mootorivahetus 96 küülikul
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
Tre Saabikud.
Olen parasjagu ostmas endale saab 96te ühe svensssoni käest. Seisis Mustamäel aasta otsa, võibolla rohkemgi. Poetasin sinna kunagi kirja akna vahele, et olen huvitatud. Mulle väga meeldib see auto, sest se on tõeline disainivääratus ja koledamat autot on võimatu leida. Võetigi siis minuga ühendust. Mootoriga on kööga, kuid asendusmootor soome romulast on olemas. Sleppisingi auto enda maja juurde, Kalamajja.
MINU KÜSIMUS ONGI: Kes võiks selle mootori vahetuse ette võtta ? Palju maksaks, umbes ? Kaua aega läheks.
Kui mootor vahetatud ja asi sõidab, siis juuni kuu paiku võtaxin ka põhjaliku restaureerimise ette. Praegu mõtlen, et taastaxin originaalina, kuid võibolla mõte muutub. Muudaksin ehk värvi võibolla.( praegu pärla roheline)
Kõik jubinad ja pisidetailid on küljes, kuid plekid vajavad keevitamist/vahetamist.
KÜSIMUS NR 2: Kes võix plekki teha ja värvida kah?
Olen ootel
Olen parasjagu ostmas endale saab 96te ühe svensssoni käest. Seisis Mustamäel aasta otsa, võibolla rohkemgi. Poetasin sinna kunagi kirja akna vahele, et olen huvitatud. Mulle väga meeldib see auto, sest se on tõeline disainivääratus ja koledamat autot on võimatu leida. Võetigi siis minuga ühendust. Mootoriga on kööga, kuid asendusmootor soome romulast on olemas. Sleppisingi auto enda maja juurde, Kalamajja.
MINU KÜSIMUS ONGI: Kes võiks selle mootori vahetuse ette võtta ? Palju maksaks, umbes ? Kaua aega läheks.
Kui mootor vahetatud ja asi sõidab, siis juuni kuu paiku võtaxin ka põhjaliku restaureerimise ette. Praegu mõtlen, et taastaxin originaalina, kuid võibolla mõte muutub. Muudaksin ehk värvi võibolla.( praegu pärla roheline)
Kõik jubinad ja pisidetailid on küljes, kuid plekid vajavad keevitamist/vahetamist.
KÜSIMUS NR 2: Kes võix plekki teha ja värvida kah?
Olen ootel
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
See auto jah....
Alles eile sleppisin, ja ei tea mis tal täpselt viga on. Rootslane ei osanud kah konkreetselt öelda.
Alles eile sleppisin, ja ei tea mis tal täpselt viga on. Rootslane ei osanud kah konkreetselt öelda.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No päris nii ikka ei saa, et mootor katki ja kohe uut panema, äkki tasuks ikka välja uurida, MIS on katki. Ivomets on meil siin kohalik küülikuguru ja leiab veel nii mõnegi teise. Küsi nõu ja ma usun, et sind aidatakse..

Väga tore, et masinale lõpuks omanik leidus. Ma olin küll juba kindel, et see läheb metallipurustajasse. Kuidas see siis juhtus, et rootslane oma auto siia unustas?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
Hei Ivomets ( vanasaabikala) ja muud 96 kunnid
Kus sa pesitsed muidu ? Kas Tallinnas ?
Ma pole kindel, et kohe vahetama peab, pole uurinud. Ma tklt ise polegi mootori uurija mees.
Tahtsin vaid infi, kus ja kes sellist asja teha saax.
Andke konkreetsemalt teada, kes aitax. Panex töösse.
minu tel on: 5033506
Võite ju vabalt helistada....
Kus sa pesitsed muidu ? Kas Tallinnas ?
Ma pole kindel, et kohe vahetama peab, pole uurinud. Ma tklt ise polegi mootori uurija mees.
Tahtsin vaid infi, kus ja kes sellist asja teha saax.
Andke konkreetsemalt teada, kes aitax. Panex töösse.
minu tel on: 5033506
Võite ju vabalt helistada....
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ma Pärnus. lae aku ära ja proovi käima panna. kyll ta läheb
muidugi kui sa ta <pärnusse tood, siis võiks kõik asjad ära teha, mul hakkabki töö nädala lõpus otsa saama.
muidugi kui sa ta <pärnusse tood, siis võiks kõik asjad ära teha, mul hakkabki töö nädala lõpus otsa saama.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
No vot, mul isegi ostudiil veel tegematta. Tõime auto koos rootslasega sealt mustamäelt ära , sest jäi ühika omadele jalgu.
