Kas keegi oskab öelda mis materjalist on 9-5`l tehtud armatuuri pealne pind?
Kumm see nagu minu loogikaga võttes olla ei saa. Paistab liialt elastne olevat. Järgmine variant oleks kunstnahk. See ka nagu ei ole.
Nimelt sooviks seda õigete vahenditega hooldada. Hetkel kasutavad pesupoisid kunstnaha hooldusvahendid.
Armatuuri kattev materjal?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
PVC on tavaliselt sellistes kohtades. St. plast. Sama kehtib ka uksepolstrite kohta. Pehmemates kohtades on lisaks poroloon all. Seda siis juhul kui ei ole tegemist naturaalse nahaga.
Ei ole alati pvc.Isegi 89.a. masinatel kasutati juba mingeid eliitplaste,mis polnud pvc-põhised(e-31 näiteks).Plasti mark on alati detailide tagaküljel kirjas.Algselt postitas: qdwin
PVC on tavaliselt sellistes kohtades. St. plast. Sama kehtib ka uksepolstrite kohta. Pehmemates kohtades on lisaks poroloon all. Seda siis juhul kui ei ole tegemist naturaalse nahaga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei piisa.Kui oled minusugune autopede(tegelikult pidevalt "värsket välimust " taga-ajav täielik ilusavõimsaautojubepede),siis aitavad ainult professionaalsed hooldusvahendid.Sellised,mida pakub näit. "Smart Service".Algselt postitas: stennu
Arvan, et piisab keskmises hinnaklassis olevatest hooldus/puhastus vahenditest [minule soovitas kaupmees Formula 1 armatuuri toodangut]. Peamine, et liiga õliseks ei jäta.
Nende ainete toimesse ei usuks,kui poleks Talladega ropphävinud salongis nende mõjus veendunud.
Uskumatuid taastustehnoloogiaid on ikka viimasel aastal eestisse maale toodud:head::head::headbang:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kas Sa mõtled sisemist armatuuri või välist näpuga katsutavat katet? Sisemist (survevalu, metallkarkass + vaht) on hea materjali, tootja, aastaarvuga jne varustada, väline kiht on nagu kunstnahk, mis erinevate meetoditega liidetakse armatuuriga. Võib ju muidugi ka vahust teha või sierrasuguste autode puhul ka jätta tavalise survevaluplastina.Algselt postitas: TrionicEi ole alati pvc.Isegi 89.a. masinatel kasutati juba mingeid eliitplaste,mis polnud pvc-põhised(e-31 näiteks).Plasti mark on alati detailide tagaküljel kirjas.Algselt postitas: qdwin
PVC on tavaliselt sellistes kohtades. St. plast. Sama kehtib ka uksepolstrite kohta. Pehmemates kohtades on lisaks poroloon all. Seda siis juhul kui ei ole tegemist naturaalse nahaga.