Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
petz
Postitusi: 6
Liitunud: T Aug 28, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#1

Sõidan siis aasta 2003 9-3 TiD 2.2 92kw Saabiga. Auto sai soetatud selle aasta septembris BRC-st. Auto ise oli pärit Belgiast ja hetkel on läbinud 158000 km.
Eelmine nädalavahetus võtsin diiselkütet Uno X/Alexela tanklast. Peale paarikümmet km sõitu hakkas armatuuris põlema mootorituli. Tekkisid tõrked ühtlasel sõidul ning tundus, et vahepeal pole autol jõudu. Nimelt turbo kadus tagant arvatavasti.
Järgmisel päeval nägin küljepeeglist suitupahvakaid, eriti oli neid näha kiirendamisel. Nüüd võtsin Statoilist pool paaki kütet, et ehk sain mingit solki Uno X-st ja ehk läheb paremaks. Mootorituli kustus kohe, kuid suitsupilved on jätkuv teema.
Täna helistasin Carringi ning panin aja diagnostikale, ehk leiavad midagi.
Tõesti loodan, et probleem pole küttes ning ehk oli see mingi kokkusattumus, sest Uno X peaks ikkagi norm kütet müüma, muidu sõidan Statoili omaga.
BRC garantii kehtib veel, kuid kui viga on küttes, siis on asi kehvasti.
Ehk keegi oskab mingit nõu anda või kellegil on sama probleem olnud?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#2

Mõni andur ära vast. Mootoritule puhul salvestuvad veakoodid, eks peale diagnostikat selgub. Mul lahmas siis hullult tahma kui turbolõdvik oli lahti pääsenud, enam ei mäleta kas mootorituli põles. Kapoti all susinat pole kuulda?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#3

Uno X-st vaevalt et nii solki oleks saanud. Olen sõitnud palju selle küttega ja ei olnud probleeme ei suvel, ega talvel. Ebaühtlast käimist põhjustab näiteks väntvõlli posits. andur, aga pole mõtet eriti ennustada enne, kui veakoodid lugemata.
petz
Postitusi: 6
Liitunud: T Aug 28, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#4

Tegin autoga väikse ringi ning kuulasin. Tõepoolest on kapoti all mingit susinat kuulda. Eriti just turbo juures.
Lisaks olen tähele pannud, et küttekulu on märgatavalt suurenenud. Võimalik, et olen väheke rohkem kiirendanud jne, kuid varem pole sellise sõidustiiliga naljalt üle 7l/100 läinud, kuid nüüd on ligi 8l juba
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#5

astu meilt läbi..tüüpilised ilmingud vigadele EGR klapp või MAP sensor..mõlemad troostis riiulikaup..võimalik,et ka midagi muud...

kasutage ka lisandeid..meil müüdav diisel ei kannata kriitikat...tegemist siis euroopas tundmatute vigadega,mis meil tüüpiline..no vana jutt ju..

laki 6599750 kadaka 6796020
www.troostauto.ee
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

Algselt postitas: petz
Tegin autoga väikse ringi ning kuulasin. Tõepoolest on kapoti all mingit susinat kuulda. Eriti just turbo juures.
Lisaks olen tähele pannud, et küttekulu on märgatavalt suurenenud. Võimalik, et olen väheke rohkem kiirendanud jne, kuid varem pole sellise sõidustiiliga naljalt üle 7l/100 läinud, kuid nüüd on ligi 8l juba

Uuri valges täpsemalt järgi kus ja mis susiseb. Keegi oma diislil vahetas cooleri ära, sool sööb kõike. Eks need Carringu omad leiavad selle vea kunagi üles ka, ise läheks Troosti:thumb:
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#7

no ma tänan usalduse eest...

kuidas sool meid nii meie soola siis:wall:
petz
Postitusi: 6
Liitunud: T Aug 28, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#8

Lisaks küsin. Kui ilmnebki EGR'i või MAP'i viga, kas siis selle saab katta garantiiga või see on ikkagi minu enda viga?
Hm ja kui ma lasengi auto Troostis korda teha, kas siis kulud katab garantii või kuidas selle asjaga on?
Ise suht värkse autokasutaja, sellepärast sellised küsimused;)
Kasutaja avatar
Sumps
Postitusi: 59
Liitunud: L Dets 31, 2005 13:51
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: petz
Lisaks küsin. Kui ilmnebki EGR'i või MAP'i viga, kas siis selle saab katta garantiiga või see on ikkagi minu enda viga?
Hm ja kui ma lasengi auto Troostis korda teha, kas siis kulud katab garantii või kuidas selle asjaga on?
Ise suht värkse autokasutaja, sellepärast sellised küsimused;)


Kõigepealt tuleb diagnoosida õige viga, siis võtta ühendust BRC'ga, et kas nad on nõus garantii korras tasuma remondiarve, ning kui sealt tuleb nõusolek, siis remondiarve esitatakse BRC'le ning sina saad rõõmsalt oma sõitu jätkata.

Hiljutine kogemus BRC'st ostetud BMW'ga n'itas seda, et BRC ei ole sugugi mitte karmi garantiipoliitikaga...
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#10

põhimõtteliselt peab müüja andma garantii ( minu teada min kuu)
on tulnud ette juhuseid,kui müüja tasub arve meile hüvitusena ostjale..ene tuleb muidugi saada vastav garantiikiri peale diagnoosi ...
petz
Postitusi: 6
Liitunud: T Aug 28, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#11

Tõesti, kaua on möödas teeninduses käimisest, kuid lõpetaks selle teema hetkel siis.
Käisin Carringis ära ning mõne hetke pärast kutsus mehhaanik mind enda juurde. Selgus järgmine tõsiasi, et turbolõdvik oli purunuenud ning päris korralik auk oli seal sees. Tellisid siis rootsist uue ning nüüd vuran ringi uue lõdvikuga ning suitsupilved on kadunud ning jõud on tagasi.

Nüüd ainult järgmine probleem on auto käima saamine hommikuti. Külm tuli maru äkki. Aku on kuradima nõrk ning peab välja vahetama mõne suurema energiapommi vastu.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Pane ka uued eelsüüteküünlad.Ei maksa palju.
Vasta