Tere kõigile.
Kuna uue auto ost plaanis siis võrrelge ja soovitage alates 2003 aasta omasid. (aerod)
9-3 või 9-5 ..
:) Ülalpidamise kulud ja vastupidavus.
Oli veel varjante ostusoovis bmw ja mersedese tootjatelt aga valiks heameelega saabi.
Niiet ootan toredaid ja asjalikke nõuandeid.
:)
Saab 9-5 vs 9-3 aero
mainin ära ka eelpool unustatu, et siiamaani on vastupidavamaks nimetatud 9-5 varjant . 9-3 -el on maha tehtud automaat kasti ja mootori vastupidavust.
Ja tingimuseks oleks ka automaat käigukast.
Kütusekulu on vast rohkem tihendis kinni rooli ja pedaalida taga.
Aga palju umbes kasko võib antud isenditel olla?
Ühesõnaga igasugune info on teretulnud. Aega veel natuke ostu tegemiseni on.
Ja tingimuseks oleks ka automaat käigukast.
Kütusekulu on vast rohkem tihendis kinni rooli ja pedaalida taga.
Aga palju umbes kasko võib antud isenditel olla?
Ühesõnaga igasugune info on teretulnud. Aega veel natuke ostu tegemiseni on.
Sa SR foorumis juba küsisid ja ma vastasin ka seal.
Kui sa natukenegi lugeda viitsid siin on lehekülgede kaupa kõigest-nii vigadest,ülalpidamisest,omadustest.....
Viitsimist noormees-viitsimist on vaja:wise:
Edit: siin oled vähemalt õiges kohas:headbang:
Kui sa natukenegi lugeda viitsid siin on lehekülgede kaupa kõigest-nii vigadest,ülalpidamisest,omadustest.....

Viitsimist noormees-viitsimist on vaja:wise:
Edit: siin oled vähemalt õiges kohas:headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kuna auto plaanis natuke suurema raha eest muretseda kui senised liikurid, siis heameelega uuriks enne maad laialt ja täpselt, et mitte ämbrisse astuda ja igakuiseid väljaminekuid mitte 10kordistada.
SR -is sai küsitud jah, aga seal nagu näha on enamik vastuseid "vist, ehk ja ma arvan" vormis.
ja seda pisiasja, siin foorumis uurida, sellega ma juba tegelen:head: Tööl muud tarka hetkel lihtsalt teha ei ole.
SR -is sai küsitud jah, aga seal nagu näha on enamik vastuseid "vist, ehk ja ma arvan" vormis.
ja seda pisiasja, siin foorumis uurida, sellega ma juba tegelen:head: Tööl muud tarka hetkel lihtsalt teha ei ole.
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ma maksan oma auto kaskot pisut üle 1000kr kuus 
Vastupidavuse üle ei saa kurta, poolteist aastat olen sõitnud, mõned väga pisikesed asjad on ikka läinud.... Selleeest sõita on väga mõnus

Vastupidavuse üle ei saa kurta, poolteist aastat olen sõitnud, mõned väga pisikesed asjad on ikka läinud.... Selleeest sõita on väga mõnus

Tee enne mõlemaga proovisõitu, mina näiteks sellel moel välistasin koheselt 9-3 (ruumi on vähe ja armatuur ei meeldinud).
Aga otsi siit foorumust, kusagil on Saabide maaletooja Janne Kendla väga põhjalik võrdlus 9-5 aero vs 9-3 aero.
Aga otsi siit foorumust, kusagil on Saabide maaletooja Janne Kendla väga põhjalik võrdlus 9-5 aero vs 9-3 aero.
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Proovisõit on jah hea mõte, enne kui otsustad proovi mõlemad ära. Jannel peaks nii 9-3 kui 9-3 olema ka 
Mina läksin just Janne juurde 9-5't ostma kuid ostsin 9-3'e

Mina läksin just Janne juurde 9-5't ostma kuid ostsin 9-3'e

Algselt postitas: waldoS
Tee enne mõlemaga proovisõitu, mina näiteks sellel moel välistasin koheselt 9-3 (ruumi on vähe ja armatuur ei meeldinud).
Aga otsi siit foorumust, kusagil on Saabide maaletooja Janne Kendla väga põhjalik võrdlus 9-5 aero vs 9-3 aero.
Algselt postitas: Jaanus
Proovisõit on jah hea mõte, enne kui otsustad proovi mõlemad ära. Jannel peaks nii 9-3 kui 9-3 olema ka
Mina läksin just Janne juurde 9-5't ostma kuid ostsin 9-3'e![]()
Mnjahh... nende Saabide ostmistega on kindlasti palju müstilisi lugusid.

Mina üritasin Janne käest hirmsat moodi 9-3SSi (129kW manualkast jms) osta, aga tagasi tulin 9-5 Aero Hirsch`ga.

Siiani Saabiga ainult hoolduses käinud ja paar pisidetaili (2000.- EEK) Troostis vahetanud.

Noh, Aeroport'i ja Janne Kendla vahele võib võrdlusmärgi tõmmata.Algselt postitas: roomlaneAlgselt postitas: no_name
Noh ruumi vaja kõigerohkem kolmele neljale inimesel ja kasvult ka just ei hiilga, niiet ruumi peaks olema nendes mõlemas mulle sõitmiseks küll.
Aga tänud..hakkan otsima võrdlus teemat vms.
www.aeroport.ee kuulu järgi on teenindus super ja lubatakse kõik autod järjest läbi proovida. Mõnest teemast on silma jäänud, et huvipakkuv masin sõidab lausa koduukse taha proovisõiduks.
-
- Postitusi: 82
- Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: roomlane
www.aeroport.ee kuulu järgi on teenindus super ja lubatakse kõik autod järjest läbi proovida. Mõnest teemast on silma jäänud, et huvipakkuv masin sõidab lausa koduukse taha proovisõiduks.
Just, ja diiliks minnes on kui imeväel masin läbinud pesu+sisu keemilise puhastuse, pluss tuuakse suvalisse Eesti nurka ka veel ukse ette. Aga jah, see on ainult kuulujutt

Turbod on samad, 98-07. Kas GT17 Garrett,või aerodel TD-04,mitsu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989