Soovitus kõigile V-6 Saabide omanikele:

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#1

Jutt käib siis Opeli bensiinimootoritest(2,5 ja 3,0 V-6).
Tungivalt soovitan vahetada mootori õliradiaatori ennetavas korras. Üle 6-7 aasta need kindlasti ei kesta.On lõhkenud ka 5 aastased. Kui äkitselt õli juba veesärgis on,läheb remont kordades kallimaks.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#2

Kuskilt nagu jäi kõrva, et mu Griffinil on see juba vahetatud. Sellisel juhul ma veel seda vahetama ei pea?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Sul jah 3 kuud tagasi vahetet.:thumb:
TxT
Postitusi: 51
Liitunud: T Apr 20, 2004 21:41
Asukoht:
Auto:

#4

Kas see hoiatus puudutab nii 9K kui ka 9-5 mudeleid?
Jürgen

#5

Opeli V6 mootorid kõik.
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

Opeli peal oli mul 2,5 V6. Sellel läks see õliradikas läbi ja lasi õli jahutussärki. Vahetasin radika ja puhastasin küll süsteemi, kuid hiljem ummistusid ikkagi ka salongiõhu radikas ja suur jahutusradikas. Nii et Trionicu soovitust tasub tõsiselt võtta.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: TxT
Kas see hoiatus puudutab nii 9K kui ka 9-5 mudeleid?
Sarnased mootorid,ehitus sarnane,vead sarnased.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Samuti tuleks õigeaegselt vahetada karterituulutussüsteem,mille ummistumine põhjustab kiiret turbosurma ja kiirendab-suurendab õlilekkeid.
Kasutaja avatar
methodik
Postitusi: 51
Liitunud: P Veebr 11, 2007 23:23
Asukoht:
Auto:

#9

Kuidas see õliradikas inglise/prantsuse keeles kõlab?
Kas visuaalselt on tuvastatav, et on seda vahetatud või mitte?

Karterituulutus vajab vahetamist ka V6 puhul?

Mis kogu pulli maksumus umbes võiks olla?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

EPC järgi võiks nii 9-5 tonnise puhul võiks selle jupi varuosakood olla 4770988. Oil Cooler siis lihtsalt

Pilt

Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: methodik
Kuidas see õliradikas inglise/prantsuse keeles kõlab?
Kas visuaalselt on tuvastatav, et on seda vahetatud või mitte?

Karterituulutus vajab vahetamist ka V6 puhul?

Mis kogu pulli maksumus umbes võiks olla?
Visuaalselt ei ole võimalik tuvastada.
Kogu teema ongi V6 kohta.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Tsitaat:
Karterituulutus vajab vahetamist ka V6 puhul?

Kõigil brandidel ja kõigil mootoritel vajab karterituulutus erilist tähelepanu meie kliimas.
Saabi B205/B235 mootoritel süsteem lihtsalt ei toimi ränkade projekteerimisvigade tõttu:gun:.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#13

Kuidas õli jahutub selles radikas? Ta on mootori sees, mõtekam oleks radika panna sinna kus ta rohkem külma õhku saab.
__In Boost We Trust__
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: D116
Kuidas õli jahutub selles radikas? Ta on mootori sees, mõtekam oleks radika panna sinna kus ta rohkem külma õhku saab.
On mõtekas ja paljud opelistid nii ongi teinud.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: D116
Kuidas õli jahutub selles radikas? Ta on mootori sees, mõtekam oleks radika panna sinna kus ta rohkem külma õhku saab.

jahutusvedelik ju jahutab, nõnda nagu kogu mootorit nii ka õli. Ei ole tarvidust õli jahutada külmemaks, kui on mootori töötemp.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#16

Samal teemal ka siin:
B308E modifitseerimine
Lammaris on R4 modraga 9-5 õlijahutusradikas 1000.-, aga torud peab ise leiutama, sest otsad on erinevad.
Kas Baltflex aitab sellise mure korral?
Kasutaja avatar
RedBaron
Postitusi: 167
Liitunud: E Jaan 31, 2005 14:56
Asukoht:
Auto:

#17

Ja muide, kui kellelgi peaks selline kurb sündmus aset leidma, siis uue õliradika soetamisel soovitan soojalt Tallinas, Videviku tn-l asuvat www.opelaas.ee

Minu mäletamist jäi selle radika hind 2-3 kilo vahele. Käisin mitmes kohas otismas, igalt poolt ei saanudki ja kuskil tuli isegi sõbra hinnaga ca 8 000 EEK-i.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#18

meil komplektne(pildil nr 1,2,3,4,10jne) originaalradikas (st tihendid ja kõik vajalik olemas) riiulikaup nüüdsest tavahind 4600 soodust saab hetkel ca 10% kui töö teostatakse meil

www.troostauto.ee

6599750 laki 6796020 kadaka
Vasta