Saab ruulib turvalisuses

Kasulikud lingid auto kohta ...
Vasta
Karel
Postitusi: 5
Liitunud: P Veebr 29, 2004 15:11
Asukoht:
Auto:

#1

Rootsi kindlustusselts Folksam on uurinud aastast 1969 alates tegelikult toimunud liiklusõnnetusi ning nende tagajärgi. 2003 aasta aruanne sisaldab 76100 aastatel 1994-2002 õnnetuse analüüsi. Uuriti kahe auto kokkupõrke tagajärgi, kus kus tulemuseks oli tõsine vigastus või veelgi hullem, lisati iga auto üksikõnnetustest saadud andmed. Lisaks on jälgitud 29300 õnnetuses viga saanud inimeste paranemist.
Nende tulemuste põhjal on alates 1994 aasta saab 900 ja selle järglane 9-3 keskmisest oluliselt (>30%) turvalisem. S.t. vigastused on samade tingimuste juures 30% väiksemad kui keskmiselt.

Saab 9-5 tegi aga rekordi- see osutus nende analüüside põhjal KÕIGE turvalisemaks autoks üldse, pakkudes ainukesena keskmisest üle 40% väiksemat vigastuste riski!

Lisainfot soome keele oskajatele- Teknikaan Maailma 17/03,
Folksami kodulehekülg selle statistikaga- http://www.folksam.se/forskning/

Lisaks panin Ühe Rootsikeelse .pdfi kaasa.

Turvalist sõitu!
Andres_L
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 11, 2004 17:17
Asukoht:
Auto:

#2

Ehk oskab keegi seletada, miks ei lähe sellega kuidagipidi kokku Euro NCAP testide tulemused, kus SAAB 900 on saanud suhteliselt nigela tulemuse!

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... d1=3&id2=2
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#3

Ei oska muud arvata kui seda, et ju siis reaalsete liiklusõnnetuste puhul ei moodusta laubakad ja külgkokkupõrked võimalikest stsenaariumidest piisavalt suurt osa - äkki näiteks teelt välja ja üle katuse käimise puhul on 900 eeskujulik auto ja kaitseb sõitjaid eeskujulikult. Lisaks on teiste mudelite näitajad oluliselt paremad kui 900'l, mis viib ehk keskmist üles.

Eestis peaks vist näiteks 9-5 olema samuti üks madalama kaskoga masinaid - turvaline, vargakindel (ja vähe huvipakkuv) ning ka juhtide sõidustiil veidi täiskasvanulikum kui bemarimeestel
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Andres_L
Ehk oskab keegi seletada, miks ei lähe sellega kuidagipidi kokku Euro NCAP testide tulemused, kus SAAB 900 on saanud suhteliselt nigela tulemuse!

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... d1=3&id2=2

eks siin on tegemist mudeli väljalaske ajaga, 900 on aastast ´93. ka teised samasse ajajärku jäänud autod said suht madalad tärnid :(
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#5

Algselt postitas: Andres_L
Ehk oskab keegi seletada, miks ei lähe sellega kuidagipidi kokku Euro NCAP testide tulemused, kus SAAB 900 on saanud suhteliselt nigela tulemuse!

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... d1=3&id2=2

Eks siingi võib olla nii. Milline "autogigant" on rohkem pappi testide tegemiseks "annetanud" seda paremad tulemused kokkuvõtetes.;)
:drive:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#6

Algselt postitas: Andres_L
Ehk oskab keegi seletada, miks ei lähe sellega kuidagipidi kokku Euro NCAP testide tulemused, kus SAAB 900 on saanud suhteliselt nigela tulemuse!

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... d1=3&id2=2

Eks siingi võib olla nii. Milline "autogigant" on rohkem pappi testide tegemiseks "annetanud" seda paremad tulemused kokkuvõtetes.;)
:drive:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#7

Algselt postitas: Andres_L
Ehk oskab keegi seletada, miks ei lähe sellega kuidagipidi kokku Euro NCAP testide tulemused, kus SAAB 900 on saanud suhteliselt nigela tulemuse!

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... d1=3&id2=2

Eks siingi võib olla nii. Milline "autogigant" on rohkem pappi testide tegemiseks "annetanud" seda paremad tulemused kokkuvõtetes.;)
:drive:
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#8

RaivoR
Postitusi: 6
Liitunud: E Apr 05, 2004 11:16
Asukoht:
Auto:

#9

Delfi autolehe lisas väidetakse, et uus 9-3 on turvalisim - Parim nii külg kui laup kokkupõrkel, lähtuvalt reisijate turvalisusest.
http://auto24.delfi.ee/uudised/uudised.php?uid=2219
Vasta