Kuigi siin üks eelkõneleja tegi juba sarnase tossutamisteema siis püstitaks ka sarnase küsimuse, et kui normaalseks või ebanormaalseks saab pidada seda, et auto viskab külma mootoriga kiirendamisel sellel hetkel kui järsemalt gaasi surud paraja valgekassinaka suitsupahvaka sumpast välja.
Käivitamisel ja tühikäigul töötamisel on kõik puhas.
Kas tegemist lihtsalt külma mootori ja väljalaskesüsteemi mittetoimimisest tingitud asjaoluga või ei tohiks sellist asja üleüldse esineda.
Autoks siis 9-5 2.0t
Viskab suitsu
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: D116
No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga![]()
+1 =) endal sama sümptoom oli, aga sain selles seisukorras turbo. Muidu tuleb vähemalt 5 minutit hommikul tühikäigul lasta, ning peale sõitu anna 1-2minutit turbole puhkata.. Tegelikult, kõik autod mis on turboga varustatud vajavad seda... =)) enne oli maasturiga sama lugu =)
Algselt postitas: MangustGrupp
Muidu tuleb vähemalt 5 minutit hommikul tühikäigul lasta, ning peale sõitu anna 1-2minutit turbole puhkata.. Tegelikult, kõik autod mis on turboga varustatud vajavad seda...
See 5-minuti jutt on küll hägu. Kohe võib sõitma hakata. Lihtsalt külma mootoriga sõites tuleb gaasi tagasihoidlikult vajutada. Ei tohi kohe lapatsit põrandasse suruda.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: D116
No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga![]()
Ei-ei seda mitte...kulgen saabiga külma mootoriga alati äärmiselt tagasihoidlikult. Keegi kunagi väitis, et see jõuallikas pidada eriti poputamist tahtma külmast peast ja seega ma külmalt üle 2400 pöörde eriti seda looma ei lase.
Ainuke asi on see neljandalt käigult 5-endale vahetamine, kus alla 80km/h pealt vahetada lihtsalt ei annagi eriti sest mootor hakkab hirmsasti pooma. Seega peab ka külma mootoriga sinna pea 3000 pöörde alla välja laskma 4 jandaga et sujuvalt 5 peale vahetada.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: pluggerxxxAlgselt postitas: D116
No varsti tuleb turbo vahetus, kui surud edasi pedaali põhja külma mootoriga![]()
Ei-ei seda mitte...kulgen saabiga külma mootoriga alati äärmiselt tagasihoidlikult. Keegi kunagi väitis, et see jõuallikas pidada eriti poputamist tahtma külmast peast ja seega ma külmalt üle 2400 pöörde eriti seda looma ei lase.
Ainuke asi on see neljandalt käigult 5-endale vahetamine, kus alla 80km/h pealt vahetada lihtsalt ei annagi eriti sest mootor hakkab hirmsasti pooma. Seega peab ka külma mootoriga sinna pea 3000 pöörde alla välja laskma 4 jandaga et sujuvalt 5 peale vahetada.
2400 p/m on juba palju külma mootori jaoks, rääkimata 3000 p/m. Ma üle 2000 p/m ei lase ja saan ilusti järgmise käiguga liikuda kuskil 1400-1500 p/m tõmmet piisab tegu siis 9k Aeroga.
__In Boost We Trust__
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Eelkõige läheb turbo puuduliku karterituule ning umbes katti tõttu. Külma mootoriga paugutamine ei pruugi nii fataalne olla, kui VM seda kinnisilmi väidab. Külmast mootorist kahjulikum on kuuma turboga auto välja suretamine(siis võib remonti aja kirja panna).