Jama mootoris
-
konks222
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Sõidu ajal äkki läks väljalaske torustik lamda anduri koha pealt punaseks ja jõud kadus. Peale seda sõitsin veel natuke edasi ja siis hakkas sumbutajast valget suitsu välja ajama ja õli kadus. Mootoriks 2.0 141 kw. On kellegil selliseid kogemusi? On mõtet veel remontida või peab kohe uut mootorit otsima hakkama?
Sõidu ajal äkki läks väljalaske torustik lamda anduri koha pealt punaseks ja jõud kadus.
lambda anduri koha pealt punaseks ? kus see andur veel asub ?
ära hirmuta mul on ka 2.0 141kW ja ka kurat uimane tundub . või on asi minus ma ei tea.
lambda anduri koha pealt punaseks ? kus see andur veel asub ?
ära hirmuta mul on ka 2.0 141kW ja ka kurat uimane tundub . või on asi minus ma ei tea.
-
konks222
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Ega ma sinna sõidu ajal ei näinudki. Peatusin sest armatuuri tuli kiri check engine ja turbo hakkas imelikult ulguma.Jäin seisma ja toru oli tulipunane. Ja karteri tõmbas ka kohe õlist kuivaks. Mootor veel käib-korraks proovisin. Troostis pidi uus turbo laos olemas olema. 9000.- on vist normaalne hind ka. Tuleb vist järgi sõita.
Algselt postitas: konks222
Ega ma sinna sõidu ajal ei näinudki. Peatusin sest armatuuri tuli kiri check engine ja turbo hakkas imelikult ulguma.Jäin seisma ja toru oli tulipunane. Ja karteri tõmbas ka kohe õlist kuivaks. Mootor veel käib-korraks proovisin. Troostis pidi uus turbo laos olemas olema. 9000.- on vist normaalne hind ka. Tuleb vist järgi sõita.
Järgi sõita? Ise vahetades esimest korda võid ilmselt varsti uuele turbole veel mõned korda järgi sõita.
Aga kui kogemust on ega siis keelata saa. Lihtsalt tähelepanek.
Iga ratas veab and then some!
-
konks222
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kuidas sai kat nii kiiresti läbi minna kui 800 km tagasi sai läbitud tehniline ylevaatus ausal teel ja näitajad olid väga head. Mootor ka muidu grammigi õli ei võtnud. Kas karteri tuulutus ei mõju sellele asjale midagi?
Sul karteri tuulutuse kit paigaldatud? Juu siis oli KAT enne kiti paigaldamist juba poolenisti kinni. Näitajad olid OK kuna katalüsaator toimis endiselt, lihtsalt ei lasknud piisavalt palju gaase enam läbi. Ja kuna gaasid läbi ei pääsenud, oled nüüd ka turbsi õhtale lasknud.
tavaliselt õli ummistab kati ja puhtaks seda enam ei saa. Tuleb maha võtta ja visuaalselt üle vaadata, kati eesmine ots võib kergelt tahmane olla aga valgus peab ikka elemendist läbi paistma. Ja vana kati eest makstakse kokkuostus päris head hinda, vist isegi 500kr?
no kui turbo "lendab" paneb õli ju täiega otsa katalüsaatorisse...siis ikka kat koos turboga vahtusse..NB! igasugune kat ( nt,kuni2,5liitrile mõeldud) ei sobi kindlasti mitte..bosal näiteks ei pakugi midagi sobivat...soovitan min kuni 3,8L...
rõhutan tõepoolest ka seda: turbo isepaigaldamisel ilmselt garantii kõne alla ei tule..
tihti hävib turbo just eeltöö tegematajätmise tagajärjel+ uued filtrid, õli, eelõlitus jne. õrn teema:nono:
rõhutan tõepoolest ka seda: turbo isepaigaldamisel ilmselt garantii kõne alla ei tule..
tihti hävib turbo just eeltöö tegematajätmise tagajärjel+ uued filtrid, õli, eelõlitus jne. õrn teema:nono:
See,et valgus läbi paistab,pole mingi näitaja.Kahel kolmandikul totaalselt umbes kattidest paistab valgus läbi.Algselt postitas: olaviv
tavaliselt õli ummistab kati ja puhtaks seda enam ei saa. Tuleb maha võtta ja visuaalselt üle vaadata, kati eesmine ots võib kergelt tahmane olla aga valgus peab ikka elemendist läbi paistma. Ja vana kati eest makstakse kokkuostus päris head hinda, vist isegi 500kr?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
sõltub Sinu vana turbo seisukorrast alghind garretil 9000(kuni -20% saab alla)kahjuks mitsu varianti pole pakkuda + katalüsaator ca 2500 (ei sobi bosali 2,5 liitrine variant) + õlifilter,õhufilter,õli,turbo tihend, lisand (ca 1000- 1500)+ töö ajakulu järgi...ilmselt ca 4 tundi ehk( üllatusi muidugi võib tulla)
väga odav lõbu just pole, kuid odavam kui mootori remont
väga odav lõbu just pole, kuid odavam kui mootori remont
-
konks222
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Mis vahet on mitsu ja garretti turbol?Tuleb siis ikkagi auto I-Virumaalt päälinna toimetada.Ja kõik mis ei tapa teeb tugevaks.Aga saab on ikkagi sitaks hea auto.
Mitsu toodang on suurema kapasiteediga ja oluliselt kestvama kvaliteediga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989

