ng900 mootori vahetus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#1

Tere.

Kuna enda '94 aasta ng900'l lõpetas mootor eeskujuliku töö siis küsimus järgnev.
Kas ng900'le, millel tehasest on peale pandud 2.0 liitrine 96 kw vabalthingav, on võimalik peale panna 2.0 vabalthingav mootor, mis on pärit 9000'pealt. Kuidas sobivad kinnitused, käigukast, juhtmestik ja muu tehnika.
Samamoodi, kuidas on olukord 2.3 turbo mootoriga, millel 125kW. Teatavasti sellist kombinatsiooni ng900'le tehases ei pandud kapotialla.

Ootan vastuseid ja erinevaid ettepanekuid, kuna rattaid kiirelt alla vaja.
Ettetänades.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#2

Tehtav, aga sarnasused piirduvad vist ainult mootoriblokiga. Kogu ümbritsev butafooria erineb täielikult k.a. õlivann, käimakast jne. Kiirem ja odavam oleks hankida NG mootor Eestist või Fenderneti kaudu Rootsist. Mina hankisin läbi Fenderneti Rootsist (nädal aega, 8000+ kr), vahetuseks kulus töökojal üks päev (3000+ kr).
Trionic mõni aeg tagasi kirjeldas seda tonnise ja NG mootorivahetamise protsessi ka kuskil täpsemalt. Otsi.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#3

ehk siis polegi lootust, et 9000 pealt pärit olev 2.3 mootor praeguse käimakasti otsa istub ?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Kasti otsa ikka istub. Trionicu-iisaku endisel Talladegal ju tehti..;) ja Viggenil on ta sünnist saati 2.3. Eks seal on see perifeeria, millega jantimist on ja mida tuleb ümber tõsta või uus leida.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
37Viggen
Postitusi: 74
Liitunud: E Jaan 11, 2010 21:29
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: MadMan
Tehtav, aga sarnasused piirduvad vist ainult mootoriblokiga. Kogu ümbritsev butafooria erineb täielikult k.a. õlivann, käimakast jne. Kiirem ja odavam oleks hankida NG mootor Eestist või Fenderneti kaudu Rootsist. Mina hankisin läbi Fenderneti Rootsist (nädal aega, 8000+ kr), vahetuseks kulus töökojal üks päev (3000+ kr).
Trionic mõni aeg tagasi kirjeldas seda tonnise ja NG mootorivahetamise protsessi ka kuskil täpsemalt. Otsi.


Mitte ei leia, kes teab vastava teema asukohta :?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: 37Viggen
Mitte ei leia, kes teab vastava teema asukohta :?
Mida sa täpsemalt teada tahad?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta