Saab 9-3 käivitumine, öelge et see on normaalne

Vasta
tiitman
Postitusi: 47
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:56
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,

aastast 2006 see masin. Käivitamisel on nii, et kui liiga lühidalt käivitad, siis ei käivitu ja teiskordsel käivitamisel tõmbaks nagu mootori täis ja läheb siis podinal tööle. Teine võimalus on hakata kohe gaasipedaaliga pumpama, siis võtab ka hoo üles.

Ühe korra jäänud ka hommikul autoga sõitmata, sest ei läinudki käima, pärast pedaaliga pumpamist läks siiski hiljem käima, lastes tagant välja korraliku 90-ndatest diisli tahmapilve. Tegemist siiski bensukaga.

On see normaalne?
kui mitte siis kust viga otsida ?
- kehv kütus
- elektroonika läheb segaseks
- niiskus
- valed võtted

Ausalt öeldes pole harjunud, et uutel masinatel tuleb bensu pumbata, see oli ikka nagu vanasti ladade ja mossedega, et kui õigel ajal ei pumbanud gaasiga siis käima ei läinud.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

See ei ole normaalne, katsu parem teenindusse auto tarida. Midagi on seal kindlasti mäda. tech2 sappa autole ja ilmselt saadki teada, milles asi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Tsitaat:Ausalt öeldes pole harjunud, et uutel masinatel tuleb bensu pumbata, see oli ikka nagu vanasti ladade ja mossedega, et kui õigel ajal ei pumbanud gaasiga siis käima ei läinud.

Mingit bensiini ei pumpa sa pedaaliga,sul pole ju karburaatoriga auto:wtf:
tiitman
Postitusi: 47
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:56
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Trionic
Tsitaat:Ausalt öeldes pole harjunud, et uutel masinatel tuleb bensu pumbata, see oli ikka nagu vanasti ladade ja mossedega, et kui õigel ajal ei pumbanud gaasiga siis käima ei läinud.

Mingit bensiini ei pumpa sa pedaaliga,sul pole ju karburaatoriga auto:wtf:
Jah, nii ta, ei mõelnudki otsesõnu kütuse pumpamist, lihtsalt käivitamine meenutab kangesti seda protsessi.

Teenindusega on see jama, et sealt ta tuli ja kõik on korras:), nende sõnul.
Kahjuks pole sellisesse teenindusse enam usku. Kas foorumites läbikäinud Troostautol on piisavalt hea tehnika vigade kindlakstegemisks? Veel mingeid variante?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Sa ikka käisid margiesinduses?? Sa ei ole maininud, kuskohas sa käisid..;).

Aga Troostis on olemas vajalik tehnika, samuti Autotarvete OÜ-s ehk SaabiAntil... Valik on sinu. Nii uue autoga istuks ma siiski ametliku esinduse seljas. Kasvõi igasugu garantiide jms tõttu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tiitman
Postitusi: 47
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:56
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Cyber
Sa ikka käisid margiesinduses?? Sa ei ole maininud, kuskohas sa käisid..;).

Nii uue autoga ikka jah Vikingis, sealt mind sama targalt tagasi saadeti.

Aga Troostis on olemas vajalik tehnika, samuti Autotarvete OÜ-s ehk SaabiAntil... Valik on sinu. Nii uue autoga istuks ma siiski ametliku esinduse seljas. Kasvõi igasugu garantiide jms tõttu.

Häda selles, et auto ju käivitub, kõik ju korras. Ükskord ei läinud, noh mis siis. Vott selline suhtumine on meie ametlikul esindusel.

