1. leht 2-st

Tulede lüliti asendid

Postitatud: L Mär 22, 2008 18:32
Postitas KrikU
On niimoodi, et lähituled/tagumised kabariidid põlevad ka vasakpoolses nn. "0-asendis", keskmises on ainult kabariidid põlemas ja "1-asendis" nagu ikka lähituled ja kabariidid.

Tahaks, et "0-asendis" ei põleks üldse tuled, nagu 9000-del, olgugi, et süüde on sees näiteks.

2001 manuaalis on ta kirjeldatud nn. Daytime running lights:
The parking lights and daytime running
lights come on automatically when the ignition
switch is ON.
Note to owners in the U.S.: If you do not
want Daytime Running Lights, this feature
can be disconnected: switch off the engine
and remove fuse No. 35 (see page 217).

Kas kaitse nr. 35 eemaldamisel midagi, mingeid veakoode ja asju ajusse ei tõmba, kas see kaitse lähitulede asendis ei mõjuta midagi? Masin ise on 98-da aasta väljalase.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: L Mär 22, 2008 18:56
Postitas suur
Algselt postitas: KrikU
Tahaks, et "0-asendis" ei põleks üldse tuled, nagu 9000-del, olgugi, et süüde on sees näiteks.
Huvitav millest sellised soovid. Mu tonnisel on ka nii, et 0 asendis on päevasõidutuled, keskel gabariidid ja 1 asendis öösõidutuled. Päevasõidutulede asendi eelis on see, et tulede pinget piiratakse pisut ja lambid kestavad kauem.

Minu tonnil on nii, et päevasõidutule asendis toimib tuledekangi tõmbamine kaugtulede vilgutamisena, öösõiduasendis aga lülitakse kaugtuled põlema/kustutatakse need.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: L Mär 22, 2008 19:18
Postitas KrikU
Soovid sellest, et suvel autos olles kuskil seistes, ilma mootorit töristades (mitte pimedas maantee ääres loomulikult) saaks näiteks muusikat kuulata kui ka elekrilisasi, näiteks aknad, sigaretisüütajast vooluvõtt, kasutada. Tulede põlemine (ka kabariitide) sööb aga akut kärmelt. Kõikide varasemate autodega pole sellist probleemi olnud. See soov ei tohiks praegu üldse tegelikult tähtis olla.

1 asendis öösõidutuled ??? Mis asjad need öösõidutuled veel on :D Lähituled, kabariidid ja vajadusel kaugtuled peaks see "1-asend" tähendama. 0-asendis ei tohiks ükski tuli põleda.

9-5 on kaugtulede kangil kaks asendit üks vilgutamiseks ja teine nende sisse lülitamiseks.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: L Mär 22, 2008 19:29
Postitas suur
Algselt postitas: KrikU
1 asendis öösõidutuled ??? Mis asjad need öösõidutuled veel on :D Lähituled, kabariidid ja vajadusel kaugtuled peaks see "1-asend" tähendama. 0-asendis ei tohiks ükski tuli põleda.
No maakeeli öeldes öötuled - said aru küll. Pidasin silmas, et pimedasõidul keeratakse lüliti sellesse asendisse. 0-asend valges sõitmiseks.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: P Mär 23, 2008 9:22
Postitas tripp
Eemalda see 35 kaitse ja asi toimib täpselt nii, nagu sa tahad. Mingeid veakoode sellega ei kaasne ja kaitse mõjub ainult päevasõidutuledele. Ise tõmbasin ka selle kaitsme välja, kuna käis närvidele see, et tulesid kustutada ei saanud.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: P Mär 23, 2008 18:36
Postitas KrikU
Tänud. Teema võib sellega lõppenuks lugeda.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: P Mär 23, 2008 18:51
Postitas napoleon
Kuskilt mälusopist nagu meenub, et "valge inimese kombel" sai seda käitumist tech2-ga muuta, aga eks jumalad täpsustavad, kui vajalikuks peavad.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: E Mär 24, 2008 6:10
Postitas Trionic
Saab peale-maha progeda päevatuled.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: N Mär 22, 2012 15:05
Postitas janarp
tõstatan siis natuke vanat teemat ja tahaksin küsida sellist asja et kui tulede lüliti on I asendis ja auto seisma jätad ja lukku paned siis jäävad tuled põlema (va. udukad)... kas kuidagi nii ka saab et nad ei jääks põlema nagu asend II-l ??? loodan et saite aru mida silmas pean.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: R Mär 23, 2012 9:29
Postitas Trionic
Ei ole võimalik.Saab progeda ainult 0 ja 2 asendit.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: R Mär 23, 2012 15:23
Postitas janarp
Aga kuidagi ise ei anna aretada v? Näiteks kui võtta vool I-le astmele II-st astmest?:eureka:
Suvel oleks hea sõita ju gabariitide ja udukatega (säästab xenoni). Muidugi võib seda lülitit igakord peale sõitu ka 0 keerata aga millegi pärast ununevad need tuled põlema :)

