Keretööde tegijaid
Ammeco on tõeati hea koht, kuid hind on ka vastav. Kvaliteedi kohta võib niipalju öelda, et minuteada värviti seal mõned aastad tagasi ka paar Rolls Royce´i üle. Värvi ja lakikihtide arv mis nedele autodele kanti oli igatahes muljetavaldav.

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Elustaks veel vana teemat. Väike otsing netis:
Kumna Auto
Sambora
Autoks
Automaaler
Värvaltrans on ka silma jäänud mõnest foorumist...
On kellelgi kommentaare antud asutuste kohta??
Kumna Auto
Sambora
Autoks
Automaaler
Värvaltrans on ka silma jäänud mõnest foorumist...
On kellelgi kommentaare antud asutuste kohta??
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ise küsin, ise vastan:
Kumnas on kollektiivpuhkus veel mõnda aega, paar nädalat vast.
Ammeco pakkumine algas 9700 kroonist. See oleks sisaldanud tagumised tiivaääred, kapoti ja tagumise ukse (mõlk sees), tagumise poritiiva (mõlk sees) tegemise. Ei sisaldanud esiuste alumiste äärte taastamist, kuna onu arvas, et odavam tuleks uued uksed otsida mõnest Rootsi lammarist. Ja kestaks ka kauem. Kui veel esimesed koopaservad oleks ka teemaks tulnud siis oleks ilmselt hind sinna 15k kanti juba jõudnud. Ja jumal teab, mida sealt veel leida võib
Lihtsalt infona: Esiustele on võimalik tellida alumisi ääri kataloogist, samuti koopaservi, nii sisemisi kui välimisi (u. 400 per tükk..
)
Teistest täna ei viitsinud pakkumisi ajama hakata. Laisk olen ja mul on puhkus..
Kumnas on kollektiivpuhkus veel mõnda aega, paar nädalat vast.
Ammeco pakkumine algas 9700 kroonist. See oleks sisaldanud tagumised tiivaääred, kapoti ja tagumise ukse (mõlk sees), tagumise poritiiva (mõlk sees) tegemise. Ei sisaldanud esiuste alumiste äärte taastamist, kuna onu arvas, et odavam tuleks uued uksed otsida mõnest Rootsi lammarist. Ja kestaks ka kauem. Kui veel esimesed koopaservad oleks ka teemaks tulnud siis oleks ilmselt hind sinna 15k kanti juba jõudnud. Ja jumal teab, mida sealt veel leida võib

Lihtsalt infona: Esiustele on võimalik tellida alumisi ääri kataloogist, samuti koopaservi, nii sisemisi kui välimisi (u. 400 per tükk..

Teistest täna ei viitsinud pakkumisi ajama hakata. Laisk olen ja mul on puhkus..

- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
just, klassiku puhul on reegel see, et ei ole mõtet roosteotsingute/-tõrjumisega eriti sügavale kaevuda, muidu ei saa seda autot enam niipea karaasist välja. samas on keretööde tegemisel alati see teema, et "no kui juba nii kaugele on tehtud, siis võiks ju veel siit ja sealt ka ära teha..." rahakotile see hästi ei mõjuAlgselt postitas: Cyber
Ja jumal teab, mida sealt veel leida võib

Nojah kui hakkad roosteussi järel kaevama, siis uss muudkui pageb su eest järjest sügavamaleAlgselt postitas: aljogajust, klassiku puhul on reegel see, et ei ole mõtet roosteotsingute/-tõrjumisega eriti sügavale kaevuda, muidu ei saa seda autot enam niipea karaasist välja.Algselt postitas: Cyber
Ja jumal teab, mida sealt veel leida võib

Aga nagu siit näha on ka keretööde tegijad enamjaolt Tallinna ja selle mõjupiirkonda koondunud. Kas keegi lõuna pool ka mõnda töökoda teab, kus korralikku keevitust tehakse, ilma selleeest seitset nahka koorimata. Mul see õõtshoobade kinnituse asi ikka veel mureks

