, bill kavatseb endale osta BMW, kui saabidest kopp ette saab, kui ma sellest elukast mööda olin sõitnud, mõttega, et teha ka eestpoolt foto, siis sai küll onu kurjaks ja hästi ruttu jäeti meid väga kaugele

2) 4,5h, 3 kohvi ja 1 Burger hiljem, saabusime siis kohale sellisesse kohta, kus on ühes pooles Saab Hirsch ja teisel poolel Hirsch Lamborghini esindus. Tervitas meid ukse peal selline kodanik nagu René Hirsch isiklikult, näitas meile natuke ringi ja suunas meid edasi herr Willi juurde, kes meile autosid näitama pidi.
Lisaks Saabidele seisavad ka teisel pool salongis Lambod, aga oluline huvipunkt oli siiski teise margi juures
3) Hirsch'i "Kasutatud" autod ...

4) Üks väga kuri 9-3, mis oli Serviisi tulnud, jäi pildi ette, isegi saabi logo kapotil oli vahetatud Hirsch'i omaga. See auto viidi ka sisse tol hetkel kui me seal olime ja mootor kostus nagu ... emm ...

5) 1 Variant, mis huvitas ... 9-5 Troll R aastast 2003 (305 Hobust). Tegu küll väga väga ilusa autoga, aga kuna ma ei tahtnud endale automaatkastiga elukat, siis jäi too ka suht ruttu tagaplaanile.
6) 2 Variant, mis huvitas ... 9-5 Aero Hirsch Performance aastast 2003 (285 Hobust). Sellega sai ka proovisõitu tegemas käidud ja muljed on vägagi ... emm ... (ikka veel kõva). Kuna nad minu enda saabi tagasi võtta ei tahtnud (Sest neil on improdiga jama) siis jäi ka praegast auto kaasa võtmata.
7) Uus 9-3 jäi ka kaamera ette
8) Saab + Saab = Vaesed muud (Tagasisõidul suunas Stuttgart, et tutvuda Stuttgart'i ööeluga). Bodensee äärest Stuttgarti oli ligi 154km ja seda on võimalik täiesti läbida 50 minutiga

9) Aero ja 2.3t siis tegutsesid kiirustel 200-234 (GPS'i järgi), rohkemaks eriti ruumi ei olnud sest liiklust ikkagi oli ka. Lisaks ka tükike aknapealsest genotsiidist

Vot siis jah, selline "Pisikokkuvõte"
:fight: Sipelgaz:eureka: