Tere!
Sai ostetud 9-5 2002 3 liitrine diisel Belgiast toodud. Kaasas ka pealtnähe korralik hooldusraamat tempilitega ja puha. Siit küsimus: Kui selle hooldusraamatuga Vikingusse minna, kas nad siis kontrollivad vastutulelikult hooldusraamatu ehtsust? Seal veel mingi karantiikiri ka vahel aga aru ei saa sest kõikk suht tundmatus flaami keeles.
hooldusraamat
oehh. Enne ostmist tuleb VM'is garantiivärki uurimas käia. Enne ostmist! Eriti veel nii kapriissete mootorite puhul.Algselt postitas: Artsu
Tere!
Sai ostetud 9-5 2002 3 liitrine diisel Belgiast toodud. Kaasas ka pealtnähe korralik hooldusraamat tempilitega ja puha. Siit küsimus: Kui selle hooldusraamatuga Vikingusse minna, kas nad siis kontrollivad vastutulelikult hooldusraamatu ehtsust? Seal veel mingi karantiikiri ka vahel aga aru ei saa sest kõikk suht tundmatus flaami keeles.
Nojah...vaat jäi käimata, Pole eelnevate autodega kunagi veel petta saanud ja seega ei ole ka nii paranoiline. Olen nüüd kuu aega sõitnud masinaga ja pole nagu mingeid probleeme avastanud. Siiski tekkis mõte et uuriks seda hooldusraamatu värki. Ja samas kui 140 tuhande jooksul pole nagu mootoriga midagi juhtunud ka siis ehk ei ole mulle joppanud just see hülsiprobleemiga isend. Aga kõhklused närivad hine...
Mul oli ka kunagi sarnane olukord, et sain läänest toodud masina (saksast), kaasas hooldusraamat, kus jutt ja templid... Võtsin ühe saksakeelt oskava tuttava abiga sealse esindusega ühendust ja sain raamatus kirjas olevale positiivse kinnituse. Mind huvitas rohkem masina tegelik läbisõit... Selgus, et ei olnudki keritud!!! 

Minuga oli sama lugu. Mul oli masina VIN, nemad väitsid, et nad ei saa mind aidata. Selle sama VINi abil saingi juba saksast kiirelt ammendava vastuse.Algselt postitas: vmaster
Käisin ka kunagi oma 9-5ga VM-s. Hooldusraamatut polnud ja uurisin, kas on võimalik Sakasamaalt kuidagi hoolduse kohta infot saada. VM ütles, et see pole võimalik.
Kusjuures, kunagi oli silmapiiril üks saksast toodud volkar. Kui küsisin Saksa Autost selle varasemat hoolduse ajalugu, siis tuli neilt infot päris lahkelt.
Algselt postitas: vmaster
Käisin ka kunagi oma 9-5ga VM-s. Hooldusraamatut polnud ja uurisin, kas on võimalik Sakasamaalt kuidagi hoolduse kohta infot saada. VM ütles, et see pole võimalik.
Saabil puudub selline ülemaailmne andmesüsteem
Tundub kuidagi imelik, et neil see ülemaailmne süsteem puudub. Eriti kui veel VIN-i abil ise selle vastuse suht kiirelt järgi saab uurida. Jääb vägisi mulje, et ollakse lihtsalt suht mugavad ja ei viitsita sellega tegeleda. Ega esindus ei ole vaid uute autode müügiks....või äkki on ka...
Algselt postitas: Artsu
Tundub kuidagi imelik, et neil see ülemaailmne süsteem puudub. Eriti kui veel VIN-i abil ise selle vastuse suht kiirelt järgi saab uurida. Jääb vägisi mulje, et ollakse lihtsalt suht mugavad ja ei viitsita sellega tegeleda. Ega esindus ei ole vaid uute autode müügiks....või äkki on ka...
Kuidas ja kust sa VIN olemasolu puhul ise uurid?
See on päris mitme margi puhul võimalik. USA markidel on see netis olemas. Üks näide venekeelsest MB VIN koodi järgi auto otsingust. SAABil võiks ju ka ollaAlgselt postitas: Artsu
Kui teaks. Aga Geneetiku jutust jäi nagu mulje, et tal õnnestus kuidagi ise uurida.

