Istmesoojendus ei tööta

Teemad elektroonikast...
Vasta
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#1

Lisaks istmesoojendusele ei tööta ka püsikiirusehoidja. Juhi oma ei soojenda üldse? Ja püsikas ei anna mitte mingi sugust elumärki? Kaitsmed olen üle caadanud, aga sealt edasi mitte, kuhu sealt siis edasi?
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#2

Istmesoenduse probleem on meil vist kõigil läbi käidud, nimelt katkeb soenduskeha mõni traat Tuleb iste lahti võtta kokku joota ära isoleerida ja ongi valmis kasuta otsingut sellest palju juttu.

Sama asi püsikiirusega samuti otsing ja esilehel peaks ka lugemise all üht teist õpetust kirjas olema.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

oeh, no on ikka teema, pealkirjas istmesoojendus ja enamus juttu püsikiirushoidjast... Mille kohta sa siis vastuseid tahad?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: vulkanus
Istmesoenduse probleem on meil vist kõigil läbi käidud, nimelt katkeb soenduskeha mõni traat Tuleb iste lahti võtta kokku joota ära isoleerida ja ongi valmis kasuta otsingut sellest palju juttu.
Ja siis nädala pärast võtad jälle lahti ja lapid järgmise koha ära ja siis jälle ja jälle.....:bs:
Aeg on traadi rabedaks muutnud ja katkemisohus kohti on sadu.
Parem kuluta see ca. 1000.- ja osta uus matt. Võid kindel olla,et teist korda seda tööd tegema ei pea.
NB: kasutada saad ainult originaaltoodet,kuna istmekatte pingutustraadid lähevad läbi istme ja aftermarketi toodetel tavaliselt puuduvad voldid ja avad vajalikes kohtades:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

minu kogemuste põhjal vanadel masinatel on traadid katkenud (puruks rebitud) alati kas termostaadi otsa kyljest, või istmesse minemise kohapealt.
esimesel juhul tõenäoliselt põlvedega istmepeal käimisest, teisel juhul jalgadega istmealt juhtmeid sikutades.
niisama kuskilt keskelt matist katkestusi pole ise kyll kohanud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Minu vanal Griffinil oli keskelt läbi põlenud-must auk sees.
Samamoodi ka 850 juhiistmel auk lihtsalt keskel sees:wall:
Aga jah-kõige kindlam viis istmesoojendust tuksi keerata on põlvili istme peale ronida:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: iisak
Aga jah-kõige kindlam viis istmesoojendust tuksi keerata on põlvili istme peale ronida:facts:

Või lasta lastel väikeste jalakestega salongis ringi möllata :(
55581286
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#8

Cyber, keegi ei käsi ju sul vaadata mu probleeme! Sa ei ole ju kunagi mu küsimustega rahul.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Vasta