1. leht 2-st
900NG mootoriprobleem
Postitatud: T Okt 30, 2007 13:17
Postitas mortenx
hakkas täna hommikul mingi jama siis.
muidu mootor käib ilusti aga põleb chek engine , nii kui gaasi vajutan kasvõi 1 mm siis kaob see kiri ära.
ja kohalt minnes jääb mootor seisma korraks.
aga kui konditsioneeri nupp alla vajutada siis ei ole probleeme (autol muidu konditsioneer ei tööta ,gaasi vähe) .
oskab keegi seletada milles võiks probleem olla?
900NG mootoriprobleem
Postitatud: T Okt 30, 2007 15:42
Postitas sebastian
Ei tea täpselt, mis viga, aga pakun, et segusiibri lüliti (gaasihoova lüliti) jamab.
Ideeliselt peaks ta lahti lastud gaasiga ühe lülituse tegema, mis annab ajule käsu minna nö "idle" rezhiimi. Nagu natuke gaasi vajutad, lülitub ümber (kui lüliti muidugi funkkab)... mootor läheb tavalisse "drive" rezhiimi.
Check Engine läheb põlema, kuna ajule ei anta infot gaasi lahtilaskmise kohta, ma pakun.
Et siis ei tööta just see lüliti.
Konditsioneeri sisselülitamine lisab mootorile koormust (pump ju taga) ja aju üritab pöördeid stabiliseerida...sellest ka see "mitte-väljasuremine".
Junn ise peaks selline olema:

Vasakul asuv mikrolüliti hooliseb vabakäigu eest. Mõõda see üle ja vaata, et jooted oleksid OK.
See oli nüüd natuke huupi pakkumine küll...

900NG mootoriprobleem
Postitatud: T Okt 30, 2007 21:07
Postitas Trionic
Sebastian,vaata oma masina kapoti alla.Seal pole drosselklapi lülitit:poke:
Motronicul polegi vist lüliteid kasutatud(edit:tegelt 1.2.1 jne vanadel versioonidel ikkagi oli).Vanadel tonnistel ja klassikutel,kus LE,CU,või ürgMotronic,seal oli selline.
Sry,OT.
900NG mootoriprobleem
Postitatud: T Okt 30, 2007 23:09
Postitas sebastian
Algselt postitas: Trionic
Sebastian,vaata oma masina kapoti alla.Seal pole drosselklapi lülitit:poke:
Lülitit ei ole jah

On
throttle position sensor, ideeliselt ju sama asi, aga mõõdab segusiibri asendit täpselt, mitte paari lülitiga. Pole lahti katkunud, aga eeldan, et seal lihtne reostaat sees.
Võib ju selle viga olla...või siiski mitte?
900NG mootoriprobleem
Postitatud: K Okt 31, 2007 6:45
Postitas Trionic
Ikka võib:P
900NG mootoriprobleem
Postitatud: K Okt 31, 2007 10:10
Postitas mortenx
tänan tänan , uurin seda:)
900NG mootoriprobleem
Postitatud: K Okt 31, 2007 18:52
Postitas sebastian
Algselt postitas: mortenx
tänan tänan , uurin seda:)
Vast õigem oleks kuhugi töökotta maanduda, ja lasta seal Tech-2 külge panna. Veakood ütleb kohe, kust pitsitab...või vähemalt viitab viletsale sõlmele.
Ma pakkusin ühe võibolla kümnest võimalikust variandist...

