Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Pakun, et erinev helipilt erinevates autodes ei olegi ainult süsteemist endast põhjustatud, kindlasti mängib rolli ka auto oma konstruktsioon, kuhu on näiteks paigaldatud kõlarid.
Jõuti sinnani, et konstruktsioonilisi iseärasusi tuleb arvestada, kui süsteemi koostatakse.Samas ei ole erinevates markidel ja mudelites nii suuri totaalseid erinevusi , et asja mitte käima saada.Mõnega on lihtsalt raskem, kui teisega.Nii-või naa ei ole auto selleks tehtud, et muusikat kuulata, aga kvaliteeti(:?) on võimalik saavutada.
Lihtne näide on tonnine, kus ei ole ette suuremat, kui 4-tollist elementi mitte kusagile panna.Järelikult tuleb see koht ise teha, kuna tavaliselt ei taha sellest neljatollisest seda madalamat otsa välja tulla.Ja kasti ei ole talle ka eriti sinna armatuuri kusagile taha teha.Tulebki hakata ajusid kasutama, et midagi välja mõelda.Auto on ju nii väike koht, et küll midagi välja mõtleb.