hakkas täna hommikul mingi jama siis.
muidu mootor käib ilusti aga põleb chek engine , nii kui gaasi vajutan kasvõi 1 mm siis kaob see kiri ära.
ja kohalt minnes jääb mootor seisma korraks.
aga kui konditsioneeri nupp alla vajutada siis ei ole probleeme (autol muidu konditsioneer ei tööta ,gaasi vähe) .
oskab keegi seletada milles võiks probleem olla?
900NG mootoriprobleem
Ei tea täpselt, mis viga, aga pakun, et segusiibri lüliti (gaasihoova lüliti) jamab.
Ideeliselt peaks ta lahti lastud gaasiga ühe lülituse tegema, mis annab ajule käsu minna nö "idle" rezhiimi. Nagu natuke gaasi vajutad, lülitub ümber (kui lüliti muidugi funkkab)... mootor läheb tavalisse "drive" rezhiimi.
Check Engine läheb põlema, kuna ajule ei anta infot gaasi lahtilaskmise kohta, ma pakun.
Et siis ei tööta just see lüliti.
Konditsioneeri sisselülitamine lisab mootorile koormust (pump ju taga) ja aju üritab pöördeid stabiliseerida...sellest ka see "mitte-väljasuremine".
Junn ise peaks selline olema:

Vasakul asuv mikrolüliti hooliseb vabakäigu eest. Mõõda see üle ja vaata, et jooted oleksid OK.
See oli nüüd natuke huupi pakkumine küll...
Ideeliselt peaks ta lahti lastud gaasiga ühe lülituse tegema, mis annab ajule käsu minna nö "idle" rezhiimi. Nagu natuke gaasi vajutad, lülitub ümber (kui lüliti muidugi funkkab)... mootor läheb tavalisse "drive" rezhiimi.
Check Engine läheb põlema, kuna ajule ei anta infot gaasi lahtilaskmise kohta, ma pakun.
Et siis ei tööta just see lüliti.
Konditsioneeri sisselülitamine lisab mootorile koormust (pump ju taga) ja aju üritab pöördeid stabiliseerida...sellest ka see "mitte-väljasuremine".
Junn ise peaks selline olema:

Vasakul asuv mikrolüliti hooliseb vabakäigu eest. Mõõda see üle ja vaata, et jooted oleksid OK.
See oli nüüd natuke huupi pakkumine küll...

Sebastian,vaata oma masina kapoti alla.Seal pole drosselklapi lülitit:poke:
Motronicul polegi vist lüliteid kasutatud(edit:tegelt 1.2.1 jne vanadel versioonidel ikkagi oli).Vanadel tonnistel ja klassikutel,kus LE,CU,või ürgMotronic,seal oli selline.
Sry,OT.
Motronicul polegi vist lüliteid kasutatud(edit:tegelt 1.2.1 jne vanadel versioonidel ikkagi oli).Vanadel tonnistel ja klassikutel,kus LE,CU,või ürgMotronic,seal oli selline.
Sry,OT.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lülitit ei ole jahAlgselt postitas: Trionic
Sebastian,vaata oma masina kapoti alla.Seal pole drosselklapi lülitit:poke:

On throttle position sensor, ideeliselt ju sama asi, aga mõõdab segusiibri asendit täpselt, mitte paari lülitiga. Pole lahti katkunud, aga eeldan, et seal lihtne reostaat sees.
Võib ju selle viga olla...või siiski mitte?
Ikka võib:P
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vast õigem oleks kuhugi töökotta maanduda, ja lasta seal Tech-2 külge panna. Veakood ütleb kohe, kust pitsitab...või vähemalt viitab viletsale sõlmele.Algselt postitas: mortenx
tänan tänan , uurin seda:)
Ma pakkusin ühe võibolla kümnest võimalikust variandist...

Niimoodi kaugnägemise teel on jama diagnoosi panna.
Öeldi ju,et tõmba.Algselt postitas: mortenx
et ei tea keegi kuda ta täpselt ära käib?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Oksiidid on võlli "jämedaks" paisutanud. Õhukese teraga kaasa aidates õnnestub tavaliselt pote südamik ka liikuma saada võllilt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Oksiidid on võlli "jämedaks" paisutanud. Õhukese teraga kaasa aidates õnnestub tavaliselt pote südamik ka liikuma saada võllilt.
ja täpselt nii oligi.
täna kakkusin lahti ja pidi ikka väga suurt jõudu rakendama et ta sealt otsast ära saada, suure kruvikeerajaga ragistasin ,
julm rooste oli sees . ja tükk tööd et võll roostest puhtaks saada ja uus andur otsa lükata.
nüüd gaasipedaal läks palju paremaks auto liigub kuidagi palju pehmemalt.
aga tühikäik läks maru kõrgeks kuskil 1500-2000, kust seda reguleerida saaks?