9-3OG 2002a (viimase otsa OG) küssad

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
pedaalinahhaal
Postitusi: 82
Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
Asukoht:
Auto:

#1

Originaalmakk
1) Kas kannatab asendada samasuguse mugava makiga, mis mängiks ka MP3-e? Ja kui palju maksaks?
2) Kas maki esipaneel peabki nii kuumaks minema?
3) Kui salongikõlarid kohati toimivad nagu jõulukuuse küünlad, ning maki esipaneelile vajutamisel tööle jäävad, siis viga on... (maki taga ühenduses?)?

Juhitavus
1) Kakub pikivagudes suvalises suunas, mida essana ette võtta sellega seoses?

Mahlad
1) Miks on hooldusraamatus kirjas, et 5W-30 on poolsünt, Vikingis valati sisse sedasama, aga mobiloil kodukal on kirjas et see on täissünt?

Tänks kui keegi viitsib vastata neile rumalatele küssadele.

:drink:

Lihtsalt sellised küssad, tahaks nii et oleks ideaalne :love:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Mahlad - 5w30 võib olla nii mineraal, pool- kui täissünt. need numbrid näitavad lihtsalt tema viskoossust külmalt ja kuumalt ja ei oma mingit seost valmistamismeetodiga...

EDIT: normaalsem jutt siin teemas
Algselt postitas: ill
Pole olemas erilisi diisli või bensiiniõlisi, õlidel on viskoosusindeks SAE ja kvaliteediklass API ja ACEA. Viskoosusindeksis enne W olev number näitab õli voolavust talvel (mida väiksem number, seda madala temperatuurini voolab) ja peale W-d number voolavust suvel ehk kuumataluvust (mida suurem number, seda kõrgema temperatuurini säilitab määrivad omadused). API kvaliteediklassi märgitakse näiteks SJ/CF, kus S (spark) on kvaliteediklass bensiinimootoriele ja C (compression) diislitele. Peale S ja C olev täht peaks olema võimalikult kaugel tähestikus. Ma usun, et Mobili õlid vastavad täielikult viimastele kvaliteedinõutele ja muretsemiseks pole põhjust.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
pedaalinahhaal
Postitusi: 82
Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
Asukoht:
Auto:

#3

tänud, õlide kohta ammendav vastus.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

Juhitavus 1)" steering rack brace and clamp" otsi partsforsaabs.com-ist
sellist asja on sul vaja aga mitte sealt tellida! toodavad nimelt vale mõõduga. kuskilt mujalt peaks selle võtma, või ise ehitama :)
Maki paneeli kohta ei tea.
Makk peaks olema selline 2DIN suurusega siis. on olemas turul küll selliseid mis on puuteekraaniga ja kõikvõimalike funktsioonidega. k.a. navi.
Sent from my Monte Carlo using B236
petsla
Postitusi: 66
Liitunud: T Mai 15, 2007 12:46
Asukoht:
Auto:

#5

Mul oli 2002 a 9-3e makil uuena sama viga, et esikõlari heli krõbises või kadus ära ja paneeli peale vajutades tuli tgasi. Peale pikka (paari aastast) virisemist vikingis parandati garantii korras ära. Garantiis käis ka asi mitu kuud.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#6

Maki vahetamisega kaotad ilmselt roolilt maki juhtimise, lisaks peaksid olemasolevad valjukad asendama kvaliteetsemate ja makile paremini sobiva takistusega valjukatega (originaalis mingi suht ebatavaline takistus ).

Juhitavuse osas vagudes on kindlasti kaasa rääkida rehvilaiusel ja sildade üldisel korrasolekul.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Kaspariuse poolt mainitud jubin pluss uretaanpuksid ja uued vedrud-amordid.
Stereo on programmiliselt seotud autoga,sinu poolt soovitud funktsioonidega orig.pilli olemas ei ole.Pead vana pilli autost "lahutama" ja ümber ehitama kogu helisüsteemi,kui tahad neid funktsioone. Roolinupud saab vastavate vahemoodulite abil toimima ka järelturupillidega,mis seda funktsiooni toetavad.
OEM maki paneel kuumeneb tõesti.
pedaalinahhaal
Postitusi: 82
Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
Asukoht:
Auto:

#8

Tan,

Herr suur mainis, et pidid olema 6oomised kõlarid, seega makiks võib vabalt olla 4 oomiste kõlarite jaoks mõeldud makk(kvaliteedikadu pole, lihtsalt makile mõjuv koormus on suurem, seega lõppvõimsus väiksem). 8oomist makki ei tohi panna, kuna väiksem koormus+makk maksimumi peal - halval juhul annab makk kohe otsad.

petsla,
Ma loodan, et piisab maki väljatirimisest, ning juhtmete ülevaatamisest, multimeetrit oskan käes hoida.

