1. leht 1-st
9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 15:09
Postitas avelito
Autoks siis 9-5 AERO 2001 manuaal. Probleemid hakkasid juba tükk aega tagasi, kui siduripedaali tihedamal vajutamisel ja käikudevahetamisel ei tahtnud enam käigud korralikult sisse minna, ja pedaal ise jäi poolde vinna.
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6846
Sai käidud selle probleemiga Anti juures, aga neil ei õnnestunud peale 50 sidurivajutust midagi tuvastada, kõik oli nagu korras.
Täna hommikul sai autol peale pikemaajalist seismist natuke tuure antud, 3-nda käiguga umbes 5500 rpm. Ja peale käigu väljavõtmist oligi käes olukord, kus sain sõita ainult teisest kuni viienda käiguni, kusjuures neid viskab koguaeg välja, ja väääga raskelt lähevad käigud sisse. Esimese ja tagurpidi käigu kasutamine on 100% välistatud.
Kas selline probleem võib siis olla töö-,või peasilindri mansettide kulumisest, ja õhust süsteemis, või on käigukastil endal midagi viga. Siduri vajutamisel tundub, et sidur lihtsalt ei lahuta korralikult, aga käikude sisselükkamisel raginat ei kostu, v.a. tagurpidi käik.
9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 15:14
Postitas vulkanus
kui pedaal poolde vinna jääb siis arvatavasti, kas pea-või töösilinder siduril.
9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 15:17
Postitas rantto
Minul tegi samasugust nalja töösilinder. Hommikuti vahest oli pedaal ligi põhja.
9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 15:22
Postitas avelito
Algselt postitas: rantto
Minul tegi samasugust nalja töösilinder. Hommikuti vahest oli pedaal ligi põhja.
Unuatasingi mainida, et hommikul autot käima pannes oli siiamaani kõik korras, aga kui oli linnas sõitmist ja tihedamat käiguvahetamist hakkas pedaal jupsima.
9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 15:25
Postitas mad1
kui töösilindrit vahetama hakkame:),siis soovitan ühtlasi kogu sidurikomplekti paigaldada..samas..kuna töö suur,siis vaataks ka ketimajanduse üle
9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 15:27
Postitas vulkanus
ei ole vahet hommikul võibki kõik just korras olla ja just sõitma hakates tõmbab nagu õhu sisse, kui süsteemi ära õhutad saad kohe probleemi teada.
9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 15:31
Postitas avelito
Algselt postitas: mad1
kui töösilindrit vahetama hakkame:),siis soovitan ühtlasi kogu sidurikomplekti paigaldada..samas..kuna töö suur,siis vaataks ka ketimajanduse üle
Ketimajanduse alles vahetasite mul eelmise aasta suvel, ei taha veel uusi
Kui töösilinder, ja sidurikomplekt ära vahetada, siis palju selle kaadervärgi maksumus võiks olla.
Enivei, tuli juba sõbralik kõne Troostist Eleri poolt ja homme võetakse asi käsile.

9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 17:28
Postitas S9K
peasilinder saab olla ainukesena süüdlane, kuna töösilinder laseks õli läbi ja varsti oleks õli üldse otsas. Peasilindri kolvi mansett läbi kindlasti. Köki möki töö:)
9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 17:41
Postitas ivomets
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
peasilinder saab olla ainukesena süüdlane, kuna töösilinder laseks õli läbi ja varsti oleks õli üldse otsas. Peasilindri kolvi mansett läbi kindlasti. Köki möki töö:)
tõenäoliselt nii see ongi
9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 13, 2008 18:57
Postitas mad1
see ka riiulis varuga ootamas:)
9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.
Postitatud: K Veebr 27, 2008 11:43
Postitas avelito
Nüüdseks siis jälle sidur, ja käigupool korras. Investeering kokku viiekohaline summa + veel mõni neljakohaline. Vahetusse läksid töö-, peasilinder, ning samuti uus sidurikomplekt. Tänud VM töökale kollektiivile ja Teagerile.
Selle teema võib nüüd lukku panna.