Seepärast otsin alternatiive, see vaidlus ei vii kuhugi, kui just nüüd teises töökajas leitakse et on viga, siis on piisavalt põhjust edasi vaielda.
gsaab
Postitusi: 165
Liitunud: K Mär 22, 2006 19:32
Asukoht:
Auto:

#7

Sa võiksid veidi täpsustada mida sa teed, kui lühike on lühike käivitus 1s, 5s, 10s... Teed veel midagi vajutad pedaali, kas kohe kui keerad võtme asendisse ignition ja kohe annad starterit.
Minul endal on kogemus ühe autoga kui andsin starterit ja samal ajal vajutasin gaasi kui kasutusjuhendis oli isegi pilt joonistatud, et ära vajuta gaasipedaali kui käivitad(ilmselt kehtib enamuse uute autode kohta). Ma usun et kui sa VM-s täpselt ära kirjeldad mis toimub siis see nüüd kindalasti normaalne ei ole ja peaks garantii alla minema ning Su jutust saan aru et see toimub iga kord kui hommikul käivitama lähed?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Gaasipedaali EI TOHI puutuda käivitamise ajal.See oli nii juba karburaatorite ajastul.
tiitman
Postitusi: 47
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:56
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: gsaab
Sa võiksid veidi täpsustada mida sa teed, kui lühike on lühike käivitus 1s, 5s, 10s... Teed veel midagi vajutad pedaali, kas kohe kui keerad võtme asendisse ignition ja kohe annad starterit.
Minul endal on kogemus ühe autoga kui andsin starterit ja samal ajal vajutasin gaasi kui kasutusjuhendis oli isegi pilt joonistatud, et ära vajuta gaasipedaali kui käivitad(ilmselt kehtib enamuse uute autode kohta). Ma usun et kui sa VM-s täpselt ära kirjeldad mis toimub siis see nüüd kindalasti normaalne ei ole ja peaks garantii alla minema ning Su jutust saan aru et see toimub iga kord kui hommikul käivitama lähed?
Proovin siis olla veidi täpsem. Probleem on tõesti peamiselt hommikuti(võibola et ongi ainult hommikuti). Alustan sellest et vajutan pidurit ja käivitan(kindlasti mitte üle 1s). Gaasi ei puutu. Võtit keeran praktiliselt kohe, kuigi jah mitte nii et kohe käivitus, vaid astme kaupa, kuid see paus on imeväike. Pedaali endiselt ei puutu. Nüüd kui lasin võtme vabaks ja ei käivitunud( harjunud et ei tohi pikalt lasta, eelmine auto käivitus kiiremini), nüüd korraks süüde maha, võti endiselt pesas ja uus käivitus - suht kiiresti järgi. Ja siis teeb pot-pot-pot, mõnikord teeb oma potid ära ja võtab üldiselt normaalsed tuurid ülesse. Teinekord aga ei mõika ja käivatan veelkord. Viimasel ajal olen aga laksanud kohe gaasipedaaliga(siis mitte esimesel korral, vaid teisel kävitamisel) ja on läinud käima. Seda gaasipedaali värki hakkasin kasutama pärast seda kui hommikul käima ei läinud ja puksiir esindusse kärutas ja esinduse mees kasutas just seda nõksu.

Õnneks pole rohkem hommikuti hätta jäänud, õpin nõkse juurde käivitamiseks.

Mis puudutab karburaatoritega autosid ja nende käivitamist, siis pean ennast sellel teemal rumalaks ja püüan edaspidi mitte kasutada valesi väljendeid(kuigi, tegelt said ju asja mõttest aru).

VM-st. Kuidas ma peaks neile seda asja seletama. Korralise hoolduse ajal ütlesin, et on sellised probleemid. Tehti hooldus ära, öeldi nemad ei leidnud midagi. Mõtlesin et pärast hooldust siis asi kombes, ei olnud. Nädal pärast hooldust juhtus see, et ei saanud autot käima. Puksiir vedas esindusse, prooviti kohapeal käivitamist, sama värk pot-pot-pot, alles pärast gaasipedaaliga mängimist sai masina käima. Eeldasin, et masin läheb vähemalt vee lkontrolli või midagi tehakse. EI, selle asemel ulatati mulle võtmed ja öeldi, kõik on korras, head sõitmist. Püüdisn siis selgeks teha, et mulle ei meeldi kui mu auto hommikul ei käivitu ja et ma olen selle murega juba korra teie poole pöördunud. Selle peale vastati, et me ei saa j umidagi teha, sest auto ju töötab, käivitus. Selle peale mina et kas ma siis hakkan iga hommiku pukseerima autot teile, et seda käima saada. Vastus oli, et jah kui vaja. NO MIDA VEEL!! Kui sulle öeldakse et sa oled LOLL, siis mitu korda tahad sina et seda sulle öeldakse? Pärast seda kui läksin endast välja, öeldi et ainuke mis me teha saam on panna kirja remondi aeg. Küsisin, et mida te remondite kui kõik on korras. Vastus, see on minu rahustuseks.
Tänan väga pole mulle sellist kohtlemist vaja.

