9-5 estate: 2004 vs 2006 - peale jäi 2004 AERO

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,

plaanin masinat vahetada.
Müügile tuli mudel, mis mulle väga meeldib nii mootori kui
välimuse poolest.
Hind on veidi soolane aga masin see eest tundub korralik.
Reedel lähen vaatan üle ka.
Jama selles et täna leidsin 2 aastat uuema auto mis uus mudel ka veel peale kauba, läbisõit olematu, vaid mootor lahjem ja varustus vaesem. Mõlema hind on aga sisuliselt sama.
Kas keegi teab selle uuema masina ajalugu? Hind on ausalt öelda isegi kuidagi liiga madal. Või ma pole asjaga kursis...

Teatud mõttes võiks ju osta uuema mudeli, hiljem lihtsam maha müüa. Samas, teine on ju aero...räägitakse et see pidi lennata oskama.

Andke palun nõu kes oskab. Ettetänades.

2004 masin
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

2006 masin
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#2

Egas Aero oma hinda ei kaota ka niipea ja tõsised Saabihuvilised ostaksid vist ka paari aasta pärast siiski pigem selle eelmise keremudeli Aero.See mulle endale ka rohkem meeldib igatahes..Aga eks tõsisemad ja staazhikamad saabihuvilised teavad paremini.
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#3

Jah, sellega olen ma päri.
kull
Postitusi: 30
Liitunud: K Dets 13, 2006 20:15
Asukoht:
Auto:

#4

mõlemad head autod kuigi ise eelistaks Aerot sellepärast,et ka endal 2002 a mudel aga küsi lisa või-polla suudan nõu anda.(5023199)võiu2u-s
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#5

Isiklikult ostaksin kohe kindlasti Aero! Esiteks lahjemat ei tahaks, teiseks meeldib vanema mudeli välimus enam.
Kui hiljem müüma hakkad siis ostaksin ka vanema Aero enne :) (kui just mõnd viisakat tonnist osta ei ole)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

Mulle jällegi meeldib uuem 9-5. Midagi nagu tõmbaks rohkem selle poole. AEROPORT-i oled pilku visanud??? Seal peidavad end need hirsitud loomad. Sealt too punane oleks tipp kahjuks hinda palju rohkem. Aga üks hall ka mis on väägagi bro.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

ma võtaks uuema, Kenam on kuidagi. Kena sisu ja 45000km sõitnud auto on veel väga fresh.
Aero hoiab paremini hinda.
Aga jah aeroportis on hall 9-5 päris mukk.
Sent from my Monte Carlo using B236
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#8

Mul ei ole ka uuema vastu midagi. Lisaks ma näen et tagaluugile on kirjutatud Biopower. Ma ei tea kas on moe pärast või on ascar jätnud mainimata et masin sõidab ka etanooliga. Sellisel juhul kaldun ma rohkem juba selle poole sest
mulle meeldib roheline mõtteviis ja hea meelega sõidan masinaga millel tagant suitsu asemel auru tagant tuleb. Aga see selleks.
Läbisõit on ka minule oluline, kuigi seda palju nina peale visatakse et "ära osta läbi sõitu". Samas aasta sõitnud 45000 on midagi muud kui 3 aastat ja 120000.

Mulle lihtsalt tundub et need kes Aerot saanud tunda, ei taha enam muid variante Saabidest näha ja sellepärast annavad nõu Aero osta. Seega mul on tunne et ma pean kindlasti selle Aero ära proovima, võibolla on siis otsustada ka lihtsam.

Olen aeroprti ka vaadanud. Sinna just tuli üks 2003 aero. Aga sellel veel suurem läbisõit. Kui võtta liisingusse siis ikka võimalikult värske masin.
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#9

ma võtaks kah uuema pärast kui midagi paremat tahad saada, lihtsam lahti saada.
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#10

Kui ma autot endale ostan, siis ostan enda jaoks, sõitmiseks ja ka nautimiseks, aga mitte mingil juhul sellest lahti saamiseks. Ja kui otsida paremat, siis see on mul kindlalt määratud dünaamikaga, lisavarustuse rikkusega, tehnilise seisundiga, kuid mitte mingil juhul läbisõituga ja aastaarvuga.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#11

