1. leht 1-st
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: E Sept 24, 2007 22:53
Postitas Cubara
Tervitused,
Sai hiljuti soetatud 9-5, 2.0 turbo 141kw. Muidugi esimene asi mis saba andis oli garrett. Hetkel käib TD-04 alla sobitamine ja sellega seoses tekkis kohe küsimus. Väidetavalt on 2 liitrise käigukast piisavalt õrnake ja seega on 141 kw esimesed kaks käiku suht lühikesed, et jõudu välja kannatada. Aga kui nüüd TD alla panna... kas on kellegil kogemusi? Kui palju mitsukas üldse teravust juurde annab?
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: E Sept 24, 2007 22:57
Postitas IFF
Jutust ei selgu kas sul on manual või automaat kast. Ning 9-5'l peaks T7 jõudu maha tõmbama kui kastil jõu piirid ette tulevad kuid lihtsalt turbot vahetades kindlasti kasti muresid ei tule.
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: E Sept 24, 2007 23:04
Postitas Cubara
Sry,
manuaal on
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: E Sept 24, 2007 23:05
Postitas IFF
Algselt postitas: Cubara
Sry,
manuaal on
Seda enam ei ole mingeid muresid. Pealegi piiratakse jõudu esimese ning teise käigu puhul.
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: E Sept 24, 2007 23:13
Postitas tripp
Ainult vurri vahetus ei anna sulle p**sega tuntavalt mitte midagi juurde. Sahistad ikka nii, et vurr on pooles vinnas, ei hakka ta vilistamagi. Kui tarkuse ka ära vahetad, siis hakkad alles vahet tundma

.
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: T Sept 25, 2007 0:01
Postitas Cubara
Niih, jälle natuke teadmisi juures,tänan eelkõnelejaid, aga
kui keegi nüüd selle tarkuse kohalt ka natuke mind valgustaks?
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: T Sept 25, 2007 0:04
Postitas Jürgen
Tripp mõtles ilmselt tarkuse all aero softi installeerimist:P
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: T Sept 25, 2007 0:06
Postitas Cubara
Selle minagi vist läbi jugasin, aga kas ei tekita vahet kui minul 2.0 aga aero 2.3?
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: T Sept 25, 2007 15:48
Postitas Jupats
Minu arust vahet polnud, kas 2.0 või 2.3 mootor. Mõlemal ühesugused kastid. Kuni 2001 neljakäiguline automaat kannatas ca 315Nm(trolli näide). Hilisem 5 käiguline aga juba üle 350Nm. Manuaalid peavad vast vastavalt korrasolekust 300Nm - 450Nm.
Ei vastuta kirjutatud andmete tõepärasuse üle. Kasutasin lihtsalt pisut loogikat ja "jumalad saunas rääkisid" varianti.
Pannes alla TD-04 siis manuaal kastiga tekkib kiirendades kerge viive. Nimelt mitsu ei kuku kohe rebima 1500rpm juures vaid pisut hiljem. Automaat kastiga seda vahet nii ei märka, kuna enamasti kiirendades lööb kast kick-down`i ning pöördeid lendavad ca 4000rpm peale, mis on juba piisav TD-04 jaoks.
Jupats
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: N Sept 27, 2007 19:51
Postitas Trionic
Mitsul "lag" veidi pikem.
Kastid kannatavad oluliselt rohkem,kui manuaalides kirjutet(raud,mu bmw väänab nitroga ikka mitusada njuutonit lubatust enam),aga tasub arvestada,et kui 9-5 kasti-mootori ECU`de soft ikka väänet piirama asub(nagu Trollil 310Nm.juures toimus),siis tee,kui võimas mootor tahes,T-7 ei lase ikkagi koostöös kastiajuga rauda lõhkuda.
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: N Sept 27, 2007 21:12
Postitas Jupats
Mõtlesin trolli näite all jah kasti aju piiramisrõngast.
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: N Sept 27, 2007 21:13
Postitas kasparius
Algselt postitas: Trionic
Mitsul "lag" veidi pikem.
Kastid kannatavad oluliselt rohkem,kui manuaalides kirjutet(raud,mu bmw väänab nitroga ikka mitusada njuutonit lubatust enam),aga tasub arvestada,et kui 9-5 kasti-mootori ECU`de soft ikka väänet piirama asub(nagu Trollil 310Nm.juures toimus),siis tee,kui võimas mootor tahes,T-7 ei lase ikkagi koostöös kastiajuga rauda lõhkuda.
Ka manuaalkastiga?
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: N Sept 27, 2007 21:15
Postitas Cyber
Algselt postitas: kasparius
Ka manuaalkastiga?
Mõtle nüüd loogiliselt...

On su manuaalkäigukastil mingi aju kusagil??
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: N Sept 27, 2007 21:16
Postitas Trionic
Ka manuaalkastiga piirab T-7 üle progetud väärtuse minevat väänet:(
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: R Sept 28, 2007 12:35
Postitas Jupats
Loogiline oleks et t7 piirab manuaalkasti puhul vähem. Niisiis peaks olema selge tõsiasi, et manuaaliga on rohkem mängumaad.
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: R Sept 28, 2007 13:10
Postitas kasparius
aga tarkust on sellele autole suht nigel leida.
Kõvaad rootsi tuunijad kindlasti ka 2,0 mitsuga teined neid fuelmappe, aga neid eriti laiatarbe kaubana müügis ei ole, sest tehasest ei tulnud 9-5 2,0mitsu T-ga.
Pead kirjutama neile. siinkohal mõtlen Maptun, Nordic, BSR ,SQR firmasid.
Kui minu auto soft muidugi ei sobi.....
Kas käigukast kannatab välja?
Postitatud: R Sept 28, 2007 17:58
Postitas Cubara
niih, asi nüüd tehtud ja peab ausalt tunnistama, et kerab küll.
nagu eelkõnelejad siin ütlesid, aitäh neile, et suurt kanniga vahet ei tunne , kuigi pean nentima, et teisel käigul tundub vedamist nüüd hulka rohkem olema. Samuti annab nüüd kõrgetel pööretel startimisel ja käiguvahetusel tunda siduri kulumine, st okt algus jälle tegemist(no miks krt need saabi sidurid nii kirved on). Samuti avastatud, et kui mitsu T panna, siis tegelikult ei olegi vaja uut torude komplekti. Minu kulutused selles osas, et panna garretti torud ühilduma mitsu T-ga piirdusid 200 eek-uga. Kui keegi plaanib sama vahetust, küsige aga nõu, kitsi ei ole.Täna käisin veel kontrollis, et kas kuskilt vurri ligidalt õlipoissi ei leki, aga oli kena ja kuiv. Nüüd jääb üle otsida ainult võimalust leida sobiv soft, et kindla peale välja minna.