Või tuleb ikkagi ses asjus Tallinna suunal vaadata ... ?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Oma autol lasin väga palju värvida kumna autos, hind oli soodne ja töö oli hea. Soodsam kindlasti kui mõnes tallinna töökojas lasta teha. See sebija vend seal oli ka sõbralik ja telefoni teel sai orienteeruva hinna ka ära küsida. Kokkutulekul võib minu auto üle vaadata kui väga kiire pole.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Krt, ma vist pean ikkagi alustama sellest, et uued ja roosteta uksed muretsema. See Ennu Auto (ma arvan et see oli see, silti polnd aga autosid värvisid seal) arvas ka, et mahavisatud raha oleks see keevitamine. Ja hind tuleks enam-vähem sama.
Kumnas on veel kollektiivpuhkus, eks ma käin seal ka millaski paari nädala pärast ära.
Järgneb küsimus: Kas classicu uksed on samas mõõdus-kujus algusest lõpuni või on faceliftiga autodel mingeid erinevusi??
Kumnas on veel kollektiivpuhkus, eks ma käin seal ka millaski paari nädala pärast ära.
Järgneb küsimus: Kas classicu uksed on samas mõõdus-kujus algusest lõpuni või on faceliftiga autodel mingeid erinevusi??
Cyberile: Tartus?
Käisin just täna seal - paraku ei jätt see meister just paremat muljet. Autot nägemata leidis, et õõtshoobade kinnituste keevitamiseks peaksime ise salongipolstri eemaldama
Ja soovitas uue masina osta:evil:
Käisin just täna seal - paraku ei jätt see meister just paremat muljet. Autot nägemata leidis, et õõtshoobade kinnituste keevitamiseks peaksime ise salongipolstri eemaldama

Ja soovitas uue masina osta:evil:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

to Ryhkija: see vend on ju siis tõeline tipptegija.Minu 99-l sooritas kah üks selline ISAND "uksekarbi"(mida classic keredel asendab topeltpõhi) remonti-keevitas ja keevitas,paraku Saabil seal juhi pool plastist bensutorud.Loomulikult põles salong tühjaks ja vend laiutas käsi.Ise pidin auto taastama,põhi sai küll super,aga miskipärast oli tagaiste koerasitta täis ja taara eest põrandal sain "uue" laepolstri.
Ettevaatust.Tavaliselt heade töökätega mehed mingil kitsal spetsiifilisel alal ei
pööra mingit tähelepanu puhtusele,ega masina originaaloleku säilimisele...
Ettevaatust.Tavaliselt heade töökätega mehed mingil kitsal spetsiifilisel alal ei
pööra mingit tähelepanu puhtusele,ega masina originaaloleku säilimisele...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
õige trionic.
oma 95 tehes tahtsin kokku hoida aega ja viisin ka meistrite juurde, et ees jalgeall põhi keevitada--- seal ju sirge plekk!
järele minnes oli mul põhi 3...5 kordne!
ei mingit vana välja lõikamist, vaid sai alla uued plekid keevitatud ja sissepoole salongi kah!
ja taas tuli ise yle teha!;)
ise tehtud- hästi tehtud!
ja õõtsakate tugede keevitamine pole kyljestvõetud poritiiva tegemine , nii et raha läheb usinasti kindlasti
oma 95 tehes tahtsin kokku hoida aega ja viisin ka meistrite juurde, et ees jalgeall põhi keevitada--- seal ju sirge plekk!
järele minnes oli mul põhi 3...5 kordne!
ei mingit vana välja lõikamist, vaid sai alla uued plekid keevitatud ja sissepoole salongi kah!
ja taas tuli ise yle teha!;)
ise tehtud- hästi tehtud!
ja õõtsakate tugede keevitamine pole kyljestvõetud poritiiva tegemine , nii et raha läheb usinasti kindlasti
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