Kas sa tead kedagi Tallinnast, kes abix saax olla . Vähemalt ülevaadata, mis viga. Küsisin rootslaselt, et mis tal siis kunagi juhtus, ta vastas et ei tea. Ja et mis ma üldse küsin, mootorit vahetada on ju lihtsam. rootsi meister tegevat seda 45 minutiga:)
Mootor on muidugi ka olmas.
Pärnusse on lihtsalt liiga pikk maa slepis sõita.
Kas sa tead kedagi Tallinnast, kes abix saax olla . Vähemalt ülevaadata, mis viga. Küsisin rootslaselt, et mis tal siis kunagi juhtus, ta vastas et ei tea. Ja et mis ma üldse küsin, mootorit vahetada on ju lihtsam. rootsi meister tegevat seda 45 minutiga:)
Mootor on muidugi ka olmas.
Pärnusse on lihtsalt liiga pikk maa slepis sõita.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ei, 45 min ei vaheta mitte kuidagi. maha ehk veel punnitaks, kui enda oma ja poldid mutrid määritud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
mnjah, ega ma siis tõsiselt mõtle, et keegi peax sellist tempot aretama. see on lihtsalt maailmarekord tõenäoliselt., niimodirootslane väitis.
anna palun teada, kui tead kedagi, kes asja tallinna mail ette võtax. et sõitma saax. Siis võin ju peenemax tegemisex sinu juurde pärnusse tuua.
Vaatasin ka sinu "saabe läbi aegade". Tundub , et tõesti oled hingega asja kallal olnud.
see auto mis minu käes on tõesti põhjalikku taastamist väärt, iga pisikenegi jupp on küljes. Istmed on näitex nagu tuttikad.
Kõik kangid ja eeblid on küljes.
Maskil on ees üks ribi katki ja parema suunatule valge klaas mõrane ja väike tükk väljas.
Parem esimene ja tagumine plekk vajavad kindlasti vahetust... taga on lausa auk sisse roostetanud.
anna palun teada, kui tead kedagi, kes asja tallinna mail ette võtax. et sõitma saax. Siis võin ju peenemax tegemisex sinu juurde pärnusse tuua.
Vaatasin ka sinu "saabe läbi aegade". Tundub , et tõesti oled hingega asja kallal olnud.
see auto mis minu käes on tõesti põhjalikku taastamist väärt, iga pisikenegi jupp on küljes. Istmed on näitex nagu tuttikad.
Kõik kangid ja eeblid on küljes.
Maskil on ees üks ribi katki ja parema suunatule valge klaas mõrane ja väike tükk väljas.
Parem esimene ja tagumine plekk vajavad kindlasti vahetust... taga on lausa auk sisse roostetanud.
See masin on ilusast satsist jah - ilus sisustus, kellad ja suur karbuss ka ( originaalis vähemalt). Tee korda jah! Paistab olema 1979. Komplektsus pisividinateni on väärtus omaette. Kahjuks oli 1979 omadel juba roostealtim plekk ja ebaõnnestunum pinnatöötlus kasutusel, nii et keevitust oodata ka tiibade alt. Mootori osas tasuks esmalt svenssoni käest küsida, mis täpsemalt juhtus, et ta seisma jäi. Suure tõenäosusega küllap jälle see tektstoliidijuhtum oli...
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
Svensson ei tea/ei mäleta mis täpselt juhtus. Auto on 1980.
Mis see tekstoliidijuhtum on ?
Mis see tekstoliidijuhtum on ?
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
mõni pilt kah.
Lisatud failid
Lisatud failid
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
eestvaade
Lisatud failid
Lisatud failid
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
tagant kah
Lisatud failid
Lisatud failid
Sa proovi kõigepealt geneka rihmast ringi ajada...kui sealt sikutades vabalt ringi käib ...ongi tekstoliidijuhtum;) samuti tasub ettevaatlik olla kui rihmast sikutades lõtk väga suur on.Endalgi kunagi tekstoliidid lennanud sõidu pealt.
Selle esmase ülevaatuse ma võin korra tulla vaatama isegi...aga proovi esialgu mingi korralikult laetud aku leida ja bensu sisse jne...
Selle esmase ülevaatuse ma võin korra tulla vaatama isegi...aga proovi esialgu mingi korralikult laetud aku leida ja bensu sisse jne...
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
Siin on väike arusaamatus.....
Mul on auto, lahe auto, eriti kole.... kuid ta ei sõida. Mootoriga on midagi. Mul on ka veel üks mootor, mis tõenäoliselt töötab.
