CO reguleerimine

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
pets
Postitusi: 185
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#1

Käisin täna ülevaatusel oma 900-ga 87`a. Kuna Co sisaldus oli liiga suur ei saanud läbi. Oleks selline küsimus-kas teate soovitada kohta kus osatakse asja reguleerida( karburaator)
pets
Postitusi: 185
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#2

või oskab keegi öelda kust saab seda Co sisaldust ise reguleerida?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

siin foorumis alles kirjutasime sellest. otsi yles!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

See jutt hiljuti käis pritsemootori kohta. Siin on tegu karpaga...
Eelmine teema oli http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=802
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
daidalus
Postitusi: 82
Liitunud: L Juun 19, 2004 10:30
Asukoht:
Auto:

#5

troostauto. Selleks on mingi erilise otsaga võti.

Aga ma ühe trionicult saadud tarkusega keksiks ka. Mul nimelt oli ka co suur, jõudu ikka napilt ja bensukulu enam-vähem. Siis selgus, et karterituulutus, mis tolmu vältimiseks õhufiltrisse on suunatud annab rõhuga nii palju õliaurusid karpasse mineva õhu sekka, et see jookseb kuni sumpa väljalasketoruni välja. Ehk siis mõni õlirõngas mootoris tuksis ja karteris kompressioon liiga suur. Nüüd siis juba kolmandat aastat sõidan nii, et karterituulutuse voolik tolkneb niisama.
Ja co ongi hambutult madal, aga kuna karburaator ise on suht kulunud ja ma talle remonti pole enam võimaldanud, siis juurde keerata enam 'pisut' ei pidand saama.
Vasta