Algselt postitas: Skol
Mul ei ole ka uuema vastu midagi. Lisaks ma näen et tagaluugile on kirjutatud Biopower. Ma ei tea kas on moe pärast või on ascar jätnud mainimata et masin sõidab ka etanooliga. Sellisel juhul kaldun ma rohkem juba selle poole sest
mulle meeldib roheline mõtteviis ja hea meelega sõidan masinaga millel tagant suitsu asemel auru tagant tuleb. Aga see selleks.
Läbisõit on ka minule oluline, kuigi seda palju nina peale visatakse et "ära osta läbi sõitu". Samas aasta sõitnud 45000 on midagi muud kui 3 aastat ja 120000.

Mulle lihtsalt tundub et need kes Aerot saanud tunda, ei taha enam muid variante Saabidest näha ja sellepärast annavad nõu Aero osta. Seega mul on tunne et ma pean kindlasti selle Aero ära proovima, võibolla on siis otsustada ka lihtsam.

Olen aeroprti ka vaadanud. Sinna just tuli üks 2003 aero. Aga sellel veel suurem läbisõit. Kui võtta liisingusse siis ikka võimalikult värske masin.
Kui ta BIO-ga sõidab, siis võid ca 20% võimsuselisa oodata kirja pandud KW-dele ja mittekirjapandud NM-le. Ehk siis kui kirjas 110kw on ta tegelikult üle 130kw E85-ga.
Sent from my Monte Carlo using B236
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#12

Ise valiks pikemalt mõtlemata 2004 Aero
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#13

Raske midagi öelda kui pole konkreetseid autosid näinud. Üldistavalt - uuem tuleks minu arvates kõne alla vaid siis kui tahad aasta-kahe pärast välja vahetada. Mina ei näe põhjust, miks peaks autosid nii tihti vahetama ja kalduks pigem vanema poole. Uuem on küll kaugelt kena aga kas lähedalt ka? Ma 2006. ei tea aga 2007. 9-5-l on nt uste sisepolstri ülaservas (klaasist allapoole) mingi nii odava välimusega materjal, et mind lausa häiris.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#14

Algselt postitas: Skol

Läbisõit on ka minule oluline, kuigi seda palju nina peale visatakse et "ära osta läbi sõitu". Samas aasta sõitnud 45000 on midagi muud kui 3 aastat ja 120000.

Sellega on nii ja naa. Läbisõit ei ole prioriteet 1, kuid siiski ka hästi hooldatud masinad surevad vanadusesurma. Ehk siis kui tahad elamust lühemaks ajaks ja viitsid autoga rohkem tegeleda, siis osta vanem ja AERO. Samas, kui tahad, et see aeg, mis sa autot pead, oleks hoolduskulud väiksemad ja poleks hirmu, et miski asi vanadussurma sureb, osta uuem. Nii lihtne ongi.

Ehk siis ega hea hooldus jne ei välista loomulikku kulumist ja väsimist. Aeglustab seda märkimisväärselt, kui ei elimineeri...

EDIT: Samas. 1 aasta ja 45000 ja 3 aastat ja 120000, well. Ütleks nii, et see uuem masin on rohkem peksa saand, kui vanem, vanema aastaseks läbisõiduks tuleb siis ca 40 000 aasta, mis on üsna palju. Ma sõidan oma autoga umbes niipalju... ja ütleme nii, et mina veedan autoroolis pealt kolmandiku päevast. Ehk siis see uuem massin on korraliku piitsa saand oma aastase elueaga :)
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#15

Ise olin siin kuu tagasi sama valiku ees, et kas võtta äkki hoopis täiesti uus... sinna see mõte jäi ja mu valik on ka siin näha. Selle 2006 a. auto puhul palun mõtle loogiliselt! Võin 200% kindlalt väita, et Rootsi takso olnud ja oluliselt tagasi keritud. Esiteks hind ja läbisõit pole kooskõlas, teiseks isegi kui oleks, siis miks peaks müüma selle raha eest ja kaotada 50% raha 45kkm-ga? Kolmandaks on see n.n. bio meie läänenaabritel üks viimase aja lemmikuid taksomajanduses. Neljandaks ja viiendaks "bio" ostetakse sõitmiseks mitte seismiseks (paraku aga see ls näitab hetkel seismist). Vabandan, et suht konkreetsete väidetega esinen ja kui kellegile sellega haiget teen, kuid no kamaan... Ja tõsi ta on, et hästi hoitud AERO ei kaota hinda vähemalt. Ja kui sa väidad, et tahad autot, et sul endal oleks hea sõita mitte müüa kunagi, siis ma ei saa üldse aru mida sa valid veel.
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#16

