9-5 AERO käigukast/sidur problemaatilised.

Vasta
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#1

Autoks siis 9-5 AERO 2001 manuaal. Probleemid hakkasid juba tükk aega tagasi, kui siduripedaali tihedamal vajutamisel ja käikudevahetamisel ei tahtnud enam käigud korralikult sisse minna, ja pedaal ise jäi poolde vinna.

http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6846

Sai käidud selle probleemiga Anti juures, aga neil ei õnnestunud peale 50 sidurivajutust midagi tuvastada, kõik oli nagu korras.

Täna hommikul sai autol peale pikemaajalist seismist natuke tuure antud, 3-nda käiguga umbes 5500 rpm. Ja peale käigu väljavõtmist oligi käes olukord, kus sain sõita ainult teisest kuni viienda käiguni, kusjuures neid viskab koguaeg välja, ja väääga raskelt lähevad käigud sisse. Esimese ja tagurpidi käigu kasutamine on 100% välistatud.

Kas selline probleem võib siis olla töö-,või peasilindri mansettide kulumisest, ja õhust süsteemis, või on käigukastil endal midagi viga. Siduri vajutamisel tundub, et sidur lihtsalt ei lahuta korralikult, aga käikude sisselükkamisel raginat ei kostu, v.a. tagurpidi käik.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#2

kui pedaal poolde vinna jääb siis arvatavasti, kas pea-või töösilinder siduril.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3195
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#3

Minul tegi samasugust nalja töösilinder. Hommikuti vahest oli pedaal ligi põhja.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: rantto
Minul tegi samasugust nalja töösilinder. Hommikuti vahest oli pedaal ligi põhja.

Unuatasingi mainida, et hommikul autot käima pannes oli siiamaani kõik korras, aga kui oli linnas sõitmist ja tihedamat käiguvahetamist hakkas pedaal jupsima.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 606
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#5

kui töösilindrit vahetama hakkame:),siis soovitan ühtlasi kogu sidurikomplekti paigaldada..samas..kuna töö suur,siis vaataks ka ketimajanduse üle
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#6

ei ole vahet hommikul võibki kõik just korras olla ja just sõitma hakates tõmbab nagu õhu sisse, kui süsteemi ära õhutad saad kohe probleemi teada.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: mad1
kui töösilindrit vahetama hakkame:),siis soovitan ühtlasi kogu sidurikomplekti paigaldada..samas..kuna töö suur,siis vaataks ka ketimajanduse üle

Ketimajanduse alles vahetasite mul eelmise aasta suvel, ei taha veel uusi :P

Kui töösilinder, ja sidurikomplekt ära vahetada, siis palju selle kaadervärgi maksumus võiks olla.

Enivei, tuli juba sõbralik kõne Troostist Eleri poolt ja homme võetakse asi käsile.:headbang:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

peasilinder saab olla ainukesena süüdlane, kuna töösilinder laseks õli läbi ja varsti oleks õli üldse otsas. Peasilindri kolvi mansett läbi kindlasti. Köki möki töö:)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
peasilinder saab olla ainukesena süüdlane, kuna töösilinder laseks õli läbi ja varsti oleks õli üldse otsas. Peasilindri kolvi mansett läbi kindlasti. Köki möki töö:)

tõenäoliselt nii see ongi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#11

Nüüdseks siis jälle sidur, ja käigupool korras. Investeering kokku viiekohaline summa + veel mõni neljakohaline. Vahetusse läksid töö-, peasilinder, ning samuti uus sidurikomplekt. Tänud VM töökale kollektiivile ja Teagerile.

Selle teema võib nüüd lukku panna.
Vasta