Ma ei taha ise midagi sikutada...Ma otsin inimest , kes sikutax ja vediks ja lõpux ta sõitma saax. Ma pole lihtsalt eriti osav näpp midagi sikutama ja putitama. Ja ma ei tahagi seda teha... see pole minu teema. Mul pole ei teadmisi, garaazi ega ka tahtmist seda ise teha.
MA OTSIN INIMEST, KES ÜTLEX: Too minu garaazi , vaatame üle, siis ütlen sulle , mis värk on ja mida vaja ja kui kaua ja kui palju...
Vajalike detaile otsima/orgunnima olen nõus...
Nii lihtne see ongi.
Mul on auto, lahe auto, eriti kole.... kuid ta ei sõida. Mootoriga on midagi. Mul on ka veel üks mootor, mis tõenäoliselt töötab.
Ma ei taha ise midagi sikutada...Ma otsin inimest , kes sikutax ja vediks ja lõpux ta sõitma saax. Ma pole lihtsalt eriti osav näpp midagi sikutama ja putitama. Ja ma ei tahagi seda teha... see pole minu teema. Mul pole ei teadmisi, garaazi ega ka tahtmist seda ise teha.
MA OTSIN INIMEST, KES ÜTLEX: Too minu garaazi , vaatame üle, siis ütlen sulle , mis värk on ja mida vaja ja kui kaua ja kui palju...
Vajalike detaile otsima/orgunnima olen nõus...
Nii lihtne see ongi.
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
Hei Martin460
Aga tule. Auto seisab Suur-Laagri 18-4.
Ostan Bensu, 98 vist ma saan aru. Ja toon aku.
Nädalavahetus ? Ma varem ei jõua , prioriteedid...
Aga tule. Auto seisab Suur-Laagri 18-4.
Ostan Bensu, 98 vist ma saan aru. Ja toon aku.
Nädalavahetus ? Ma varem ei jõua , prioriteedid...
Pisike täpsustus: 1980 ei toodetud enam ühtegi 96-te.
Kui sul mudeliaasta on tõesti kerenumbris 80, siis ka see on valmistatud 1979 aastal. Viimased 300 tk olid akvamariin-sinised.
No ise elan Tallinnas ja nõu võin ju anda, aga tänaval ma seda küll vahetada ei viitsi. Mingi tõstemehhanism peaks ikka olema. Ise olen kasutanud igasuguseid, sõltuvalt sellest, kus ma parasjagu töötasin: 2,5 tonnine telfer, kahveltõstuk, autoteeninduses kasutatav ''kurg''. No mõni mees on kasutanud ka aias kasvava õunapuu abi, siis peab muidugi jälgima, et ''Õnuapuude väärkohtlemise vastu võitlevate üksikute naisterahvaste ühingu''liikmed ei näeks;)
Ei no tõsiselt rääkides võiks ikka ennem proovida, mis viga? Kui visuaalsel vaatlusel tuvastate, et keps on külje pealt väljas, siis pole muidugi mõtet. Aga kui sa temaga niikuinii sõitma kavatsed hakata, siis tuleb ju: A osta uus aku
B laadida olemasolev (kuna see auto nii kaua seisnud, siis vaata variant A
Nii kaua seisnud 96 käivitub hästi, kui valad sortsu bensu otse karbussi. Õhupuhastaja tuleb muidugi ennem ära võtta ja mitte samal ajal ninapidi karbussi ligi vahtida, kui teine äkki smal ajal käivitab. Ahjaa ennem võiks veel küünlad maha keerata ja vaadata, mis seisukorras nad on ja pöidlaga proovida, kas igas silindris ikka on surve, kui teine vend starterit annab..
No ja siit edasi..
Hammasrattaid isegi leian, aga autoga on nii, et kui midagi on puruks, siis on mingi põhjus, miks ta puruks läks ja kõigepealt see põhjus välja selgitada, muidu jäädki neid hammakaid vahetama. Konkreetsel juhul on põhjuseks tasakaalustusvõlli saaled.
Okei-sa ütled sul on uus mootor. Kohe küsimus: oled seda töötamas näinud?
Ise olen ostnud käigukasti ja võimendiga roolilati, mis mõlemad pidid head ja ok olema. No kaks korda reha otsa astuda on väga Winnetoulik, aga enam ise nii ei tee.
Oma 96-l vahetasin ka mootori kohe ära, aga ennem sõitsin Pillapalusse ja vaatasin, kuidas see ''uus'' mootor töötas, seejärel võtsime ta mitme mehega maha ja tõime Tallinnasse...
Siis kui juba mootori maha võtad oleks soovitav ka siduri survelaager uus panna, et selle pärast nädäla pärast uuesti mootorit maha ei peaks võtma jne...
