9-5 Arc 2002 müügis, üliodav

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#1

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kas on keegi vaatamas käinud? Lisad räägivad enda eest ja hind ainult 120k. Mul üks sõber noolib seda (sain vist järjekordse tuttava saabismi nakatada) ja tundub tõesti kuidagi liiga hea hind. Tüüp helistas müüjale ka juba, hind olla hiljuti langetatud 140'000 pealt 120-e peale, kuna käigukast teeb D peale tõmmates jõnksu. Story of my life :headbang: Sellise hinnaga kahtlustaks ka kõiki muid hädasid, kuni selleni välja, et äkki Leedust pärinev "keevitatud" masin :freak: Igaljuhul lähme seda isendit vaatama. Kui kellelgi on huvitavat inffi, siis andke tulla.

EDIT: Paistab, nagu pärineb Rootsist, nii et ehk jääb leedu-variant ära :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

Igatahes sellel autol 8 omanikku olnud Rootsis.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#3

Algselt postitas: kasparius
Igatahes sellel autol 8 omanikku olnud Rootsis.

Info from where? ARK otsingumootor ütleb järgmist (mitte, et ma paljust just aru saaks :red:: ):
Regnr: STX522 Färg: OKÄND
Fabrikat: SAAB 9-5 ARC SEDAN 2.3T
Årsmodell: Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2001
Chassinummer:
Senaste EU-regbevis del 2: 2007-07-30
Upplysningar:

Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2007-04-30) Tillfällig registrering: Nej
Antal ägare: 8 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat: 2001-09 Producentansvarig: 556258-8912
I trafik första gången i Sverige: 2001-09-28 Import: Nej
I trafik första gången i utlandet: Utredning: Nej

Tekniska data
Effekt kW: 136 Antal passagerare: 4
Växellåda: AUTOMAT
Max släpvagnsvikt: 1800
Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1410
Max lastvikt: 440

Kopplingsanordning 1: KULA Kopplingsanordning 2:
Däckdimension fram: Däckdimension bak: 205/65 R15 94V
Kaross: Sedan (AA)
Skattevikt: 1650 Tjänstevikt: 1650
Totalvikt: 2090 Sänkt totaltvikt: 2090
Längd: 495 Bredd: 180
Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel:
Skyltformat fram: ENRADIG Skyltformat bak: ENRADIG

Tilläggsinformation

Den här informationen innehåller eventuella dispenser och fordonstekniska
tillägg för fordonet. Uppgifterna redovisas obehandlade från vägtrafikregistret
och innehåller koder som kan vara svårtolkade.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#4

8 omanikku Rootsis ei tähenda 8 kasutajat. Seal on tihti nii et automüügi firma läheb ka omanikuna kirja.
Näiteks:
1 omanik on maaletooja
2 omanik esindus kes auto uuena müüs,
3 omanik siis esimene kasutaja kes auto ostis,
4 omanik jälle automüügi firma,
5 omanik siis 2 auto tegelik kasutaja/ ostja,
6 omanik jälle automüügi firma,
7 omanik siis 3 tegelik kasutaja,
8 omanik on näiteks see automüügi firma kes selle auto Eestisse müüs

Ehk siis juhul kui autot on vahepeal edasi müüdud ainult firmade kaudu on võimalus et sellel autol on olnud 3 kasutajat.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

Algselt postitas: Skybound
Algselt postitas: kasparius
Igatahes sellel autol 8 omanikku olnud Rootsis.

Info from where? ARK otsingumootor ütleb järgmist (mitte, et ma paljust just aru saaks :red:: ):
Regnr: STX522 Färg: OKÄND
Fabrikat: SAAB 9-5 ARC SEDAN 2.3T
Årsmodell: Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2001
Chassinummer:
Senaste EU-regbevis del 2: 2007-07-30
Upplysningar:

Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2007-04-30) Tillfällig registrering: Nej
Antal ägare: 8 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat: 2001-09 Producentansvarig: 556258-8912
I trafik första gången i Sverige: 2001-09-28 Import: Nej
I trafik första gången i utlandet: Utredning: Nej

Tekniska data
Effekt kW: 136 Antal passagerare: 4
Växellåda: AUTOMAT
Max släpvagnsvikt: 1800
Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1410
Max lastvikt: 440

Kopplingsanordning 1: KULA Kopplingsanordning 2:
Däckdimension fram: Däckdimension bak: 205/65 R15 94V
Kaross: Sedan (AA)
Skattevikt: 1650 Tjänstevikt: 1650
Totalvikt: 2090 Sänkt totaltvikt: 2090
Längd: 495 Bredd: 180
Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel:
Skyltformat fram: ENRADIG Skyltformat bak: ENRADIG

Tilläggsinformation

Den här informationen innehåller eventuella dispenser och fordonstekniska
tillägg för fordonet. Uppgifterna redovisas obehandlade från vägtrafikregistret
och innehåller koder som kan vara svårtolkade.

Antal ägare: 8
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#6

Iga automaatkastiga auto teeb D peale lükates jõnksu. AMG`l on ikka mõnus jõnks, tahab istmelt maha visata. Kõik oleneb pidurite korrasolekust.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

OT: Räägi enda eest siinkohal...;) Kui just R ja D vahel lahmima ei hakka, siis on see "jõnks" ikka üsna vaevumärgatav, rohkem nagu kerge värin. Jutt siis tonnisest.
Algselt postitas: jupats
Iga automaatkastiga auto teeb D peale lükates jõnksu. AMG`l on ikka mõnus jõnks, tahab istmelt maha visata. Kõik oleneb pidurite korrasolekust.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: Cyber
OT: Räägi enda eest siinkohal...;) Kui just R ja D vahel lahmima ei hakka, siis on see "jõnks" ikka üsna vaevumärgatav, rohkem nagu kerge värin. Jutt siis tonnisest.
Algselt postitas: jupats
Iga automaatkastiga auto teeb D peale lükates jõnksu. AMG`l on ikka mõnus jõnks, tahab istmelt maha visata. Kõik oleneb pidurite korrasolekust.

Minul näiteks läks see jõnks peaaegu olematuks peale välimise veovõlliotsa (mis juba keerates kuuldavat klõbinat tegi) vahetust. Niiet kes seda aparaati vaatama/ostma läheb võiks kuskil platispeal ringe teha või tõstukil veovõllid üle vaadata. Et kui viga selles siis ei pruugi selle "käigukastivea" parandamine eriti kulukas ollagi. ;)
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#9

Olgu siinkohal öeldud, et sõber ostis täna selle auto ära. Eile vaatamas käies tuvastasime mootorist heli, mis VÕIS olla ketiklõbin, aga midagi hullu seal ei kolisenud. Samas paigaldatud oli karterituulutuse-kit, vahetatud oli tagasillapudinad, sees oli ilus ja puhas, SID töötas veatult. Hooldatud oli Anti juures. Kuna aeg sundis tagant, siis sõber täna mingit suurt ülevaatust ei organiseerinudki, kohe läks diiliks. Olgu jumal talle armuline :drink:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Vasta