Tulede lüliti asendid

Postitatud: R Mär 23, 2012 16:28
Postitas AndresV
Teades, et 9-5-l on väga nigelad ksenoonid aga samas väga head halogeenid... ma ei näe mingit mõtet ksenoontulede säästmisel. Kui otsa saavad, saadki halogeenide peale kolida.

Gabariidid on g-ga.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: R Mär 23, 2012 17:36
Postitas janarp
Teades, et 9-5-l on väga nigelad ksenoonid aga samas väga head halogeenid... ma ei näe mingit mõtet ksenoontulede säästmisel. Kui otsa saavad, saadki halogeenide peale kolida.

Gabariidid on g-ga.
Mul pole originaal xenon. Muidugi see xenoni säästmine ei ole peamine probleem miks sellist asja küsisin. :)

Tulede lüliti asendid

Postitatud: R Mär 23, 2012 17:49
Postitas Trionic
Aga kuidagi ise ei anna aretada v? Näiteks kui võtta vool I-le astmele II-st astmest?:eureka:
Suvel oleks hea sõita ju gabariitide ja udukatega (säästab xenoni). Muidugi võib seda lülitit igakord peale sõitu ka 0 keerata aga millegi pärast ununevad need tuled põlema :)
Loomulikult saaks seda teha.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: R Mär 23, 2012 18:09
Postitas janarp
Aga kuidagi ise ei anna aretada v? Näiteks kui võtta vool I-le astmele II-st astmest?:eureka::)
Suvel oleks hea sõita ju gabariitide ja udukatega (säästab xenoni). Muidugi võib seda lülitit igakord peale sõitu ka 0 keerata aga millegi pärast ununevad need tuled põlema :)
Loomulikult saaks seda teha.
Kas seda saaks teha lüliti taga olevate juhtmetega ja täpsemalt kuidas seda teha võiks?
Teoreetiliselt peaks piisama kui I astme voolu juhe läbi lõigata ja ühendada II astme vooluga.. küsimus aga on milline on I astme voolu juhe ja milline on II astme voolu juhe?

Tulede lüliti asendid

Postitatud: R Mär 23, 2012 18:27
Postitas vvs
Teades, et 9-5-l on väga nigelad ksenoonid aga samas väga head halogeenid... ma ei näe mingit mõtet ksenoontulede säästmisel. Kui otsa saavad, saadki halogeenide peale kolida.

Gabariidid on g-ga.
Selles ma julgen sügavalt kahelda, et 9-5 ksenoon kehv on.
Mul puudub küll halogeeni kogemus sellel autol kuid näiteks öistes tingimustes on märja asfaldiga nähtavus nagu öö ja päev (sõidukas halogeeniga vs sõidukas ksenooniga) :)

Kui tehases on ette nähtud ksenoon, siis selle asendamine halogeeniga on suht downgrade ja vist isegi illegaalne :poke:

Tulede lüliti asendid

Postitatud: K Mär 28, 2012 14:59
Postitas janarp
keegi teab tulede lüliti taga olevatest juhtmetest midagi??
mis värvi juhe mida tähendab?