Trionic,

Helisüsteemi ümber ehitada ei viitsi/taha, ma olen suhtkoht väga rahul sellega. Oskad sa muidu umbestäpselt mingi hinnaklassi kasvõi U2U öelda nende sinu poolt mainitud toimingute tegemiseks+jupid jne? (siis tean umbes hinnaklassiga arvestada).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Kõik oleneb,mida millega asendada. Mina võin sinna mida iganes kokku ehitada.
Alusta OEM valjukate asendamiset,kui uue süsteemi tahad teha.
pedaalinahhaal
Postitusi: 82
Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
Asukoht:
Auto:

#10

Trionic,

Väljendasin end nagu tavaliselt valesti. Ma ei pidanud silmas helisüsteemi asendamist, pigem pidasin silmas just juhitavuse parandamist, et palju see vahetus (töö+uretaan+vedrud+amordid jne), võiks maksta.

Kuna olen tevalo foorumis kasutaja, ning olen sealsed vaidlused teemal "hõbekaabel vs vaskkaabel, lisaks lampvõim vs paskvõim" passiivselt üle elanud, siis see heli teema mind ei huvita hetkel - parim elamus on Tõnis mägi livekontserdina ning ükskõik mis Dali kõlarid huibennplaatinakaablitega sinna vastu ei saa ja Saabihelisüsteem on suhteliselt väga bro, võrreldes muude masinatega milles mul juhus on olnud istuda.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Täielik puksi-amordi-vedrude reanimatsioon võtab OG 9-3`i 7-9 tundi(uretaanpukside puhul).Kui juhtub halvim,ehk siis puruneb mõni keresse minev polt,siis...............:wall:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#12

Algselt postitas: pedaalinahhaal
Trionic,

Väljendasin end nagu tavaliselt valesti. Ma ei pidanud silmas helisüsteemi asendamist, pigem pidasin silmas just juhitavuse parandamist, et palju see vahetus (töö+uretaan+vedrud+amordid jne), võiks maksta.

Kuna olen tevalo foorumis kasutaja, ning olen sealsed vaidlused teemal "hõbekaabel vs vaskkaabel, lisaks lampvõim vs paskvõim" passiivselt üle elanud, siis see heli teema mind ei huvita hetkel - parim elamus on Tõnis mägi livekontserdina ning ükskõik mis Dali kõlarid huibennplaatinakaablitega sinna vastu ei saa ja Saabihelisüsteem on suhteliselt väga bro, võrreldes muude masinatega milles mul juhus on olnud istuda.
"Jumala" loal vastan pedaali küsimusele.
uretaanPuksid ca 5k eek.
amordid(sport) alates 9-10k koos vedrudega.
clamp puss brace 2500eek.
Nende kõikide asjade paigaldus töö hind- pakun kuskil 15t= ca 6000eek.
EDU modifitseerimisel!
Nimetaksin Trionicu poolt pakutud aega isegi optimistlikuks:drive:
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Ongi optimistlik.Ei tahaks kohe ära hirmutada.9-5`l läheb veelgi kauem.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#14

Algselt postitas: pedaalinahhaal
Originaalmakk

3) Kui salongikõlarid kohati toimivad nagu jõulukuuse küünlad, ning maki esipaneelile vajutamisel tööle jäävad, siis viga on... (maki taga ühenduses?)?

"Jõulukuuse küünlad" on tuttav teema (kui me ikka mõtleme sama sümptomit:?), need kummalised raginad esinevad (minu makil) ainult CD-mängijaga, raadio on alati puhas, ... järelikult see vist välistab "maki taga ühenduse" ja üldse kõlariühenduste vea? Ikka CD signaal võimendisse on hüplik, aga kes pagan seda parandaks?? Nagu külmjoote moodi oleks?? Peab luubiga lähemalt uurima.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Kahjuks ei saa neid auto külge "laulatatud" pille kusagile töökotta viia.Seal need lihtsalt ei käi.
Vasta