No jälle läksin teemast välja, ei tahtnud üldse sellest rääkida(VM), vaid leida kinnitust, kas on mõtet otsida edasi, et on see üldse vale et masin sedasi teeb. Tundub, et siiski päris korras asi ei ole ja tasub edasi uurida. Proovin siis mainutud Troost Autot või Saabiantit. Tänud, saan edasi minna. Kuigi uue auto ostsin selleks, et ei peaks maadlema romondi ja värgiga, et garantii ja puha. Müügihetkel ka kiideti kui vinge teenindus VM-is on. Mina sain kohe esimesel korral vastu näppe, ilmselt halb õnn ja heade inimestega ju selliseid asju ei juhtu:). Tasun siis oma karmavõlga edasi:beer:
gsaab
Postitusi: 165
Liitunud: K Mär 22, 2006 19:32
Asukoht:
Auto:

#10

Niipalju kui mina olen VM suhelnud siis ainult teeninduse juht on mind alati jutule võtnud ja probleemi lahendanud. Usun, et kui sa talle selle sama jutu mis sa siia foorumisse kirjutasid talle jutustad siis peaksid abi saama. See on kindlasti garantii teema ja VM peab selle lahendama. Vii auto sinna jäta siis kasvõi ööseks ja las hommikul käivitavad ja veenduvad ise, et auto ei tööta sul nii nagu peab.
Kasutaja avatar
spike
Postitusi: 85
Liitunud: N Aug 23, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#11

mul kül 9-5 aga kui käivitan, siis teen ma seda nii, et panen süüte sisse, ootan, kuni suksu ennast üles logistab (kellad viled tõusevad ja armatuuris hakkavad ükshaaval tuled kustuma) ning siis annan süüdet. süüdet tuleb anda umbes sekund, sest poolest pöördest vist ei peagi turboga mootor käivituma. aga iga kord auto käib. välja arvatud ükskord, kui öö otsa lasin autost grillimise taustaks meloodiaid. siis sai aku lihtsalt tühjaks.
tiitman
Postitusi: 47
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:56
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: gsaab
Niipalju kui mina olen VM suhelnud siis ainult teeninduse juht on mind alati jutule võtnud ja probleemi lahendanud. Usun, et kui sa talle selle sama jutu mis sa siia foorumisse kirjutasid talle jutustad siis peaksid abi saama. See on kindlasti garantii teema ja VM peab selle lahendama. Vii auto sinna jäta siis kasvõi ööseks ja las hommikul käivitavad ja veenduvad ise, et auto ei tööta sul nii nagu peab.
Probleem ei esine alati, puudub seaduspärasus va et esineb hommikuti. Auto oli ju esinduses kui nad seda käima ajasid. Vennad ei teinud ju teist nägugi. Tõenöosus on ju 0 et see viga esineb siis kui on vaja et esineks. Nädalaks ei tahaks autost loobuda.

Proovin Spike´i varianti, et lasen kõik tilulilud põlema minna enne ja mis vaja jõuaks ära kustuda - proovin umbes nädal aega, vaatab kas siis ka nii juhtub?
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#13

Kas bensiini oled ka vahetanud???
Mina kaldun ikka arvama, et sinu võtetes ei ole midagi valet. Asi ikka tehnilist laadi.

Ja päeva peale enam sellist jama ei tee? Ainult hommikul???
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#14

Kas siis nii ei saa, et viid auto õhtul sinna ja siis hommikul pidulikult käivitate. Aga suurt targemaks nad ikka ei pruugi saada, sest vaid korra saab ju proovida, siis käivitub jälle normaalselt.

