õli kogus?
tegin peale ostu nüüdseks õlivahetuse mootorile ära,aga ma ei saanud õli juurde valades aru ,kus maal on norm?õlivarras on suht imelik,pole jooni ega midagi,no 4 liitrit panin sisse ja tundub ,et palju,oskaks keegi ööelda palju 2.3t 97a.125kwmootorisse siis õli valada?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui ei tea, siis lugege manuaali:
9-5 4 sil. 4,0 l
to y2k87: kuhu ta pärast õli jõuab? kui siis tihendite vahelt välja
9-5 4 sil. 4,0 l
to y2k87: kuhu ta pärast õli jõuab? kui siis tihendite vahelt välja
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Korgi põhjasurumine ei anna midagi. Alla vajub vaid pealmine kollane nn. lukustuseosa. Varda pikkus pealesurudes ei muutu:wise:Algselt postitas: mm17
selle õlivarda pealt on tõesti halb välja lugeda õli taset. ja kuidas seda üldse vaatama peaks, kas kork täiesti põhja suruda või siis nii, kui kork on normaalselt kinnises asendis?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
!NB filtri vahetusega tuleb sisse tapselt 4L, tegelikult soojalt soovitan 3.5-3.7L mitte rohkem, sest 4L natukene uletab maksimaalne piir, kuid manualis on kirjas et 4L on okey... arvatavasti, natukene oli ikkagi jaab mootoris, sega 3.7L optimaalne 2.3i jaoks.
Algselt postitas: warum
aga nüüd kui on nats ülenormi,siis kuidas ta normi saada,kas hakkan alt välja laskma?ei tahaks küll,et kuskilt tihendi vahelt tulema hakkaks?
Nojah, kuidas siis veel?
Muidugi võid auto katusele ka keerata ja samast august välja lasta, kust sisse valasid:P:P:poke:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:


- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
alustame sellest, kuidas õli ja filtrit vahetada ja õlitaset peale vahetust kontrollida:
1. auto peaks olema sirgel horisontaalsel pinnal
2. on välja lastud vana õli ( mootor ennem soe olnud) ja eemaldatud vana filter ja lastud mõni minut ka õlil välja tilkuda.
3. uue õlifiltri kummitihend teha õliseks ja panna õlifilter kylge, keerata kuni vastu ja siis 3/4 pööret käsitsi pingutada
4. valada 3l õli mootorisse ja käivitada auto seniks kuni õli hoiatustuli kustub
5.siis oodata mõni minut ja vaadata õli taset ja lisada juurde kuni õlitase õlivardal märkide vahele jääb
6. siis kontrollida, et kuskilt välja ei tilgu
kui õli saab liiga palju, siis ylemäärane välja lasta.muidu tekib mootoris liigne õli pritsimine ja surve, mis mitte hea ei ole, eriti näiteks turbiinist isevoolu teel tagasi voolavale õlile jne...
1. auto peaks olema sirgel horisontaalsel pinnal
2. on välja lastud vana õli ( mootor ennem soe olnud) ja eemaldatud vana filter ja lastud mõni minut ka õlil välja tilkuda.
3. uue õlifiltri kummitihend teha õliseks ja panna õlifilter kylge, keerata kuni vastu ja siis 3/4 pööret käsitsi pingutada
4. valada 3l õli mootorisse ja käivitada auto seniks kuni õli hoiatustuli kustub
5.siis oodata mõni minut ja vaadata õli taset ja lisada juurde kuni õlitase õlivardal märkide vahele jääb
6. siis kontrollida, et kuskilt välja ei tilgu
kui õli saab liiga palju, siis ylemäärane välja lasta.muidu tekib mootoris liigne õli pritsimine ja surve, mis mitte hea ei ole, eriti näiteks turbiinist isevoolu teel tagasi voolavale õlile jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- melka
- Postitusi: 232
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Algselt postitas: MangustGrupp
!NB filtri vahetusega tuleb sisse tapselt 4L, tegelikult soojalt soovitan 3.5-3.7L mitte rohkem, sest 4L natukene uletab maksimaalne piir, kuid manualis on kirjas et 4L on okey... arvatavasti, natukene oli ikkagi jaab mootoris, sega 3.7L optimaalne 2.3i jaoks.
Igapäev remondid autosid et nii täpselt tead või ?? Loe Ivometsa postitust äkki on midagi uut

Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: melkaAlgselt postitas: MangustGrupp
!NB filtri vahetusega tuleb sisse tapselt 4L, tegelikult soojalt soovitan 3.5-3.7L mitte rohkem, sest 4L natukene uletab maksimaalne piir, kuid manualis on kirjas et 4L on okey... arvatavasti, natukene oli ikkagi jaab mootoris, sega 3.7L optimaalne 2.3i jaoks.
Igapäev remondid autosid et nii täpselt tead või ?? Loe Ivometsa postitust äkki on midagi uut![]()
kuus tuleb mul ca 6000-7000km labisoit, aasta jooksul 80.000km. Iga aasta vahetan auto


