Saab 9-5 vs 9-3 aero

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
no_name
Postitusi: 5
Liitunud: N Okt 04, 2007 10:58
Asukoht:
Auto:

#1

Tere kõigile.
Kuna uue auto ost plaanis siis võrrelge ja soovitage alates 2003 aasta omasid. (aerod)
9-3 või 9-5 ..

:) Ülalpidamise kulud ja vastupidavus.

Oli veel varjante ostusoovis bmw ja mersedese tootjatelt aga valiks heameelega saabi.

Niiet ootan toredaid ja asjalikke nõuandeid.
:)
no_name
Postitusi: 5
Liitunud: N Okt 04, 2007 10:58
Asukoht:
Auto:

#2

mainin ära ka eelpool unustatu, et siiamaani on vastupidavamaks nimetatud 9-5 varjant . 9-3 -el on maha tehtud automaat kasti ja mootori vastupidavust.

Ja tingimuseks oleks ka automaat käigukast.
Kütusekulu on vast rohkem tihendis kinni rooli ja pedaalida taga.
Aga palju umbes kasko võib antud isenditel olla?

Ühesõnaga igasugune info on teretulnud. Aega veel natuke ostu tegemiseni on.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

Sa SR foorumis juba küsisid ja ma vastasin ka seal.
Kui sa natukenegi lugeda viitsid siin on lehekülgede kaupa kõigest-nii vigadest,ülalpidamisest,omadustest.....:facts:
Viitsimist noormees-viitsimist on vaja:wise:
Edit: siin oled vähemalt õiges kohas:headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
no_name
Postitusi: 5
Liitunud: N Okt 04, 2007 10:58
Asukoht:
Auto:

#4

Kuna auto plaanis natuke suurema raha eest muretseda kui senised liikurid, siis heameelega uuriks enne maad laialt ja täpselt, et mitte ämbrisse astuda ja igakuiseid väljaminekuid mitte 10kordistada.
SR -is sai küsitud jah, aga seal nagu näha on enamik vastuseid "vist, ehk ja ma arvan" vormis.

ja seda pisiasja, siin foorumis uurida, sellega ma juba tegelen:head: Tööl muud tarka hetkel lihtsalt teha ei ole.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#5

Ma maksan oma auto kaskot pisut üle 1000kr kuus :)
Vastupidavuse üle ei saa kurta, poolteist aastat olen sõitnud, mõned väga pisikesed asjad on ikka läinud.... Selleeest sõita on väga mõnus :beer:
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#6

Tee enne mõlemaga proovisõitu, mina näiteks sellel moel välistasin koheselt 9-3 (ruumi on vähe ja armatuur ei meeldinud).

Aga otsi siit foorumust, kusagil on Saabide maaletooja Janne Kendla väga põhjalik võrdlus 9-5 aero vs 9-3 aero.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#7

Proovisõit on jah hea mõte, enne kui otsustad proovi mõlemad ära. Jannel peaks nii 9-3 kui 9-3 olema ka :)

Mina läksin just Janne juurde 9-5't ostma kuid ostsin 9-3'e :P
Algselt postitas: waldoS
Tee enne mõlemaga proovisõitu, mina näiteks sellel moel välistasin koheselt 9-3 (ruumi on vähe ja armatuur ei meeldinud).

Aga otsi siit foorumust, kusagil on Saabide maaletooja Janne Kendla väga põhjalik võrdlus 9-5 aero vs 9-3 aero.
no_name
Postitusi: 5
Liitunud: N Okt 04, 2007 10:58
Asukoht:
Auto:

#8

Noh ruumi vaja kõigerohkem kolmele neljale inimesel ja kasvult ka just ei hiilga, niiet ruumi peaks olema nendes mõlemas mulle sõitmiseks küll.
Aga tänud..hakkan otsima võrdlus teemat vms.
Joonas
Postitusi: 186
Liitunud: T Mai 15, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: Jaanus
Proovisõit on jah hea mõte, enne kui otsustad proovi mõlemad ära. Jannel peaks nii 9-3 kui 9-3 olema ka :)

Mina läksin just Janne juurde 9-5't ostma kuid ostsin 9-3'e :P

Mnjahh... nende Saabide ostmistega on kindlasti palju müstilisi lugusid. ;)
Mina üritasin Janne käest hirmsat moodi 9-3SSi (129kW manualkast jms) osta, aga tagasi tulin 9-5 Aero Hirsch`ga. :facts:

Siiani Saabiga ainult hoolduses käinud ja paar pisidetaili (2000.- EEK) Troostis vahetanud. :drive:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: no_name
Noh ruumi vaja kõigerohkem kolmele neljale inimesel ja kasvult ka just ei hiilga, niiet ruumi peaks olema nendes mõlemas mulle sõitmiseks küll.
Aga tänud..hakkan otsima võrdlus teemat vms.

www.aeroport.ee kuulu järgi on teenindus super ja lubatakse kõik autod järjest läbi proovida. Mõnest teemast on silma jäänud, et huvipakkuv masin sõidab lausa koduukse taha proovisõiduks.
Noh, Aeroport'i ja Janne Kendla vahele võib võrdlusmärgi tõmmata.
pedaalinahhaal
Postitusi: 82
Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: roomlane
www.aeroport.ee kuulu järgi on teenindus super ja lubatakse kõik autod järjest läbi proovida. Mõnest teemast on silma jäänud, et huvipakkuv masin sõidab lausa koduukse taha proovisõiduks.

Just, ja diiliks minnes on kui imeväel masin läbinud pesu+sisu keemilise puhastuse, pluss tuuakse suvalisse Eesti nurka ka veel ukse ette. Aga jah, see on ainult kuulujutt ;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#12

Janne on äärmiselt vastutulelik, mida ei saa aga vahel öelda mõne kliendi kohta vist. Sorry!
no_name
Postitusi: 5
Liitunud: N Okt 04, 2007 10:58
Asukoht:
Auto:

#13

Aga turbo vastupidavus? ei pidanud vist olema kõigeparem..väideti mulle (vähemalt 98-2002 aasta omadel)
Ise ei oska komenteerida..aga nii räägiti.
kas see on ka uuematel ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Turbod on samad, 98-07. Kas GT17 Garrett,või aerodel TD-04,mitsu.
Vasta