1. leht 1-st

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 1:34
Postitas 95SELaunch
Niisugune kysimus, kas on see vqimalik SAAB 9-5 2.0t ymberehitada bioetanoolkytuseks? 12 EEK Statoilis, aga 98 maksab 16 eek...

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 6:58
Postitas suur
Algselt postitas: 95SELaunch
Niisugune kysimus, kas on see vqimalik SAAB 9-5 2.0t ymberehitada bioetanoolkytuseks? 12 EEK Statoilis, aga 98 maksab 16 eek...
Saab. Isegi Saab 9000 saab BP-ks ümber ehitada. Tuleb lihtsalt mingi KIT paigaldada. Ümberehitusest on foorumis põgusalt ka juttu olnud. Räägiti vist ühes BP kütuseteemas.

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 9:41
Postitas Jupats
Kas Biopoweri puhul ei olnud tegemist tugevdatud mootoriga? Kas kitist piisab?

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 10:13
Postitas teager
Kas kellelgi on asjalikku linki või infot, mida need kitid sisaldavad? Peale jutu, et "selle kit'iga saad" pole ma midagi asjalikku leidnud.

terv, teager

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 10:36
Postitas ivomets
huvitav oleks teada kyll.
samas mis see bioetanool keemiliselt on?? mingi segu niikuinii?
kõige lihtsam oleks proovida kasutada seda kraburaatoriga autos. tõenäoliselt vaja vaid 2 muutust teha:
1. bensiini tüüsid vahetada ca 1,5 suuremate vastu
2. syyde varasemaks keerata.

ja peaks toimima kyll ja veel.

edit:
myydav segu sisaldab 15% bensiini ja 85 % etanooli.
vajalik tyysi läbivooluava vaja suurendada 161,4 %, siis saab mootor vajaliku koguse kyttesegu.

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 10:47
Postitas eeroz
Kas se E85 mitte ei näidanud seda et koosneb 85% etanoolist ja 15% bensiinist?

What are the differences in an FFV (flex fuel vehicle) compared to a regular gasoline-only model? Are different parts used?
There is only one major additional part that is included on an FFV—the fuel sensor that detects the ethanol/gasoline ratio. A number of other parts on the FFV’s fuel delivery system are modified so that they are ethanol compatible. The fuel tank, fuel lines, fuel injectors, computer system, anti-siphon device and dashboard gauges have been modified slightly. Alcohols are corrosive. Therefore, any part that comes in contact with the fuel has been upgraded to be tolerant to alcohol. Normally, these parts include a stainless steel fuel tank and Teflon lined fuel hoses.


Ei tea kas riigilt saab loa kah kuidagi, et oma auto tarbeks nö. "salaviinavabrik" püsti panna :P

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 13:19
Postitas Jürgen
Kui keegi selliseid kitte plaanib tellida/paigaldada tonnisele, siis andke mulle palun teada, oleksin ilmselt käpp.

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 13:28
Postitas Cyber
Internetist...

Nordic will convert the most common Saabmodels like 9-5 2.0t och 2,3t.

For more information, please send a mail or give us a call.

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 13:39
Postitas Jürgen
http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... ol&lang=en
http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... 85&lang=en
5160Seki eest saaks tonnise bioetanooliga söitvaks teha, või tundub mulle vaid see nii lihtne? Lugenud olen, et on vaja tihendeid/voolikuid ka ikka vahetada, samas kirjutab nordic

* Nordic ECU software for E85

* Optimized for fuel economy

* Increase of power approx. 15%

* 4 pcs. of sparkplugs

Peab rohkem süvenema sellesse teemasse.

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 15:36
Postitas iisak
Mul tekib küsimus,mis selle asja mõte on?

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 15:43
Postitas Cyber
Mõte?? ei olegi mõtet..:)

ainuke mõte E85 peale ümber teha oleks mingi performance auto, arvestades, et alkoholist saab pisut rohkem vurtsu kätte..:)

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 15:44
Postitas teager
Algselt postitas: iisak
Mul tekib küsimus,mis selle asja mõte on?

