Ümberehitus BioPOWER'iks
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Niisugune kysimus, kas on see vqimalik SAAB 9-5 2.0t ymberehitada bioetanoolkytuseks? 12 EEK Statoilis, aga 98 maksab 16 eek...
Saab. Isegi Saab 9000 saab BP-ks ümber ehitada. Tuleb lihtsalt mingi KIT paigaldada. Ümberehitusest on foorumis põgusalt ka juttu olnud. Räägiti vist ühes BP kütuseteemas.Algselt postitas: 95SELaunch
Niisugune kysimus, kas on see vqimalik SAAB 9-5 2.0t ymberehitada bioetanoolkytuseks? 12 EEK Statoilis, aga 98 maksab 16 eek...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
huvitav oleks teada kyll.
samas mis see bioetanool keemiliselt on?? mingi segu niikuinii?
kõige lihtsam oleks proovida kasutada seda kraburaatoriga autos. tõenäoliselt vaja vaid 2 muutust teha:
1. bensiini tüüsid vahetada ca 1,5 suuremate vastu
2. syyde varasemaks keerata.
ja peaks toimima kyll ja veel.
edit:
myydav segu sisaldab 15% bensiini ja 85 % etanooli.
vajalik tyysi läbivooluava vaja suurendada 161,4 %, siis saab mootor vajaliku koguse kyttesegu.
samas mis see bioetanool keemiliselt on?? mingi segu niikuinii?
kõige lihtsam oleks proovida kasutada seda kraburaatoriga autos. tõenäoliselt vaja vaid 2 muutust teha:
1. bensiini tüüsid vahetada ca 1,5 suuremate vastu
2. syyde varasemaks keerata.
ja peaks toimima kyll ja veel.
edit:
myydav segu sisaldab 15% bensiini ja 85 % etanooli.
vajalik tyysi läbivooluava vaja suurendada 161,4 %, siis saab mootor vajaliku koguse kyttesegu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kas se E85 mitte ei näidanud seda et koosneb 85% etanoolist ja 15% bensiinist?
Ei tea kas riigilt saab loa kah kuidagi, et oma auto tarbeks nö. "salaviinavabrik" püsti panna
What are the differences in an FFV (flex fuel vehicle) compared to a regular gasoline-only model? Are different parts used?
There is only one major additional part that is included on an FFV—the fuel sensor that detects the ethanol/gasoline ratio. A number of other parts on the FFV’s fuel delivery system are modified so that they are ethanol compatible. The fuel tank, fuel lines, fuel injectors, computer system, anti-siphon device and dashboard gauges have been modified slightly. Alcohols are corrosive. Therefore, any part that comes in contact with the fuel has been upgraded to be tolerant to alcohol. Normally, these parts include a stainless steel fuel tank and Teflon lined fuel hoses.
Ei tea kas riigilt saab loa kah kuidagi, et oma auto tarbeks nö. "salaviinavabrik" püsti panna

Kui keegi selliseid kitte plaanib tellida/paigaldada tonnisele, siis andke mulle palun teada, oleksin ilmselt käpp.
http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... ol&lang=en
http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... 85&lang=en
5160Seki eest saaks tonnise bioetanooliga söitvaks teha, või tundub mulle vaid see nii lihtne? Lugenud olen, et on vaja tihendeid/voolikuid ka ikka vahetada, samas kirjutab nordic
* Nordic ECU software for E85
* Optimized for fuel economy
* Increase of power approx. 15%
* 4 pcs. of sparkplugs
Peab rohkem süvenema sellesse teemasse.
http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... 85&lang=en
5160Seki eest saaks tonnise bioetanooliga söitvaks teha, või tundub mulle vaid see nii lihtne? Lugenud olen, et on vaja tihendeid/voolikuid ka ikka vahetada, samas kirjutab nordic
* Nordic ECU software for E85
* Optimized for fuel economy
* Increase of power approx. 15%
* 4 pcs. of sparkplugs
Peab rohkem süvenema sellesse teemasse.
Algselt postitas: iisak
Mul tekib küsimus,mis selle asja mõte on?
POWAAAAAA!!!! (quoting Jeremy Clarkson)
Ise seaks küll selle Nordic'u kiti kahtluse alla, sest kõik osad autol, mis puutuvad kokku bioetanooliga, tuleb väljavahetada, kuna alkohol sööb end kummist läbi. Kardan, et nende mittevahetamisel see auto kaua ei sõida

terv, teager
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kulutame X hulga, et säästa hiljem 0.0X..
ma tegin hetkel mingi arvutuse, et kui näiteks 15k eest saaks töötava konversiooni, siis minu sõiduhulkade puhul oleks see tasa ehk 3 aasta pärast..
Seda mingite üsna ümmarguste numbrite ja mitte eriti täpsete arvutuste põhjal, ei tasu ülima tõena võtta..
Kolme aasta peale laiali jaotatuna pole see aga mingi eriline võit enam..




Ja tänu sellisele laiskusele eesti kütusemüüjad eesti tarbijatele väänavadki. Kui rahvas on nii loll ja ostab iga hinna eest kütust, siis mis viga kütusehinda tõsta.
Kui kuus sõidad 1000km , siis ei ole tõesti vahet, kas kulutad 1600 või 1200 krooni, ometigi ka see teeb aastas kokkuhoiuks 4000 krooni.. mida mõningatel inimestel ei olegi nii lihtne juurde teenida. Aga kui sa sõidad kuus 4000km, kas kulutada 6400 või 4800 krooni, mis teeb aastaseks kokkuhoiuks 19200 krooni, ehk aastaga hoiad kokku rohkem kui tavaeestlase kuupalga.
Kui kuus sõidad 1000km , siis ei ole tõesti vahet, kas kulutad 1600 või 1200 krooni, ometigi ka see teeb aastas kokkuhoiuks 4000 krooni.. mida mõningatel inimestel ei olegi nii lihtne juurde teenida. Aga kui sa sõidad kuus 4000km, kas kulutada 6400 või 4800 krooni, mis teeb aastaseks kokkuhoiuks 19200 krooni, ehk aastaga hoiad kokku rohkem kui tavaeestlase kuupalga.
tallinna linnas sõites tavalise 2.0t mootoriga 1000km ei saa kuidagi 1600 krooniga hakkama. ikka alates 2100 ja üles läheb selle maa peale raha. suhtelislet haige muidugi. samas 1000 km kuus on ikka päris vähe, et selle jaoks autot omada 

kui eko kütusekulu tahate siis ostke kõrvale fiat sastaava...ega saab niisama neid kilovatte sinna ei paiguta ikka et liiguks ja ega 3.5 liitrit bmw vähem ei võta kuigi 2.3 125 autommadilt eest ei lähe nii kergelt!
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Algselt postitas: leho
tallinna linnas sõites tavalise 2.0t mootoriga 1000km ei saa kuidagi 1600 krooniga hakkama. ikka alates 2100 ja üles läheb selle maa peale raha. suhtelislet haige muidugi. samas 1000 km kuus on ikka päris vähe, et selle jaoks autot omada![]()
OT, aga kuidas läbitav kilometraaz auto omamise mõttekusse puutub? 1000 km taksoga oleks (vist, pole ammu taksoga sõitnud) ca 10K krooni ja bussid igale poole ei sõida.
eino kui sa sõidad tallinna linnas 1000km kuus. siis see on siiski nii väike vahemaa, et selleks autot omada, liisingut näiteks maksta ja üle 2000 krooni kütusele. eino mugavam on kindlasti, mõttetu on võibolla liialdatud väljend aga saaks ka ideaalselt need asjad bussiga aetud
. see on ca iga päev mustamäelt trolliga linna ja tagasi 2 korda sõita. taksoga muidugi läheb kalliks.