Kellelgi oli sarnane probleem, vahetati kütusetorustik paagist mootorini ära. Kas aitas, ei mäleta.
55581286
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#15

Kui hommikuti, pärast ööotsa seismist... ja podiseb, siis on jahutusvedelik silindris?..
gsaab
Postitusi: 165
Liitunud: K Mär 22, 2006 19:32
Asukoht:
Auto:

#16

Mingi seos on et esineb hommikuti. Aga kas on mingi seos välisõhu temperatuuriga, niiskusega, veel millegiga? Aga sul ilmselt tasuks siis Saabiantisse või Troosti pöörduda ja kirjeldada mis auto viga on. Muidugi ikka äärmiselt imelik tundub see VM-i käitumine veits imelik, nad võiksid vähemalt katsetamiseks vahetada mingi tüki välja või siis kui neil on "isetegevus" keelatud võib ju alati tootajalt endalt küsida et a la meil siin ühel kliendil selline probleem jne, et mis teha. See on muidugi äärmiselt jama kui kliendile öeldakse loll, seda nad ei tohiks ju isegi siis öelda kui klient tõesti loll on;)
tiitman
Postitusi: 47
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:56
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: NO FEAR
Kas bensiini oled ka vahetanud???
Mina kaldun ikka arvama, et sinu võtetes ei ole midagi valet. Asi ikka tehnilist laadi.

Ja päeva peale enam sellist jama ei tee? Ainult hommikul???
Kui mälu nüüd alt ei vea siis jah, ikka ainult hommikuti. Esimene mõte oli k amul et niiskus, sest tol hommikul kui üldse käima ei saanud oli väga niiske ja auto ei seisnud varjuall nagu tavaliselt. Samas on jällegi seda esinenud ka suvel(seda tõesti ei mäleta kas sel koral oli kaste maas või mitte).
Kütusena kasutan 95-te. Kahte muutust korraga ei tee. Proovin esiti seda, et käivitan siis kui auto aju on ülesärganud:)
Kõige raskem muidugi see käivitamine - võta sa kinni kui palju erines vea esinemisel käivituse pikkus tavapärasest käivituse pikkusest? Igatahes teen proovi.
Muidugi mõista ei öelnud VM mulle otseselt loll ja käitus igati viisikalt, isegi siis kui ma enda häält talitseda ei suutnud. Lihtsalt selgitan, et ei oleks valesti mõistmist, lihtsalt selline tunne tekkis kui räägid ja räägid... siis kehtib ju väljend et ise oled loll.
tiitman
Postitusi: 47
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:56
Asukoht:
Auto:

#18

Tere,

täna tabas mind meeldiv üllatus:) Nimelt võeti minuga ühendust VM-st ja tunti siiralt huvi nimetatud vea vastu. Jäi mulje et on ka mingid kahtlused mis võivad seda põhjustada. Igatahes pole põhjust vimma edasi kanda ja annan masina neile uurida. Kolm on ju kohtuseadus. Tea kas mõne abistava foormulase käsi mängus või jõudis mu e-kiri lõpuks õige inimeseni.
tiitman
Postitusi: 47
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:56
Asukoht:
Auto:

#19

Tere,
minu poolt hetkel teema lukku. Tundub, et asi läheb ikkagi meie kütusemüüjate kapsaaeda. Nimelt sai vahetatud küünlad ja vähemalt seni pole probleem enam kordunud, võimalik muidugi et ka mõni küünal oli vigane.

Kuidas teistel lood kütuse ja Saabi koostööga? Minu jaoks siis esmakordne kogemus, kus põhjust nuriseda kütuse üle. Muidugi pole varem nii uue masinaga sõitnud, aga mitte ka vanaga ja olen alati kaustanud 95 bensiini. Kas aeg marki vahetada?
:?
Sel korral siis väga meeldiv kogemus VM-ga suhtlemisel, ainult kiidusõnad. Kahju ainult et osa inimesi kohe ei saa ja ei taha nii asju ajada.
Vasta