Klaasid udused
Vihmase ilmaga jääb esiklaasile alla vasakusse ja paremasse nurka udused laigud, mis kuidagi ära ei lähe. Lisaks veel esimesed küljeklaasid poolenisti ja tagumised täielikult udused. Sõidad nagu tankiga, midagi välja ei näe. Vahet ei ole kui pikka maad sõita, puhtaks nad ei lähe. Saabikul kliima, mis minu ajal ei ole kunagi külma puhunud. Sooja hoidmisega saab ilusasti hakkama. Oskab keegi öelda, et millest see tuleb, et klaasid ei lähe puhtaks?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tee kliima korda, saad ka sellest niskusest lahti... see mitte ainult ei külmeta vaid ka kuivatab.
Algselt postitas: toomasy
Saabikul kliima, mis minu ajal ei ole kunagi külma puhunud. Sooja hoidmisega saab ilusasti hakkama.
Pakub küll,isegi vahetanud....Algselt postitas: roomlane
NG900-le minumeelest ei pakuta söefiltrit. Täpselt ei tea muidugi. 9-5-le küll.
Salongiõhufiltri võiks ära vahetada küll ja vee äravoolukanalid selle filtri juures tuleks ka üle vaadata, lehtedest ja muust kõntsast puhtaks teha.
Aga muus osas Roomlase jutt õige:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
See käib kõigi sõiduautode kohta.Pea kõigil (va.tonnine CS kere)asub õhu väljatõmme tagastange all(pagassi küljepolstrid maha,siis on neid tiibade allservas näha).Õhukesest kummist "kardinad" vananedes ei liigu enam piisavalt.Algselt postitas: roomlane
OG9-3 manualis soovitatakse veel tagastange parempoolse külje all olev õhu väljavooluava puhas hoida. Sealtkaudu väljub õhk salongist. Talvel võib sinna jääkobakas koguneda, aga praeguste ilmadega veel sellist probleemi poole...
Üks enda masinatel aastaid kasutusel olnud ja ülihästi toimiv meetod on:tolmuvabal ajal,nagu sügis-talv-kevad, lammuta oem.
filter raamist välja ja asenda see peene silmaga,näit. kärbsevõrguga.Siis ei pääse sodi salongi,samas ei teki ka niiskust-udu klaasidele. Osadel filtritel on juba võrk sees,siis tuleb ainult kiudaine sealt välja nokkida.Suht tüütu töö,aga aastid kestab ka.Suveks jälle õige filter külge.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
CS väljund -õhukanalid on c-piilari tagaservades,luugi kõrval.Algselt postitas: cilpkonn
Kus tonnisel CS'il neid avasid võib leida, mis puhastamist vajaksid? Vaataks ka enne talve üle igakspetteks.
VT`l sulas sealt ümbrusest alati lumi esmajärjekorras.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui keegi teab soovitada nanotehnoloogilisi pinnakaitse vahendeid, võiks siia kirjutada, kus müüakse ja tore oleks teiste katsetamistest lugeda.
Seni teadaolev Henkeli Clin, väidetavalt:
http://www.sisustusweb.ee/article/1020/
Nanotehnoloogiline peegel:
http://etv.err.ee/index.php?1559219
Seni teadaolev Henkeli Clin, väidetavalt:
http://www.sisustusweb.ee/article/1020/
Nanotehnoloogiline peegel:
http://etv.err.ee/index.php?1559219
- CrasherFox
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto: