Niisiis kaaned maas juhtmed läind ja voolikud lahti ühendatud, aga vot mitte kuidagi ei saa aru kuidas see hammastega halli värvi kork, sealt maha käib. Peaks ju keeratavalt tulema, aga tee mis tahad lahti ei tule.
Nimelt siis küsimus kuidas pump välja saada
Ei saa tonnise bensu pumpa paagist kätte
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 499
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
ikka keerates. see võru lihtsalt kinni mädanenud. sa rauatöödega sina peal, tee vastav hargi moodi rakis, pikem saba taha ja keera. korra on juhtunud, et on nii kinni, et tuleb see võru tükkhaaval maha lammutada. samas kuskilt romulast vast ikka uue saab.
Rakis on muidugi parim variant, Saabil on isegi oma "tool" selleks olemas.
Mina sain hakkama ka suurema lameviili otsaga toksides, on oht muidugi need plastmassnukid siledaks toksida.
Mina sain hakkama ka suurema lameviili otsaga toksides, on oht muidugi need plastmassnukid siledaks toksida.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
vot see jama oligi et kuradi plastmass on seal ikka jõle habras tükid taga seega mõtlesingi et kas seda õldse keeratakse
aga mis seal ikka teeme siis tööriista pole probleem.
aga mis seal ikka teeme siis tööriista pole probleem.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Tegelt tahtsin küsida sellist asja.
Probleem järgmine kompuuter ja bensunäidik kammivad sassi, õhtul oli paak tühi, hommikul panen masina käima näidik poole peal ja kompu näitab 300 km sõitu.
Ja üldse on see arvestamine tal selline kõikuv kuna väiksemgi kalle seismise ajal muudab kardinaalselt tegelikkust.
Küsimus, kas kompuuter ja näidik arvestab pensu olemasolu paagist ujuki järgi nagu ma järeldada oskan, või on veel mõni variant
Nimelt sellepärast sinna paaki ujukit kontrollima plaan oligi minna.
Probleem järgmine kompuuter ja bensunäidik kammivad sassi, õhtul oli paak tühi, hommikul panen masina käima näidik poole peal ja kompu näitab 300 km sõitu.
Ja üldse on see arvestamine tal selline kõikuv kuna väiksemgi kalle seismise ajal muudab kardinaalselt tegelikkust.
Küsimus, kas kompuuter ja näidik arvestab pensu olemasolu paagist ujuki järgi nagu ma järeldada oskan, või on veel mõni variant
Nimelt sellepärast sinna paaki ujukit kontrollima plaan oligi minna.
Ega vist muud varianti arvestamiseks polegi. Võiks pakkuda, et ujuki reostaadi takistuspind on kulunud.Algselt postitas: vulkanus
Küsimus, kas kompuuter ja näidik arvestab pensu olemasolu paagist ujuki järgi nagu ma järeldada oskan, või on veel mõni variant
Nimelt sellepärast sinna paaki ujukit kontrollima plaan oligi minna.
Herr Trionic mul hiljuti pumpa vahetas, paras monstrum seal paagis

Kogu see ujuki-reostaadi süsteem paistis olema suht õrn asi, eks ta kulub ikka, kui pidevalt pendeldab üles-alla.
(analoogselt näiteks võimendi potekad, nende eluiga on suurusjärgus 100 tuhat kuni miljon pööret, siis kukuvad ragisema/katkestama)
Muidugi variant, et kusagil pistikus on jamab..
Mina keerasin seda võru tavaliste kullnokk-tangidega. Aga hoopis käepideme poolse otsaga, ühe käega hoidsin harusid laiali ja teisega keerasin. Tugevalt on see võru kinni tõesti aga lahti ma ta sain.
Too reostaat seal paagis võib ära kuluda küll, konstruktsioon juba sellie, et ükskord paratamatult kontaktpinnad hävinevad. Mul peaks riiulis olema üks vana aga vähekulunud isend. Kui peaks remondiks tarvis minema.
Too reostaat seal paagis võib ära kuluda küll, konstruktsioon juba sellie, et ükskord paratamatult kontaktpinnad hävinevad. Mul peaks riiulis olema üks vana aga vähekulunud isend. Kui peaks remondiks tarvis minema.
Pumpa/võru tagasi pannes tuleks O-rõngad kõik silikoonida(aerosool) ja võru kõik puutepinnad määrida happevaba rasvaga(white-grace näit. sobib ka vaseliin).Siis on kerge võru sulgeda ja hiljem avaneb ka kergesti.
NB- jälgi,et paagi-bensuvõtturi märgid täpselt kohakuti jääks.
NB- jälgi,et paagi-bensuvõtturi märgid täpselt kohakuti jääks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989