No ma räägiks siis omast kogemusest, nimelt sellest, mis minu Liikuriga juhtus ja kus ning mis hinnaga korda sain!
Alustaks siis sellest Liikuri vigastused Ja lähemalt: vigastatud oli kapott, pildilt näha, et serv kortsus, kuid kui hoolega vaadata siis on ka küljelt kapoti ülesse löönud, seega tuli kõvasti väänata, et see sirgeks saada. Eest jäi sirgeks stange, kuid tala otsa lõhkus ikka hoolega ära!
Remont: plekki- ja keevituistööd: Kapoti sirgendamine ja Tala otsa taastamine (põhimõtteliselt keevitati ise uus tala ots teise poole järgi) läks maksma 1000.- EEK ja kogu selle krempli, lisaks ka kõrvalistuja poolse tagaukse alumine serv (uks vist eelmise omaniku poolt vahetatud, kuna mujal ei ole roostet kohanud) värvimine 1800.- EEK seega kokku 2800.- EEK. Kõige kurvem lugu sellejuures see et sain kolm päeva sõitta ja siis tuli järgmine JOBU samasse nurka kuid küljelt ja poritiiba mürinal sisse:wall:
Ja oh seda kaklemist ja jauramist kindlustusega, kuna mina polnud õnnetuses süüdlaspool vaid kannataja, siis ei taha see kindlustus sul üht, teist ja kolmandat asja kinni maksta. Kuid nüüd tänaseks asi ikka niikaugele kakeldud, et teevad ikka kõik korda ja Teisipäe hommikul läheb remonti! (krt. kokku 27 päeva sai kakeldud, enne kui nõustusid need ja need asjad korda tegema):wall:
Alustaks siis sellest Liikuri vigastused Ja lähemalt: vigastatud oli kapott, pildilt näha, et serv kortsus, kuid kui hoolega vaadata siis on ka küljelt kapoti ülesse löönud, seega tuli kõvasti väänata, et see sirgeks saada. Eest jäi sirgeks stange, kuid tala otsa lõhkus ikka hoolega ära!
Remont: plekki- ja keevituistööd: Kapoti sirgendamine ja Tala otsa taastamine (põhimõtteliselt keevitati ise uus tala ots teise poole järgi) läks maksma 1000.- EEK ja kogu selle krempli, lisaks ka kõrvalistuja poolse tagaukse alumine serv (uks vist eelmise omaniku poolt vahetatud, kuna mujal ei ole roostet kohanud) värvimine 1800.- EEK seega kokku 2800.- EEK. Kõige kurvem lugu sellejuures see et sain kolm päeva sõitta ja siis tuli järgmine JOBU samasse nurka kuid küljelt ja poritiiba mürinal sisse:wall:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Pesin eile ilusa ilma puhul autot ja jälle jäid silma värvikahjustused + lisaks on kaasreisija poolne alumine ukseserv ussitama läinud
Vaatasin teised uksed ka teraselt üle, pole neil rooste algetki, seega süüdistan eelmist omanikku auto hakvas kohtlemises 
Siit küsimus: kus on mõistlik värvitöid sooritada - rooste välja, mõginad peale + uus värv.

Siit küsimus: kus on mõistlik värvitöid sooritada - rooste välja, mõginad peale + uus värv.
Ise tegin enda autot ühe erategija juures (Tallinnas), kes garaažis vajadusel üles taob/keevitab võimisiganes ning tema läheduses on tal nö koostööpartner, kes asja üle värvib. Senise kogemuse järgi julgen soovitada. Minul käis asi nii, et sõitsin plekimehe juurde, too vaatas üle ja ütles oma hinna ning seejärel läksin värvija juurde, kes samuti hinna ütles. Pisut andis ka tingida.
Värvimees on Kalev Sõmer (OÜ Ennu Auto) - 6016041; 55 518 178
ja plekimees Priit 50 24 755.
Värvimees on Kalev Sõmer (OÜ Ennu Auto) - 6016041; 55 518 178
ja plekimees Priit 50 24 755.
Algselt postitas: Nastix
Ise tegin enda autot ühe erategija juures (Tallinnas), kes garaažis vajadusel üles taob/keevitab võimisiganes ning tema läheduses on tal nö koostööpartner, kes asja üle värvib. Senise kogemuse järgi julgen soovitada. Minul käis asi nii, et sõitsin plekimehe juurde, too vaatas üle ja ütles oma hinna ning seejärel läksin värvija juurde, kes samuti hinna ütles. Pisut andis ka tingida.
Värvimees on Kalev Sõmer (OÜ Ennu Auto) - 6016041; 55 518 178
ja plekimees Priit 50 24 755.
Ennu Autot julgen isegi soovitada, teevad hästi ja hinnad ka täitsa normaalsed.
Algselt postitas: roomlane
Keda/mida Tartus soovitatakse?
Arand auto.
Tahavad palju pappi kah korraliku töö eest. Ise olen sinna sattunud õnneks kindlustuse rahade eest. Kraavis käinud 9000nde tõmbasid nad mul ilusti sirgu ja värvisid esiotsa üle, nüüd ligi kaks aastat hiljem ei ole töö mingeid vigu veel välja andnud, lisaks olen edukalt lappinud paar väiksemat kõksu erinevate saanidega