Hommikul ei läinud auto käima. Aku vedas jõuetult ca 5 ringi ja siis loobus hoopis. Õnneks tuli naabrimees appi ja tema aku pealt käivitades läks hoobilt käima. Mõtlesin, et millest selline aku äkiline ärakoolemine ja meelde tuli, et nii kui need külmad ilmad hakkasid, siis muutus kuidagi jõuetuks - käivitades kogu armatuur vilkus ja nagu jõudu oli akus vähe (üks põhjus võib ka selles olla et kogu aeg lühikesed otsad sõita ja ei jõua tagasi laadida. Aku margi ja vanuse kohta puudub igasugune info.
OK käima ma ta sain ja sõit viis Mustamäelt Lilleküla staadionile ( jah, ka sellise ilmaga mängitakse jalgpalli) . Seal siis kahe tunni pärast proovides (keerasin igaks juhuks tuled maha ja raadio välja käivitus normaalselt s.t aku jõudis piisavalt vedada). Lasin tal siis natuke töötada ja siis sõitsin tanklasse, ostsin kaks esitule pirni ja vahetasin need ära (paar nädalat tagasi kooles üks pirn ära ja pärast selle vahetust oli tulede valgus kõvasti erinev - mõtlesin et panen täpselt ühesugused pirnid). Peale vahetust selgus et parempoolsel tulel ei põle gabariit (pirni jama ei ole, teises tules ta põles).
Ja tagatipuks selgus õhtul et ka tulede korrektor ei tööta.
Õnneks vähemalt käivitub taas korralikult (ettenägelikult käivitan nii, et tuled ja raadio on maas ja siduri vajutan ka põhja).
Kas see on nüüd juhuslik kokkusattumus või on kuskil elektrisüsteemis mingi kala ringi ujumas??
:wall:
Midagi positiivset ka - check engine tuli, mis mind juba pikemat aega "rõõmustanud" ei ole juba paar päeva endast märku andnud.
