9-3SS 2003 amortides sahin sees?
Probleem nimelt selles, et keskmistes aukudes ja eriti üle "lamavate politseinike" sõites kostub amortides tugev kahin. Hääl on umbes selline nagu kapoti all oleks plekk-tünni sees riis ja see siis vastavalt teekonarustele hüppaks seal sees. Pikemalt sõites hääl läheb vähemaks või kaob päris ära. Kas see tuleneb gaasiamortide omapärast, et nad tahavad nn. soojaks sõitmist või on midagi muud valesti. VM-s vahetati pooleteise kuu eest esiamordid ära, kuid ei olnud siis selle auto omanik ja ei oska öelda mis häält need enne tegid.
Mu SAABil ka "lamavast politseinikust" ülesõites on mingi heli all (selline tunne, nagu alusraam kägiseb). See heli kostub väga armatuuri lähedat, mitte esiratta piirkonnast.
Mõtlesin ka, et ehk on stabika puksid, aga kui kapotti nina (ratta piirkonnast) üles alla õõtsutada, siis seda heli ei ole. Aukudest läbi sõites ka mitte, ainult otse (mõlema esirattaga võrdselt, mitte diagonaalis) üle "lamavate mehikeste" on kuulda, just vahetult sel hetkel, kui esirattad on kõrgemast kohast maha läinud.
Mõtlesin ka, et ehk on stabika puksid, aga kui kapotti nina (ratta piirkonnast) üles alla õõtsutada, siis seda heli ei ole. Aukudest läbi sõites ka mitte, ainult otse (mõlema esirattaga võrdselt, mitte diagonaalis) üle "lamavate mehikeste" on kuulda, just vahetult sel hetkel, kui esirattad on kõrgemast kohast maha läinud.
Loe eelmist postitust;)Algselt postitas: Rästas
Mu SAABil ka "lamavast politseinikust" ülesõites on mingi heli all (selline tunne, nagu alusraam kägiseb). See heli kostub väga armatuuri lähedat, mitte esiratta piirkonnast.
Mõtlesin ka, et ehk on stabika puksid, aga kui kapotti nina (ratta piirkonnast) üles alla õõtsutada, siis seda heli ei ole. Aukudest läbi sõites ka mitte, ainult otse (mõlema esirattaga võrdselt, mitte diagonaalis) üle "lamavate mehikeste" on kuulda, just vahetult sel hetkel, kui esirattad on kõrgemast kohast maha läinud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aga kui lohust läbi sõites teeb eestpoolt krouhh krouhh - sellist heli? Siis ka ikka eelmist postitust lugema?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Sai korda, Troostis vahetati stabika puksid ära ja nüüd on täielik vaikus üle konaruste ja läbi lohkude sõites. Enne ei olnud autot õõtsutades samuti seda häält, nii et see viga tuleb teise koormusega välja. Igatahes nüüd on korras ja soovitan teistelgi ära vahetada kui sedalaadi häält teevad. Maksis vaid mingi ca. 400 koos vahetusega.
Kaevan vana teema ülesse. Kas keegi on ise 9-3ss'il stabika varda pukse vahetand? Kuidas ligipääsuga on lood - kas saab klambri kahele poldile ilusti ligi või peab seal midagi lammutama? Ei viitsi hetkel autot kanalile ajada ja vaadata. WIS räägib üldisest varda mahavõtmisest ja seal on lammutamist omajagu.
Nr5 puks:
http://www.thesaabsite.com/catimages/tt ... 1352076799
Nr5 puks:
http://www.thesaabsite.com/catimages/tt ... 1352076799