Niimoodi kaugnägemise teel on jama diagnoosi panna.
900NG mootoriprobleem
Postitatud: N Nov 01, 2007 20:32
Postitas mortenx
võtsin õhutorud eest ära ja nats näppisin ja koputasin toda karpi . siis hakkas tööle mõneks ajaks:)
et siis viga ikka tolles vist.
aga keegi uue hinda oskaks umbkaudu öelda?
900NG mootoriprobleem
Postitatud: R Nov 02, 2007 16:37
Postitas mortenx
mis hinda küsid tolle eest?
oleks huvi küll ma usun
900NG mootoriprobleem
Postitatud: P Nov 04, 2007 12:43
Postitas mortenx
nonii tekkis küsimus kuidas see andur sealt segusiibri otsast ära tuleb?
kõik on lahti tehtud aga miski hoiab teda kinni , mis see olla võiks?
900NG mootoriprobleem
Postitatud: P Nov 04, 2007 13:15
Postitas Cyber
Umbes pakun aga äkki see nr 23 vidin..?? 15 on TPS.
Lisatud failid
900NG mootoriprobleem
Postitatud: P Nov 04, 2007 13:33
Postitas mortenx
15 on jah see jubin , aga kõik kruvid on lahti jubin logiseb aga otsast ära ei tule:(
ja seda 23 pole näha nagu
900NG mootoriprobleem
Postitatud: P Nov 04, 2007 13:45
Postitas Cyber
23 on selline võru, mis tuleb ilmselt laiali venitada (spetstangidega), et ta soonest välja tuleks ja asja lahti laseks... Vähemalt on sul seal kindlasti midagi, mis TPS-i lisaks poltidele seal võlli otsas hoiab.
900NG mootoriprobleem
Postitatud: P Nov 04, 2007 14:01
Postitas mortenx
ei saa ligi sinna rõngale mittekuidagi:wall:
Lisatud failid
900NG mootoriprobleem
Postitatud: P Nov 04, 2007 14:04
Postitas csn
see istub ju otsapidi siibri küljes. Kas siibrit liigutades kah ei vabane?
900NG mootoriprobleem
Postitatud: P Nov 04, 2007 14:07
Postitas mortenx
ei:(
900NG mootoriprobleem
Postitatud: P Nov 04, 2007 15:58
Postitas Viki
tömma lible, tömma.
lihtsalt vähe kinni jäänud
900NG mootoriprobleem
Postitatud: E Nov 05, 2007 11:24
Postitas mortenx
et ei tea keegi kuda ta täpselt ära käib?
900NG mootoriprobleem
Postitatud: E Nov 05, 2007 11:31
Postitas Cyber
jeerum, jeerum, miks sa Saabijumalat ei usu...
Algselt postitas: t8
tömma lible, tömma.
lihtsalt vähe kinni jäänud
900NG mootoriprobleem
Postitatud: E Nov 05, 2007 11:37
Postitas mortenx
no ma tõmbasin ikka piisavalt kõvasti , nüüd läks seal midagi lihtsalt kõveraks seest , et ei lase segusiibrit kinni enam korralikult:(
900NG mootoriprobleem
Postitatud: E Nov 05, 2007 13:54
Postitas Trionic
Algselt postitas: mortenx
et ei tea keegi kuda ta täpselt ära käib?
Öeldi ju,et tõmba.
900NG mootoriprobleem
Postitatud: N Nov 08, 2007 21:06
Postitas Jupats
Siin ennegi inimestel mootoreid kokkuliimitud. Või vähemalt lisandeid neile;)
900NG mootoriprobleem
Postitatud: R Nov 09, 2007 16:19
Postitas mortenx
ma keerasin ka need 2 torxi lahti ja iseenesest see andur hakkas ringi keerlema ja oli nagu lahti , aga otsast ära ta mitte ei tahtnud tulla:(
900NG mootoriprobleem
Postitatud: R Nov 09, 2007 23:11
Postitas Trionic
Oksiidid on võlli "jämedaks" paisutanud. Õhukese teraga kaasa aidates õnnestub tavaliselt pote südamik ka liikuma saada võllilt.
900NG mootoriprobleem
Postitatud: L Nov 10, 2007 15:32
Postitas mortenx
Algselt postitas: Trionic
Oksiidid on võlli "jämedaks" paisutanud. Õhukese teraga kaasa aidates õnnestub tavaliselt pote südamik ka liikuma saada võllilt.
ja täpselt nii oligi.
täna kakkusin lahti ja pidi ikka väga suurt jõudu rakendama et ta sealt otsast ära saada, suure kruvikeerajaga ragistasin ,
julm rooste oli sees . ja tükk tööd et võll roostest puhtaks saada ja uus andur otsa lükata.
nüüd gaasipedaal läks palju paremaks auto liigub kuidagi palju pehmemalt.
aga tühikäik läks maru kõrgeks kuskil 1500-2000, kust seda reguleerida saaks?