1. leht 1-st
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Dets 10, 2007 18:48
Postitas petz
Sõidan siis aasta 2003 9-3 TiD 2.2 92kw Saabiga. Auto sai soetatud selle aasta septembris BRC-st. Auto ise oli pärit Belgiast ja hetkel on läbinud 158000 km.
Eelmine nädalavahetus võtsin diiselkütet Uno X/Alexela tanklast. Peale paarikümmet km sõitu hakkas armatuuris põlema mootorituli. Tekkisid tõrked ühtlasel sõidul ning tundus, et vahepeal pole autol jõudu. Nimelt turbo kadus tagant arvatavasti.
Järgmisel päeval nägin küljepeeglist suitupahvakaid, eriti oli neid näha kiirendamisel. Nüüd võtsin Statoilist pool paaki kütet, et ehk sain mingit solki Uno X-st ja ehk läheb paremaks. Mootorituli kustus kohe, kuid suitsupilved on jätkuv teema.
Täna helistasin Carringi ning panin aja diagnostikale, ehk leiavad midagi.
Tõesti loodan, et probleem pole küttes ning ehk oli see mingi kokkusattumus, sest Uno X peaks ikkagi norm kütet müüma, muidu sõidan Statoili omaga.
BRC garantii kehtib veel, kuid kui viga on küttes, siis on asi kehvasti.
Ehk keegi oskab mingit nõu anda või kellegil on sama probleem olnud?
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Dets 10, 2007 19:00
Postitas rantto
Mõni andur ära vast. Mootoritule puhul salvestuvad veakoodid, eks peale diagnostikat selgub. Mul lahmas siis hullult tahma kui turbolõdvik oli lahti pääsenud, enam ei mäleta kas mootorituli põles. Kapoti all susinat pole kuulda?
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Dets 10, 2007 19:22
Postitas saab9-3
Uno X-st vaevalt et nii solki oleks saanud. Olen sõitnud palju selle küttega ja ei olnud probleeme ei suvel, ega talvel. Ebaühtlast käimist põhjustab näiteks väntvõlli posits. andur, aga pole mõtet eriti ennustada enne, kui veakoodid lugemata.
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Dets 10, 2007 19:37
Postitas petz
Tegin autoga väikse ringi ning kuulasin. Tõepoolest on kapoti all mingit susinat kuulda. Eriti just turbo juures.
Lisaks olen tähele pannud, et küttekulu on märgatavalt suurenenud. Võimalik, et olen väheke rohkem kiirendanud jne, kuid varem pole sellise sõidustiiliga naljalt üle 7l/100 läinud, kuid nüüd on ligi 8l juba
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Dets 10, 2007 19:42
Postitas mad1
astu meilt läbi..tüüpilised ilmingud vigadele EGR klapp või MAP sensor..mõlemad troostis riiulikaup..võimalik,et ka midagi muud...
kasutage ka lisandeid..meil müüdav diisel ei kannata kriitikat...tegemist siis euroopas tundmatute vigadega,mis meil tüüpiline..no vana jutt ju..
laki 6599750 kadaka 6796020
www.troostauto.ee
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Dets 10, 2007 20:15
Postitas rantto
Algselt postitas: petz
Tegin autoga väikse ringi ning kuulasin. Tõepoolest on kapoti all mingit susinat kuulda. Eriti just turbo juures.
Lisaks olen tähele pannud, et küttekulu on märgatavalt suurenenud. Võimalik, et olen väheke rohkem kiirendanud jne, kuid varem pole sellise sõidustiiliga naljalt üle 7l/100 läinud, kuid nüüd on ligi 8l juba
Uuri valges täpsemalt järgi kus ja mis susiseb. Keegi oma diislil vahetas cooleri ära, sool sööb kõike. Eks need Carringu omad leiavad selle vea kunagi üles ka, ise läheks Troosti:thumb:
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Dets 10, 2007 20:23
Postitas mad1
no ma tänan usalduse eest...
kuidas sool meid nii meie soola siis:wall:
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Dets 10, 2007 20:37
Postitas petz
Lisaks küsin. Kui ilmnebki EGR'i või MAP'i viga, kas siis selle saab katta garantiiga või see on ikkagi minu enda viga?
Hm ja kui ma lasengi auto Troostis korda teha, kas siis kulud katab garantii või kuidas selle asjaga on?
Ise suht värkse autokasutaja, sellepärast sellised küsimused;)
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Dets 10, 2007 21:04
Postitas Sumps
Algselt postitas: petz
Lisaks küsin. Kui ilmnebki EGR'i või MAP'i viga, kas siis selle saab katta garantiiga või see on ikkagi minu enda viga?
Hm ja kui ma lasengi auto Troostis korda teha, kas siis kulud katab garantii või kuidas selle asjaga on?
Ise suht värkse autokasutaja, sellepärast sellised küsimused;)
Kõigepealt tuleb diagnoosida õige viga, siis võtta ühendust BRC'ga, et kas nad on nõus garantii korras tasuma remondiarve, ning kui sealt tuleb nõusolek, siis remondiarve esitatakse BRC'le ning sina saad rõõmsalt oma sõitu jätkata.
Hiljutine kogemus BRC'st ostetud BMW'ga n'itas seda, et BRC ei ole sugugi mitte karmi garantiipoliitikaga...
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Dets 10, 2007 21:32
Postitas mad1
põhimõtteliselt peab müüja andma garantii ( minu teada min kuu)
on tulnud ette juhuseid,kui müüja tasub arve meile hüvitusena ostjale..ene tuleb muidugi saada vastav garantiikiri peale diagnoosi ...
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Jaan 07, 2008 0:14
Postitas petz
Tõesti, kaua on möödas teeninduses käimisest, kuid lõpetaks selle teema hetkel siis.
Käisin Carringis ära ning mõne hetke pärast kutsus mehhaanik mind enda juurde. Selgus järgmine tõsiasi, et turbolõdvik oli purunuenud ning päris korralik auk oli seal sees. Tellisid siis rootsist uue ning nüüd vuran ringi uue lõdvikuga ning suitsupilved on kadunud ning jõud on tagasi.
Nüüd ainult järgmine probleem on auto käima saamine hommikuti. Külm tuli maru äkki. Aku on kuradima nõrk ning peab välja vahetama mõne suurema energiapommi vastu.
Probleem Saab 9-3-ga (Kakub ning tumedad suitsupilved)
Postitatud: E Jaan 07, 2008 5:10
Postitas Trionic
Pane ka uued eelsüüteküünlad.Ei maksa palju.