900NG mootoriprobleem

Teemad elektroonikast...
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#1

hakkas täna hommikul mingi jama siis.

muidu mootor käib ilusti aga põleb chek engine , nii kui gaasi vajutan kasvõi 1 mm siis kaob see kiri ära.

ja kohalt minnes jääb mootor seisma korraks.

aga kui konditsioneeri nupp alla vajutada siis ei ole probleeme (autol muidu konditsioneer ei tööta ,gaasi vähe) .

oskab keegi seletada milles võiks probleem olla?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#2

Ei tea täpselt, mis viga, aga pakun, et segusiibri lüliti (gaasihoova lüliti) jamab.
Ideeliselt peaks ta lahti lastud gaasiga ühe lülituse tegema, mis annab ajule käsu minna nö "idle" rezhiimi. Nagu natuke gaasi vajutad, lülitub ümber (kui lüliti muidugi funkkab)... mootor läheb tavalisse "drive" rezhiimi.
Check Engine läheb põlema, kuna ajule ei anta infot gaasi lahtilaskmise kohta, ma pakun.
Et siis ei tööta just see lüliti.
Konditsioneeri sisselülitamine lisab mootorile koormust (pump ju taga) ja aju üritab pöördeid stabiliseerida...sellest ka see "mitte-väljasuremine".

Junn ise peaks selline olema:
Pilt
Vasakul asuv mikrolüliti hooliseb vabakäigu eest. Mõõda see üle ja vaata, et jooted oleksid OK.

See oli nüüd natuke huupi pakkumine küll...:)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Sebastian,vaata oma masina kapoti alla.Seal pole drosselklapi lülitit:poke:
Motronicul polegi vist lüliteid kasutatud(edit:tegelt 1.2.1 jne vanadel versioonidel ikkagi oli).Vanadel tonnistel ja klassikutel,kus LE,CU,või ürgMotronic,seal oli selline.
Sry,OT.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#4

Algselt postitas: Trionic
Sebastian,vaata oma masina kapoti alla.Seal pole drosselklapi lülitit:poke:
Lülitit ei ole jah :)
On throttle position sensor, ideeliselt ju sama asi, aga mõõdab segusiibri asendit täpselt, mitte paari lülitiga. Pole lahti katkunud, aga eeldan, et seal lihtne reostaat sees.
Võib ju selle viga olla...või siiski mitte?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Ikka võib:P
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#6

tänan tänan , uurin seda:)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#7

Algselt postitas: mortenx
tänan tänan , uurin seda:)
Vast õigem oleks kuhugi töökotta maanduda, ja lasta seal Tech-2 külge panna. Veakood ütleb kohe, kust pitsitab...või vähemalt viitab viletsale sõlmele.
Ma pakkusin ühe võibolla kümnest võimalikust variandist...;)
Niimoodi kaugnägemise teel on jama diagnoosi panna.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#8

võtsin õhutorud eest ära ja nats näppisin ja koputasin toda karpi . siis hakkas tööle mõneks ajaks:)

et siis viga ikka tolles vist.
aga keegi uue hinda oskaks umbkaudu öelda?
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#9

mis hinda küsid tolle eest?

oleks huvi küll ma usun
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#10

nonii tekkis küsimus kuidas see andur sealt segusiibri otsast ära tuleb?

kõik on lahti tehtud aga miski hoiab teda kinni , mis see olla võiks?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Umbes pakun aga äkki see nr 23 vidin..?? 15 on TPS.

Lisatud failid
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#12

15 on jah see jubin , aga kõik kruvid on lahti jubin logiseb aga otsast ära ei tule:(
ja seda 23 pole näha nagu
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

23 on selline võru, mis tuleb ilmselt laiali venitada (spetstangidega), et ta soonest välja tuleks ja asja lahti laseks... Vähemalt on sul seal kindlasti midagi, mis TPS-i lisaks poltidele seal võlli otsas hoiab.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#14

ei saa ligi sinna rõngale mittekuidagi:wall:

Lisatud failid
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#15

see istub ju otsapidi siibri küljes. Kas siibrit liigutades kah ei vabane?
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#16

ei:(
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 499
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#17

tömma lible, tömma.

lihtsalt vähe kinni jäänud
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#18

et ei tea keegi kuda ta täpselt ära käib?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

jeerum, jeerum, miks sa Saabijumalat ei usu...
Algselt postitas: t8
tömma lible, tömma.

lihtsalt vähe kinni jäänud
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#20

no ma tõmbasin ikka piisavalt kõvasti , nüüd läks seal midagi lihtsalt kõveraks seest , et ei lase segusiibrit kinni enam korralikult:(
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: mortenx
et ei tea keegi kuda ta täpselt ära käib?
Öeldi ju,et tõmba.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#22

Siin ennegi inimestel mootoreid kokkuliimitud. Või vähemalt lisandeid neile;)
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#23

ma keerasin ka need 2 torxi lahti ja iseenesest see andur hakkas ringi keerlema ja oli nagu lahti , aga otsast ära ta mitte ei tahtnud tulla:(
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

Oksiidid on võlli "jämedaks" paisutanud. Õhukese teraga kaasa aidates õnnestub tavaliselt pote südamik ka liikuma saada võllilt.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: Trionic
Oksiidid on võlli "jämedaks" paisutanud. Õhukese teraga kaasa aidates õnnestub tavaliselt pote südamik ka liikuma saada võllilt.


ja täpselt nii oligi.

täna kakkusin lahti ja pidi ikka väga suurt jõudu rakendama et ta sealt otsast ära saada, suure kruvikeerajaga ragistasin ,
julm rooste oli sees . ja tükk tööd et võll roostest puhtaks saada ja uus andur otsa lükata.

nüüd gaasipedaal läks palju paremaks auto liigub kuidagi palju pehmemalt.

aga tühikäik läks maru kõrgeks kuskil 1500-2000, kust seda reguleerida saaks?
Vasta