1. leht 1-st
kaks mure
Postitatud: N Mär 13, 2008 17:37
Postitas karla_poiss
Autoks on 9000cs 2,3LPT automaat `95.
1. mure:
kohapeal seistes mootor jõnksutab, justkui vahepeal ei oleks kas süüdet või ei saa kütust kätte. Jätab korra ühe tursu vahele ja siis kohe pöödred umbes 100 võrra kõrgemale.
Millest see võib tuleneda?
2. mure:
kui kohapeal rooli pöörata ja siis lahti lasta, käib esisillas miski imelik kolks, mida on nii kuulda, kui tunda(talla all tekkib väike tõuge). Sõidu ajal pole ma seda tundun. Tunda on ainult kohapeal rooliga jännates.
Millest võib see tuleneda, kas on põhjust muretsemiseks?
kaks mure
Postitatud: N Mär 13, 2008 17:43
Postitas IFF
Algselt postitas: karla_poiss
Autoks on 9000cs 2,3LPT automaat `95.
1. mure:
kohapeal seistes mootor jõnksutab, justkui vahepeal ei oleks kas süüdet või ei saa kütust kätte. Jätab korra ühe tursu vahele ja siis kohe pöödred umbes 100 võrra kõrgemale.
Millest see võib tuleneda?
Ilmselt tühikäigu mootor vajab puhstamist või turgutamist. Kasuta otsingut sellest on kõvasti räägitud. VÕit otsida ka sõna IAC
Algselt postitas: karla_poiss
2. mure:
kui kohapeal rooli pöörata ja siis lahti lasta, käib esisillas miski imelik kolks, mida on nii kuulda, kui tunda(talla all tekkib väike tõuge). Sõidu ajal pole ma seda tundun. Tunda on ainult kohapeal rooliga jännates.
Millest võib see tuleneda, kas on põhjust muretsemiseks?
Rooli ots ehk?
kaks mure
Postitatud: N Mär 13, 2008 18:10
Postitas D116
1. IAC ja baagis vesi võib seda põhjustada
2. ilmselt rooliots, aga tõsta rattas ülesse ja vaata
kaks mure
Postitatud: N Mär 13, 2008 22:31
Postitas olaviv
1. lekked sisselaskes on ka variant lisaks eelnevale; veel räägitakse et DI enne suremist tekitab vahelejätte tühikäigul
kaks mure
Postitatud: R Mär 14, 2008 8:47
Postitas saabu
2. pinguta poolraami poldid üle.
kaks mure
Postitatud: R Mär 14, 2008 8:49
Postitas karla_poiss
pöörete probleemi tegelikuks tuvastamiseks tuleb siis meistrite poole pöörduda.
ma ise kahtlustasin kah rooliotsa, aga ei hakanud kohe autot üles upitama.
igastahes tänud soovituste eest

kaks mure
Postitatud: R Mär 14, 2008 8:56
Postitas D116
Algselt postitas: karla_poiss
pöörete probleemi tegelikuks tuvastamiseks tuleb siis meistrite poole pöörduda.
ma ise kahtlustasin kah rooliotsa, aga ei hakanud kohe autot üles upitama.
igastahes tänud soovituste eest
Rooliotsad ei maksa palju ja kui sa neid ei vahetanud tuleb seda teha. Soovitan Sidem-i toodangut:facts:
kaks mure
Postitatud: R Mär 14, 2008 9:06
Postitas saabu
sitem-i šarniire vahetasin klassikul iga10-15 tuhande tagant,kuni avastasin,et tehases on määret nõelaotsaga vist pandud.Scan-tech pidas palju kauem.
kaks mure
Postitatud: R Mär 14, 2008 9:10
Postitas D116
Algselt postitas: saabu
sitem-i šarniire vahetasin klassikul iga10-15 tuhande tagant,kuni avastasin,et tehases on määret nõelaotsaga vist pandud.Scan-tech pidas palju kauem.
sitem ei ole SIDEM

10-15k see tuleb välja, et sa neid vahetasid 2 korda aastas:?
Mis teedel ja kuidas sa sõitsid, nad kestavad ikka 2-3 aastat vähemalt.
kaks mure
Postitatud: R Mär 14, 2008 9:21
Postitas saabu
sitem ei ole SIdem,vaid Sidem on sitem.Põhiliselt sõitsin Tallinna teedel+Tartu maantee.
kaks mure
Postitatud: R Mär 14, 2008 10:05
Postitas Jupats
1. Õhuleke sisselaskes.
2. Nojah peale rooliotsa ei tule midagi pähe. Kuid siiski rooliotsa puhul peaks kolin olema ka sõites ja eriti veel üle kühmude sõitmisel.