Viskab suitsu

Vasta
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#1

Kuigi siin üks eelkõneleja tegi juba sarnase tossutamisteema siis püstitaks ka sarnase küsimuse, et kui normaalseks või ebanormaalseks saab pidada seda, et auto viskab külma mootoriga kiirendamisel sellel hetkel kui järsemalt gaasi surud paraja valgekassinaka suitsupahvaka sumpast välja.
Käivitamisel ja tühikäigul töötamisel on kõik puhas.
Kas tegemist lihtsalt külma mootori ja väljalaskesüsteemi mittetoimimisest tingitud asjaoluga või ei tohiks sellist asja üleüldse esineda.
Autoks siis 9-5 2.0t
Kasutaja avatar
macadam
Postitusi: 146
Liitunud: E Veebr 11, 2008 17:00
Asukoht:
Auto:

#2

Ära vast külma mootoriga pedaali põhjani suru :poke:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga :fight:
__In Boost We Trust__
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: D116
No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga :fight:

+1 =) endal sama sümptoom oli, aga sain selles seisukorras turbo. Muidu tuleb vähemalt 5 minutit hommikul tühikäigul lasta, ning peale sõitu anna 1-2minutit turbole puhkata.. Tegelikult, kõik autod mis on turboga varustatud vajavad seda... =)) enne oli maasturiga sama lugu =)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: MangustGrupp
Muidu tuleb vähemalt 5 minutit hommikul tühikäigul lasta, ning peale sõitu anna 1-2minutit turbole puhkata.. Tegelikult, kõik autod mis on turboga varustatud vajavad seda...

See 5-minuti jutt on küll hägu. Kohe võib sõitma hakata. Lihtsalt külma mootoriga sõites tuleb gaasi tagasihoidlikult vajutada. Ei tohi kohe lapatsit põrandasse suruda.
Sohne
Postitusi: 42
Liitunud: R Juun 09, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#6

see, et ta sul külmaga aurupahvakaid sumpast lööb ei ole mingi probleem. lööb ka soojema mootoriga kui õhutemp piisavalt madal on.


eeldan, et kõik mootori mahlad on omal kohal ega vähene (?)
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#7

Minu masinal hakkas hommikuti käivitamisel valgekassinakat suitsu välja viskama. Mindi siis selle probleemiga teenindusse ja pandi uus turbo peale. Auto läbisõit oli siis ca 75 000 km.
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: D116
No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga :fight:

Ei-ei seda mitte...kulgen saabiga külma mootoriga alati äärmiselt tagasihoidlikult. Keegi kunagi väitis, et see jõuallikas pidada eriti poputamist tahtma külmast peast ja seega ma külmalt üle 2400 pöörde eriti seda looma ei lase.

Ainuke asi on see neljandalt käigult 5-endale vahetamine, kus alla 80km/h pealt vahetada lihtsalt ei annagi eriti sest mootor hakkab hirmsasti pooma. Seega peab ka külma mootoriga sinna pea 3000 pöörde alla välja laskma 4 jandaga et sujuvalt 5 peale vahetada.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#9

Algselt postitas: pluggerxxx
Algselt postitas: D116
No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga :fight:

Ei-ei seda mitte...kulgen saabiga külma mootoriga alati äärmiselt tagasihoidlikult. Keegi kunagi väitis, et see jõuallikas pidada eriti poputamist tahtma külmast peast ja seega ma külmalt üle 2400 pöörde eriti seda looma ei lase.

Ainuke asi on see neljandalt käigult 5-endale vahetamine, kus alla 80km/h pealt vahetada lihtsalt ei annagi eriti sest mootor hakkab hirmsasti pooma. Seega peab ka külma mootoriga sinna pea 3000 pöörde alla välja laskma 4 jandaga et sujuvalt 5 peale vahetada.

2400 p/m on juba palju külma mootori jaoks, rääkimata 3000 p/m. Ma üle 2000 p/m ei lase ja saan ilusti järgmise käiguga liikuda kuskil 1400-1500 p/m tõmmet piisab tegu siis 9k Aeroga.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

Eelkõige läheb turbo puuduliku karterituule ning umbes katti tõttu. Külma mootoriga paugutamine ei pruugi nii fataalne olla, kui VM seda kinnisilmi väidab. Külmast mootorist kahjulikum on kuuma turboga auto välja suretamine(siis võib remonti aja kirja panna).
Vasta