9000 Aero sidur hakkas libisema
Postitatud: T Apr 15, 2008 23:12
Esimesed korrad andis märku 4. käiguga möödasõitudel u 3500 pöörde peal ehk seal kus föön täiega puhuma hakkab. Miskipärast 1. ja 2. käiguga ei tundunud eriti libisevat. Nüüd sain ka väiksematel käikudel aru ja sidur tõesti lahutab ka väga kõrgelt.
Küsimus spetsialistidele, et kas piisab ainult ketta vahetamisest või peaks ka korvi vahetama nagu Viking ja ka Carring soovitavad teha?
Ja Troostimehed, mitu tundi selline töö aega võtab teie ajakava järgi?
Ning veel, kas 165 kw aerol on ketas ja korv samad, mis Garreti turboga autol?
Küsimus spetsialistidele, et kas piisab ainult ketta vahetamisest või peaks ka korvi vahetama nagu Viking ja ka Carring soovitavad teha?
Ja Troostimehed, mitu tundi selline töö aega võtab teie ajakava järgi?
Ning veel, kas 165 kw aerol on ketas ja korv samad, mis Garreti turboga autol?