Piltidelt paistab,et selle uuema Saabi istmed on vähemalt samapalju vatti saanud kui Aero istmed.Nii et see 45 000km ei näi eriti reaalne.
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#17

ainuke põhjus miks ma veel tahtsin Saabi proovida (oli kunagi ka üks griffin) oli see et esimesel korral jäi Aero ostmata. Minu jaoks Saab=Aero, ma arvan et said vihjest aru kumb osta;)
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#18

Võtaks uuema mudeli ja laseks sinna Hirsch-Performance softi peale, siis kannataks sõita küll :drive: :thumb:
Jürgen

#19

Mina valiksin uuema, kuidagi meeldib rohkem + biopower.
H.K
Postitusi: 132
Liitunud: T Okt 09, 2007 21:57
Asukoht:
Auto:

#20

Njah. Ise tabasin ennast kuangi samalt mõttelt. Kas vanem ja parema varustusega või uus ja kesisem. Valisin vanema ja rikkalikuma lisadega. Kui kunagi müüma hakkad, siis lihtsam müüa autot millel rohkem varustust. Kasutatud autol mängi varustus rohkem rolli kui uuel.

Ja esimene auto ei pea AERO olema, siis on kuhu poole tulevikus püüelda:wise:
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#21

Käisin eile selle uue 9-5 sõitmas vääga mõnus masin oli. see 110 kw liigutab seda autot piisavalt hästi edasi. Seest oli puhas ja värske. Ascar teeb vajaliku hoolduse kah ää. Mul vägahe sõbe seal tööl saaks ehk hinnaosas kah suhelda.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#22

Tundub et pole palju vaja enam valida, Aero on müüdud.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Jürgen

#23

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html - See isegi paremate lisadega ja odavam ka, kas see ei meeldi?
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#24

Jah, müüdud ta on ja mulle! :thumb:

Käisin mõlemaid masinaid proovimas. 2006 mudel oli iseenesest hea välimusega, kuid salongi viimistlusmaterjalid on tõesti väga odavaks muutunud. See uksepolster, millest AndresV eespool rääkis on mage ja samast materjalist on kogu armatuurlaua pealne. Paraku ei liikunud see nii piisavalt edasi minu meelest ja kuna ma seda masinat proovisin enne aerot siis ei saanud aeroga võrdlusmomenti ka olla. Seda enam et mu enda masin on vaid 96kW. Kõige tipuks puudb autol hooldusraamat ja üks võti ka kadunud. Seega müügis lubatud garantiid tegelikult ei anta.
Ascaris käigu positiivseks pooleks pean mind abistanud ascari töötajat, kes tuli välja, on korralik Saabi sõber (900 ja 9000 aero) ja Saabneti liige. Tal paluti mulle 9-5ga proovisõitu teha ning tegi pärast mu palvel veel volvo crosscountry-ga ringi Pärnu tänavatel. Mulle meeldis et ta jäi piisavalt objektiivseks ja neutraalseks ning ei üritanud mulle seda suht kahtlase taustaga masinat pähe määrida. Ma unustasin ta nime küsida, aga kui ta siin peaks olema siis tänan veelkord teda.

Aga Aero oli muidugi vägev. Ilmselt need kellel olemas juba aero, kihistasid vaikselt endamisi, olles kindel et ma Aero kasuks otsustan.

Oma senise auto (9-3 96kw 1998) annan vastu neile sissemaksuks, nad olid vastutulelikud ja pakuvad ta eest head hinda. Mul jääb siis müümise kamm ära. Siis läheb ta importauto lehele ja eks näis mis hinna nad sellele siis määravad. Igaljuhul nad kiitsid auto seisukorda ja kena värvi.

Seega, hetkeks kõik. Kui peaks tehing olema tehtud siis annan veel lühidalt märku. Seniks aga tänan kõiki kes viitsisid oma arvamust avaldada.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#25

:thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta