1. leht 1-st
Viskab suitsu
Postitatud: T Mär 25, 2008 11:35
Postitas pluggerxxx
Kuigi siin üks eelkõneleja tegi juba sarnase tossutamisteema siis püstitaks ka sarnase küsimuse, et kui normaalseks või ebanormaalseks saab pidada seda, et auto viskab külma mootoriga kiirendamisel sellel hetkel kui järsemalt gaasi surud paraja valgekassinaka suitsupahvaka sumpast välja.
Käivitamisel ja tühikäigul töötamisel on kõik puhas.
Kas tegemist lihtsalt külma mootori ja väljalaskesüsteemi mittetoimimisest tingitud asjaoluga või ei tohiks sellist asja üleüldse esineda.
Autoks siis 9-5 2.0t
Viskab suitsu
Postitatud: T Mär 25, 2008 11:54
Postitas macadam
Ära vast külma mootoriga pedaali põhjani suru

Viskab suitsu
Postitatud: T Mär 25, 2008 15:00
Postitas D116
No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga

Viskab suitsu
Postitatud: T Mär 25, 2008 18:35
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: D116
No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga
+1 =) endal sama sümptoom oli, aga sain selles seisukorras turbo. Muidu tuleb vähemalt 5 minutit hommikul tühikäigul lasta, ning peale sõitu anna 1-2minutit turbole puhkata.. Tegelikult, kõik autod mis on turboga varustatud vajavad seda... =)) enne oli maasturiga sama lugu =)
Viskab suitsu
Postitatud: T Mär 25, 2008 18:39
Postitas suur
Algselt postitas: MangustGrupp
Muidu tuleb vähemalt 5 minutit hommikul tühikäigul lasta, ning peale sõitu anna 1-2minutit turbole puhkata.. Tegelikult, kõik autod mis on turboga varustatud vajavad seda...
See 5-minuti jutt on küll hägu. Kohe võib sõitma hakata. Lihtsalt külma mootoriga sõites tuleb gaasi tagasihoidlikult vajutada. Ei tohi kohe lapatsit põrandasse suruda.
Viskab suitsu
Postitatud: T Mär 25, 2008 19:23
Postitas Sohne
see, et ta sul külmaga aurupahvakaid sumpast lööb ei ole mingi probleem. lööb ka soojema mootoriga kui õhutemp piisavalt madal on.
eeldan, et kõik mootori mahlad on omal kohal ega vähene (?)
Viskab suitsu
Postitatud: T Mär 25, 2008 19:30
Postitas tiib
Minu masinal hakkas hommikuti käivitamisel valgekassinakat suitsu välja viskama. Mindi siis selle probleemiga teenindusse ja pandi uus turbo peale. Auto läbisõit oli siis ca 75 000 km.
Viskab suitsu
Postitatud: T Mär 25, 2008 19:45
Postitas pluggerxxx
Algselt postitas: D116
No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga
Ei-ei seda mitte...kulgen saabiga külma mootoriga alati äärmiselt tagasihoidlikult. Keegi kunagi väitis, et see jõuallikas pidada eriti poputamist tahtma külmast peast ja seega ma külmalt üle 2400 pöörde eriti seda looma ei lase.
Ainuke asi on see neljandalt käigult 5-endale vahetamine, kus alla 80km/h pealt vahetada lihtsalt ei annagi eriti sest mootor hakkab hirmsasti pooma. Seega peab ka külma mootoriga sinna pea 3000 pöörde alla välja laskma 4 jandaga et sujuvalt 5 peale vahetada.
Viskab suitsu
Postitatud: K Mär 26, 2008 9:24
Postitas D116
Algselt postitas: pluggerxxx
Algselt postitas: D116
No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga
Ei-ei seda mitte...kulgen saabiga külma mootoriga alati äärmiselt tagasihoidlikult. Keegi kunagi väitis, et see jõuallikas pidada eriti poputamist tahtma külmast peast ja seega ma külmalt üle 2400 pöörde eriti seda looma ei lase.
Ainuke asi on see neljandalt käigult 5-endale vahetamine, kus alla 80km/h pealt vahetada lihtsalt ei annagi eriti sest mootor hakkab hirmsasti pooma. Seega peab ka külma mootoriga sinna pea 3000 pöörde alla välja laskma 4 jandaga et sujuvalt 5 peale vahetada.
2400 p/m on juba palju külma mootori jaoks, rääkimata 3000 p/m. Ma üle 2000 p/m ei lase ja saan ilusti järgmise käiguga liikuda kuskil 1400-1500 p/m tõmmet piisab tegu siis 9k Aeroga.
Viskab suitsu
Postitatud: K Mär 26, 2008 9:43
Postitas Jupats
Eelkõige läheb turbo puuduliku karterituule ning umbes katti tõttu. Külma mootoriga paugutamine ei pruugi nii fataalne olla, kui VM seda kinnisilmi väidab. Külmast mootorist kahjulikum on kuuma turboga auto välja suretamine(siis võib remonti aja kirja panna).