Maha võtta võib ka kahte moodi: koos käigukastiga ja ilma..
Alguses võtsin ilma ja pärast koos kastiga, kumba viisi eelistada ei teagi. Kui praegu mootor ei tööta-ei tea ka kuidas kast töötab.
Nii et hea oleks ikkagi, kui on töökoda/garaazh, juhuks kui asi hakkab venima ja venima ta hakkab nii vana autoga..
Miks ma seda nii pikalt räägin-minu arust ei ole küülikut mõtet osta põhimõttel-ma aint sõidan teised parandavad.
esiteks kaob kogu FUN ja teiseks peab ikka rikas inime olema.
ja kui juba rikas olla, siis Soomes on praegu mitu küülikut, ''võtmed kätte'' seisukorras.
Paar tuhat euri ja saadki eputada linna peal:drink:
Kui sul mudeliaasta on tõesti kerenumbris 80, siis ka see on valmistatud 1979 aastal. Viimased 300 tk olid akvamariin-sinised.
No ise elan Tallinnas ja nõu võin ju anda, aga tänaval ma seda küll vahetada ei viitsi. Mingi tõstemehhanism peaks ikka olema. Ise olen kasutanud igasuguseid, sõltuvalt sellest, kus ma parasjagu töötasin: 2,5 tonnine telfer, kahveltõstuk, autoteeninduses kasutatav ''kurg''. No mõni mees on kasutanud ka aias kasvava õunapuu abi, siis peab muidugi jälgima, et ''Õnuapuude väärkohtlemise vastu võitlevate üksikute naisterahvaste ühingu''liikmed ei näeks;)
Ei no tõsiselt rääkides võiks ikka ennem proovida, mis viga? Kui visuaalsel vaatlusel tuvastate, et keps on külje pealt väljas, siis pole muidugi mõtet. Aga kui sa temaga niikuinii sõitma kavatsed hakata, siis tuleb ju: A osta uus aku
B laadida olemasolev (kuna see auto nii kaua seisnud, siis vaata variant A
Nii kaua seisnud 96 käivitub hästi, kui valad sortsu bensu otse karbussi. Õhupuhastaja tuleb muidugi ennem ära võtta ja mitte samal ajal ninapidi karbussi ligi vahtida, kui teine äkki smal ajal käivitab. Ahjaa ennem võiks veel küünlad maha keerata ja vaadata, mis seisukorras nad on ja pöidlaga proovida, kas igas silindris ikka on surve, kui teine vend starterit annab..
No ja siit edasi..
Hammasrattaid isegi leian, aga autoga on nii, et kui midagi on puruks, siis on mingi põhjus, miks ta puruks läks ja kõigepealt see põhjus välja selgitada, muidu jäädki neid hammakaid vahetama. Konkreetsel juhul on põhjuseks tasakaalustusvõlli saaled.
Okei-sa ütled sul on uus mootor. Kohe küsimus: oled seda töötamas näinud?
Ise olen ostnud käigukasti ja võimendiga roolilati, mis mõlemad pidid head ja ok olema. No kaks korda reha otsa astuda on väga Winnetoulik, aga enam ise nii ei tee.
Oma 96-l vahetasin ka mootori kohe ära, aga ennem sõitsin Pillapalusse ja vaatasin, kuidas see ''uus'' mootor töötas, seejärel võtsime ta mitme mehega maha ja tõime Tallinnasse...
Siis kui juba mootori maha võtad oleks soovitav ka siduri survelaager uus panna, et selle pärast nädäla pärast uuesti mootorit maha ei peaks võtma jne...
Maha võtta võib ka kahte moodi: koos käigukastiga ja ilma..
Alguses võtsin ilma ja pärast koos kastiga, kumba viisi eelistada ei teagi. Kui praegu mootor ei tööta-ei tea ka kuidas kast töötab.
Nii et hea oleks ikkagi, kui on töökoda/garaazh, juhuks kui asi hakkab venima ja venima ta hakkab nii vana autoga..
Miks ma seda nii pikalt räägin-minu arust ei ole küülikut mõtet osta põhimõttel-ma aint sõidan teised parandavad.
esiteks kaob kogu FUN ja teiseks peab ikka rikas inime olema.
ja kui juba rikas olla, siis Soomes on praegu mitu küülikut, ''võtmed kätte'' seisukorras.