POWAAAAAA!!!! (quoting Jeremy Clarkson)

Ise seaks küll selle Nordic'u kiti kahtluse alla, sest kõik osad autol, mis puutuvad kokku bioetanooliga, tuleb väljavahetada, kuna alkohol sööb end kummist läbi. Kardan, et nende mittevahetamisel see auto kaua ei sõida :) Midagi kestvat ainult softi ja küünalde vahetamisega ei saa.

terv, teager

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 16:16
Postitas sipelgaz
Algselt postitas: iisak
Mul tekib küsimus,mis selle asja mõte on?

Esimeses postituses ju täiesti kirjas ... minunägemist mööda vähemalt !

:thumb:Sipelgaz:wise:

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 16:21
Postitas eston21
olete asjad ikka korralikult läbi mõelnud? bioetanooli kulub ju rohkem, kuigi mingi võit jääb on seda ikkagi sitavõitu.

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 16:26
Postitas Cyber
Kulutame X hulga, et säästa hiljem 0.0X..:) ma tegin hetkel mingi arvutuse, et kui näiteks 15k eest saaks töötava konversiooni, siis minu sõiduhulkade puhul oleks see tasa ehk 3 aasta pärast..:) Seda mingite üsna ümmarguste numbrite ja mitte eriti täpsete arvutuste põhjal, ei tasu ülima tõena võtta..:) Kolme aasta peale laiali jaotatuna pole see aga mingi eriline võit enam..:)

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 18:07
Postitas iisak
Pointless:bs:

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: N Veebr 14, 2008 18:11
Postitas epsum
Ja tänu sellisele laiskusele eesti kütusemüüjad eesti tarbijatele väänavadki. Kui rahvas on nii loll ja ostab iga hinna eest kütust, siis mis viga kütusehinda tõsta.
Kui kuus sõidad 1000km , siis ei ole tõesti vahet, kas kulutad 1600 või 1200 krooni, ometigi ka see teeb aastas kokkuhoiuks 4000 krooni.. mida mõningatel inimestel ei olegi nii lihtne juurde teenida. Aga kui sa sõidad kuus 4000km, kas kulutada 6400 või 4800 krooni, mis teeb aastaseks kokkuhoiuks 19200 krooni, ehk aastaga hoiad kokku rohkem kui tavaeestlase kuupalga.

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: K Veebr 20, 2008 21:06
Postitas leho
tallinna linnas sõites tavalise 2.0t mootoriga 1000km ei saa kuidagi 1600 krooniga hakkama. ikka alates 2100 ja üles läheb selle maa peale raha. suhtelislet haige muidugi. samas 1000 km kuus on ikka päris vähe, et selle jaoks autot omada :D

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: K Veebr 20, 2008 21:31
Postitas warum
kui eko kütusekulu tahate siis ostke kõrvale fiat sastaava...ega saab niisama neid kilovatte sinna ei paiguta ikka et liiguks ja ega 3.5 liitrit bmw vähem ei võta kuigi 2.3 125 autommadilt eest ei lähe nii kergelt!

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: K Veebr 20, 2008 22:00
Postitas ill
Algselt postitas: leho
tallinna linnas sõites tavalise 2.0t mootoriga 1000km ei saa kuidagi 1600 krooniga hakkama. ikka alates 2100 ja üles läheb selle maa peale raha. suhtelislet haige muidugi. samas 1000 km kuus on ikka päris vähe, et selle jaoks autot omada :D

OT, aga kuidas läbitav kilometraaz auto omamise mõttekusse puutub? 1000 km taksoga oleks (vist, pole ammu taksoga sõitnud) ca 10K krooni ja bussid igale poole ei sõida.

Ümberehitus BioPOWER'iks

Postitatud: K Veebr 20, 2008 22:09
Postitas leho
eino kui sa sõidad tallinna linnas 1000km kuus. siis see on siiski nii väike vahemaa, et selleks autot omada, liisingut näiteks maksta ja üle 2000 krooni kütusele. eino mugavam on kindlasti, mõttetu on võibolla liialdatud väljend aga saaks ka ideaalselt need asjad bussiga aetud :P. see on ca iga päev mustamäelt trolliga linna ja tagasi 2 korda sõita. taksoga muidugi läheb kalliks.