Ei oskagi nagu alustada aga siiski, sai soetatud 9-5 wagon 2.3 125 KW 2000. Probleemid algasid juba koju sõidul.
1. õlituli lõi aeg ajalt põlema
2. armatuuris olevad suunatule märgutuli kadusid (siis tuli parem tagasi ja järgmisel päeval vasak)
3. roolil olev hääletugevuse nupp ei toimi nii nagu peaks (valjemaks käiv nupp ei funka ja tasemaks nupule vajutamisel läheb valjemaks)
4. uksel olev tagaluugi avamis funktsioon ei toimi.
Muidu on kõik tipp topp auto ah jaa siis veel see SID, kas akordis veel tehakse neid korda. Tänud ette juba vastuste eest.
Hämmastav olukord.
No aga enne ostu tegid kindlasti ostu-müügieelse ülevaatuse. Mis seal kosteti? Ega ometi põrsast kotis ei ostnud siis???
Kui tõesti ostsid põrssa kotis, siis lase auto üle vaadata.
P.S. Ukse olev tagaluugi avamise nupp ei ava tagaluuki, vaid "annab loa" sul tagaluuk avada käsitsi
terv, teager
Kui tõesti ostsid põrssa kotis, siis lase auto üle vaadata.
P.S. Ukse olev tagaluugi avamise nupp ei ava tagaluuki, vaid "annab loa" sul tagaluuk avada käsitsi

terv, teager
no sellise hulga vigadega ei saa ju autot osta!kas siis üldse üle ei vaadanud?ise ostsin saab 95 ja ka koju minnes avastasin et mingi toosoli klapp soojendus radika vooliku vahel tilkus ja ei muud aga ülejäänud asjad sai ikka kohe ülevaadatud no ex ikka õnnetusi müüakse ja soovitan sinna tagasi minna kust ostsid!
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle siis kyll jumal sind hoidnud, kui vilkuva õlitulega kannatas sõita. aga tegelikult on vilkuv õlituli ikka kõige ohtlikum asi. kui ta ennast vaid hetkekski näitab ( töötava mootoriga), siis rohkem käivitada kyll ei julgeks, ennem kui viga käes pole. ja viga võib olla väike, näiteks andur pees, või juhtme isolatsioon katki ; või läheb mootoriremondiks.
ylejäänud on kökimöki.
ylejäänud on kökimöki.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Aeronautik
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Siis palu jumalat, et see oli lihtsalt autopoolne test sinule:bs:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata, sa ei saa vist veel päris täpselt aru, mis see õli tuli näitab. ma proovin natuke kirjutada:
armaturil olev punane õlituli hakkab põlema siis kui mootoris oleva õli rõhk langeb ohtlikult madalale, mille tulemusena kaob mootoris olevate saalede ja väntvõlli vahelt õlikiht ja tekib metalli hõõrdumine vastu teist metalli.ja kui see kestab hetkest veidikene kauem ja kui siis ka koormus suur, siis mõlemad pooled kuumenevad ja paisuvad ja saale jääb väntvõlli peale kinni ja hakkab oma pesas pöörlema, mille tulemusena saavad kannatada nii väntvõll, kui ka saalepesa. sealt edasi taas aega natuke hetkest ja siis võib mootor plahvatada.yhesõnaga tulemus ettearvamatu.
muidugi võis sul ka andur jamada. aga selleks tuleks ikkagi mootoris mõõta õlirõhk korraliku aparaadiga.
või mis, kes kurat teab, mis sul seal mootoris mootoriõli asemel on on ka yks variant.
soovitus: et hoida kokku raha ja ressursse, siis auto paela otsa ja sinna, kus õlirõhku mõõta saab jne.
armaturil olev punane õlituli hakkab põlema siis kui mootoris oleva õli rõhk langeb ohtlikult madalale, mille tulemusena kaob mootoris olevate saalede ja väntvõlli vahelt õlikiht ja tekib metalli hõõrdumine vastu teist metalli.ja kui see kestab hetkest veidikene kauem ja kui siis ka koormus suur, siis mõlemad pooled kuumenevad ja paisuvad ja saale jääb väntvõlli peale kinni ja hakkab oma pesas pöörlema, mille tulemusena saavad kannatada nii väntvõll, kui ka saalepesa. sealt edasi taas aega natuke hetkest ja siis võib mootor plahvatada.yhesõnaga tulemus ettearvamatu.
muidugi võis sul ka andur jamada. aga selleks tuleks ikkagi mootoris mõõta õlirõhk korraliku aparaadiga.
või mis, kes kurat teab, mis sul seal mootoris mootoriõli asemel on on ka yks variant.
soovitus: et hoida kokku raha ja ressursse, siis auto paela otsa ja sinna, kus õlirõhku mõõta saab jne.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