Paar tuhat euri ja saadki eputada linna peal:drink:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kyll mardil on kirjutamine käpas, et suudab nii pikalt kirjutada. ise kyll yhe näpuga tydinen ennem.
tegelikult esmalt aku peale ja käima saada proovida panna, siis saab edasi vaadatud. kui pärnu sikutad , lennutad, siis minu taha kyll asi ei jääks, aega mul on ,et molekulideks vajadusel võtta;
ja kindlasti, kui ise tegija ei ole, oleks soomest sõitev eksemplaar mõtekam, odavam tuua.
vajalikest töödest:
näiteks kogu pid. systeemi ylevaatamine ja korrastamine võtab ilma suitsu ja söögipausideta kuni tundi 5 ja seda juhul kui asi sujub
samas veermikuga tavaliselt probleeme 96 pole; kui siis mõni sharniir ja yks rooliots- kummagi jaoks kuni tund;
ja kui ongi moto alumine pool vaja avada, siis vajalike junnide olemasolul saab varavalges alustatuga hilisõhtuks lõpule, kui taas kõik sujub ja lõdvikud, voolikud ja muu staff korralikud on.
ja siis , peale seda kõike jama, kui saab hinge sisse puhutud võib kuulukse, et see moto ei kõlbagi, ja kui ka kõlbaks, siis äkki kast ei ole elus jne... ja siis hakkab kõik taas otsast peale. igav igatahes ei oleks
edit: ah jaa, mootori saab yksi maha ja peale kyll, muidugi ilma kastita.
tegelikult esmalt aku peale ja käima saada proovida panna, siis saab edasi vaadatud. kui pärnu sikutad , lennutad, siis minu taha kyll asi ei jääks, aega mul on ,et molekulideks vajadusel võtta;
ja kindlasti, kui ise tegija ei ole, oleks soomest sõitev eksemplaar mõtekam, odavam tuua.
vajalikest töödest:
näiteks kogu pid. systeemi ylevaatamine ja korrastamine võtab ilma suitsu ja söögipausideta kuni tundi 5 ja seda juhul kui asi sujub
samas veermikuga tavaliselt probleeme 96 pole; kui siis mõni sharniir ja yks rooliots- kummagi jaoks kuni tund;
ja kui ongi moto alumine pool vaja avada, siis vajalike junnide olemasolul saab varavalges alustatuga hilisõhtuks lõpule, kui taas kõik sujub ja lõdvikud, voolikud ja muu staff korralikud on.
ja siis , peale seda kõike jama, kui saab hinge sisse puhutud võib kuulukse, et see moto ei kõlbagi, ja kui ka kõlbaks, siis äkki kast ei ole elus jne... ja siis hakkab kõik taas otsast peale. igav igatahes ei oleks
edit: ah jaa, mootori saab yksi maha ja peale kyll, muidugi ilma kastita.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Krm...kas mu mälu järgi mitte 1980 jaanuaris ei toodetud veel mingi kogus 96-e?
Aga see selleks...,
Pakkusin oma abi juba kodanikule...et nüüd nädalavahetusel vaatame üle.Alguses väliselt selle mootori asja ja vaatame mis küünlad teevad,hammakate vahel lõtk jne...ning kui kõik on esmapilgul ok ning voolud kuhugi liiguvad siis proovime käima panna.Samas on Ivometsal õigus selles suhtes, et kui võõra masina kallal vaeva näha paar pikka päeva....mootorivahetused....pidurisüsteemid...veermik...ja minu südametunnistus ei lubaks autoomanikuna talle vähem maksta kui näiteks mingi 300,- tunnist(see minu arvamus ega pretendeeri mingile tõele)+ varuosade hinnad...siis jah...mõtekam tõesti vaadata soomest mingi kindlalt sõitev isend.
Aga see selleks...,
Pakkusin oma abi juba kodanikule...et nüüd nädalavahetusel vaatame üle.Alguses väliselt selle mootori asja ja vaatame mis küünlad teevad,hammakate vahel lõtk jne...ning kui kõik on esmapilgul ok ning voolud kuhugi liiguvad siis proovime käima panna.Samas on Ivometsal õigus selles suhtes, et kui võõra masina kallal vaeva näha paar pikka päeva....mootorivahetused....pidurisüsteemid...veermik...ja minu südametunnistus ei lubaks autoomanikuna talle vähem maksta kui näiteks mingi 300,- tunnist(see minu arvamus ega pretendeeri mingile tõele)+ varuosade hinnad...siis jah...mõtekam tõesti vaadata soomest mingi kindlalt sõitev isend.
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Veebr 26, 2008 14:04
- Asukoht:
- Auto:
Seisab maja ees, ootab, millal keegi ütleb:
Aja minu juurde garaazi, vaatame , mis värk on....
Aja minu juurde garaazi, vaatame , mis värk on....
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Et asjad liiguks, saatsin paar ettepanekut U2U-le.