Tulede lüliti asendid

Postitatud: K Mär 28, 2012 15:47
Postitas iisak
Punane tähendab armastust lähitulevikus.
Must õnnetust
Kollane raha ja õnne
Roheline pikka lendu...
:drink:

Tulede lüliti asendid

Postitatud: K Mär 28, 2012 16:02
Postitas janarp
Punane tähendab armastust lähitulevikus.
Must õnnetust
Kollane raha ja õnne
Roheline pikka lendu...
:drink:
Haahaa :) väga hea... Kuid ma ei pidanud päris seda silmas... Mõtlesin seda mida juba üleval pool olin küsinud.. :D

Tulede lüliti asendid

Postitatud: K Mär 28, 2012 16:19
Postitas Cyber
Otsi netist "9-5 wiring diagram" ehk leiad miskit. Või otsi keegi, kellel on WIS. Sealt saab ka kogu elektrijoonise kätta.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: K Mär 28, 2012 16:27
Postitas janarp
Otsi netist "9-5 wiring diagram" ehk leiad miskit. Või otsi keegi, kellel on WIS. Sealt saab ka kogu elektrijoonise kätta.
Mul on WIS olemas ja diagram nati keeruline.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: K Mär 28, 2012 20:15
Postitas Trionic
Kui sa täpselt ei kujuta ette,kuidas asja tööpõhimõte on ning ei oska seda ringi teha,ära parem torgi. Parimal juhul saavutad selle,et masin ei lähe enam "sleep-mode" režiimi ja hakkab valve all seistes usinalt voolu tarbima.Natuke vähem paremal juhul teeb mõni asi "surtsti".
9-5 ei ole sarnane klassikuga,ega ka tonnisega,mis igasugused "leiutamised" andeks annavad.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: K Mär 28, 2012 20:40
Postitas janarp
Kui sa täpselt ei kujuta ette,kuidas asja tööpõhimõte on ning ei oska seda ringi teha,ära parem torgi. Parimal juhul saavutad selle,et masin ei lähe enam "sleep-mode" režiimi ja hakkab valve all seistes usinalt voolu tarbima.Natuke vähem paremal juhul teeb mõni asi "surtsti".
9-5 ei ole sarnane klassikuga,ega ka tonnisega,mis igasugused "leiutamised" andeks annavad.
ok ma parem ei hakka siis susima ise..=)

Tulede lüliti asendid

Postitatud: N Mär 29, 2012 8:30
Postitas Trionic
Mina ei torgiks üldse originaallüliti juhtmeid,vaid teeks,nagu oma masinatel olen teinud."Istutaksin" esigabariitide ja -udutulede ahelatesse läbi dioodide päevatulede voolu.Udukatele reguleeritav PWM moodul lisaks,et päevatulede asendis saaks nende võimsust vähendada,vältimaks reflektorite "hävimist" pideva kasutuse tõttu.Kogu selle päevatulede komplekti aktiveerib tuledelüliti 0-asendis olles generaatori laadimistuli.Kui see kustub,süttivad päevatuled.

Tööd on sellise variandiga rohkem,kui suvaliselt "traate " ringi tõstes,kuid auto jaoks on see variant korrektseim.

Tulede lüliti asendid

Postitatud: N Mär 29, 2012 9:46
Postitas janarp
Mina ei torgiks üldse originaallüliti juhtmeid,vaid teeks,nagu oma masinatel olen teinud."Istutaksin" esigabariitide ja -udutulede ahelatesse läbi dioodide päevatulede voolu.Udukatele reguleeritav PWM moodul lisaks,et päevatulede asendis saaks nende võimsust vähendada,vältimaks reflektorite "hävimist" pideva kasutuse tõttu.Kogu selle päevatulede komplekti aktiveerib tuledelüliti 0-asendis olles generaatori laadimistuli.Kui see kustub,süttivad päevatuled.

Tööd on sellise variandiga rohkem,kui suvaliselt "traate " ringi tõstes,kuid auto jaoks on see variant korrektseim.

Nii ma tahaksingi et asi oleks nagu sa kirjeldasid... Aga kui viitsiksid teha väikse õpetuse sellest siis usun et saaksin hakkama sellega... :)