P.S. Seda MB oma proovisin, annab välja kõik alates isendi "sünnist", nii palju kui elektroonilist infot on. St eeldab mingit globaalsemat info jagamist esinduste vahel. SAABil seda ei ole. Ise küsisin VM-st, kas nad (netist) näevad kuidagi mujalt toodud SAABi ajalugu, kui on korrektselt hooldatud. Vastus oli EI.
Nii saab teada, kui helistada sinna, kus on hooldusraamatu järgi hooldatud.
Tegelikult küll suhtlesime e-maili teel.Algselt postitas: IFFAlgselt postitas: Artsu
Kui teaks. Aga Geneetiku jutust jäi nagu mulje, et tal õnnestus kuidagi ise uurida.
Ma sain aru, et ta helsitas sinna esineusse kus hooldused tehtud olid.
Aga mina ei usu, et ühtne andmebaas puudub. See on tehniliselt niiiii lihtne teostada, liigutatavad infohulgad on naeruväärselt väikesed... Pigem on asi ikka tahtes.
Algselt postitas: geneetikTegelikult küll suhtlesime e-maili teel.Algselt postitas: IFFAlgselt postitas: Artsu
Kui teaks. Aga Geneetiku jutust jäi nagu mulje, et tal õnnestus kuidagi ise uurida.
Ma sain aru, et ta helsitas sinna esineusse kus hooldused tehtud olid.
Aga mina ei usu, et ühtne andmebaas puudub. See on tehniliselt niiiii lihtne teostada, liigutatavad infohulgad on naeruväärselt väikesed... Pigem on asi ikka tahtes.
OT küll kuid see ei ole midagi "nii lihtne ning naeruväärsete andme hulkadega" projekt.

Iga ratas veab and then some!
Ilus, küsija suu pihta ei lööda! Loodame, et saad enda jaoks positiivse vastuse.Algselt postitas: Artsu
Käisin Vikingus ära. Võeti Vin kood ja lubati lahkelt uurida ning tagasi helistada. Seega jään ootele. Eks annan teada mis selgub:?
Elu on näidanud, et tulemuse annab tegutsemine (nagu sina tegid

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma usun, et kusagil peakorteris mingi garantii case'ide baas on olemas, esindused ju raporteerivad sellsit infot peakorterisse. Üldist tsentraalset hooldusinfo baasi ilmselt siiski pole..
Sellise baasi olemasolu oleks ju üsna raskelt varjatav asi..



Sain Vikingust vastuse...aasta tagasi oli auto viimati tehase poolses hoolduses käinud ja mu 140 tuhhine odoka näit on tegelikkuses midagi üle 200 tuhhi. Viimati oli siis 208000 olnud. Krt kas ei aja närvi!!!
Samas ise olen loll ka! Õpetuseks kõigile teistele. Käige enne auto ostmist Vikingust läbi ja tehke järelpärimine.
Samas õnneks on autoga seni kõik korras ja paistab et on ka hästi hoitud...
See võib olla ka nii, et maaletooja sai ise ka tüssta, et ei teadnudki kerimisest. Samas natuke uskumatu tundub, et asjatundja, kes autobiznisega tegeleb, ei kontrolli seda, mida ostab...
Ma nõuaks kerimise (ilmsikstuleku) eest hinna alandamist (osa raha tagasi), sest kerimine on tõendatud ja müüja on selle eest vastutav. Antud juhul ei vasta sõiduk lepingu tingimustele läbisõidu osas, mis on siiski oluline näitaja. Samas on siin tegu valeandmete esitamisega, kui rääkida sellest "korrektsest" hooldusraamatust...
Ma väga ootan seda aega, kus inimesed tegutseksid julgemalt, kui nad on avastanud, et on automüügi tehinguga petta saanud. Üldjuhul lüüakse käega ja võetakse seda kui oma rumalust. Petis tegutseb aga edasi
Kas see isend on sul väljaostetud või liisitud?
Ma nõuaks kerimise (ilmsikstuleku) eest hinna alandamist (osa raha tagasi), sest kerimine on tõendatud ja müüja on selle eest vastutav. Antud juhul ei vasta sõiduk lepingu tingimustele läbisõidu osas, mis on siiski oluline näitaja. Samas on siin tegu valeandmete esitamisega, kui rääkida sellest "korrektsest" hooldusraamatust...
Ma väga ootan seda aega, kus inimesed tegutseksid julgemalt, kui nad on avastanud, et on automüügi tehinguga petta saanud. Üldjuhul lüüakse käega ja võetakse seda kui oma rumalust. Petis tegutseb aga edasi

Kas see isend on sul väljaostetud või liisitud?