Istmesoojendus ei tööta
Lisaks istmesoojendusele ei tööta ka püsikiirusehoidja. Juhi oma ei soojenda üldse? Ja püsikas ei anna mitte mingi sugust elumärki? Kaitsmed olen üle caadanud, aga sealt edasi mitte, kuhu sealt siis edasi?
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Istmesoenduse probleem on meil vist kõigil läbi käidud, nimelt katkeb soenduskeha mõni traat Tuleb iste lahti võtta kokku joota ära isoleerida ja ongi valmis kasuta otsingut sellest palju juttu.
Sama asi püsikiirusega samuti otsing ja esilehel peaks ka lugemise all üht teist õpetust kirjas olema.
Sama asi püsikiirusega samuti otsing ja esilehel peaks ka lugemise all üht teist õpetust kirjas olema.
Ja siis nädala pärast võtad jälle lahti ja lapid järgmise koha ära ja siis jälle ja jälle.....Algselt postitas: vulkanus
Istmesoenduse probleem on meil vist kõigil läbi käidud, nimelt katkeb soenduskeha mõni traat Tuleb iste lahti võtta kokku joota ära isoleerida ja ongi valmis kasuta otsingut sellest palju juttu.

Aeg on traadi rabedaks muutnud ja katkemisohus kohti on sadu.
Parem kuluta see ca. 1000.- ja osta uus matt. Võid kindel olla,et teist korda seda tööd tegema ei pea.
NB: kasutada saad ainult originaaltoodet,kuna istmekatte pingutustraadid lähevad läbi istme ja aftermarketi toodetel tavaliselt puuduvad voldid ja avad vajalikes kohtades:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
minu kogemuste põhjal vanadel masinatel on traadid katkenud (puruks rebitud) alati kas termostaadi otsa kyljest, või istmesse minemise kohapealt.
esimesel juhul tõenäoliselt põlvedega istmepeal käimisest, teisel juhul jalgadega istmealt juhtmeid sikutades.
niisama kuskilt keskelt matist katkestusi pole ise kyll kohanud.
esimesel juhul tõenäoliselt põlvedega istmepeal käimisest, teisel juhul jalgadega istmealt juhtmeid sikutades.
niisama kuskilt keskelt matist katkestusi pole ise kyll kohanud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Minu vanal Griffinil oli keskelt läbi põlenud-must auk sees.
Samamoodi ka 850 juhiistmel auk lihtsalt keskel sees:wall:
Aga jah-kõige kindlam viis istmesoojendust tuksi keerata on põlvili istme peale ronida:facts:
Samamoodi ka 850 juhiistmel auk lihtsalt keskel sees:wall:
Aga jah-kõige kindlam viis istmesoojendust tuksi keerata on põlvili istme peale ronida:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...