Vesi 9-3 pagasnikus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
ioon
Postitusi: 14
Liitunud: K Nov 14, 2007 22:40
Asukoht:
Auto:

#1

Ülevalt lüügivahest saab vesi sisse ja voolab mööda ääri alla tagatulede kaudu pagasnikusse. Tagumine luuk vajaks muidu kohendamist ülespoole - kas see aitaks?
Või tuleks tagatulede juurest veekindlaks teha?
djstallion
Postitusi: 269
Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
Asukoht:
Auto:

#2

Loogiliselt võttes võiks see aidata, kui luuk paika reguleerida. Ülevalt luugi vahelt peabki vesi sisse saama, kuid see ei tohiks luugitihendist sissepoole sattuda. Tõenäoliselt ei ole luuk tagatulede juurest korralikult tihendis ning sealt see vesi sisse pääsebki. Kindlasti tasuks ka tihendi enda seisukord kriitilise pilguga üle vaadata.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

Probleem on tagatulede ülemine tihend. NG-l on seal mingi haige vahtkumm ja keretöökojas paigaldati mingi must kleepuv kumm. Kumbki ei pidanud ja lõpuks lasin kõik julmalt silikooni täis. Nüüd on kuiv. Probleem oli parempoolse tagatulega. Teine võimalus on see, et tuli on mõraga ja vesi jookseb läbi tulekorpuse salongi.
SamuelM
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 21, 2008 14:13
Asukoht:
Auto:

#4

Teema vist natuke aegunud, kuid endal autol samalaadne probleem. Nimelt on peale pikemat vihmasadu luugi polstri alumine äär läbimärg, kuni kõrguseni ~10-15 cm (polstri alla vaadates ka lukustus hoovad veetilkasid täis). Niiskus koguneb ka parempoolsesse tagumisse pagassi nurka.
Kas ka võib vesi sisse imbuda tiiva kinnituse tüübli august, kuna parempoolne tüübli kinnitus on katki (parandatud/täidetud Moment liimiga)?

Hetkel ei oska kuskilt pihta hakata.

Küsimus MadMan-le millist tulede tihendit silmas pidasid (pilti?), kas asub sees- või väljaspool luuki, kuhu silikoni lasta?
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#5

Teoreetiliselt on see tulede vahelt sissetulev vesi ng probleem, sest 9-3 on tule kinnituseks kerele lisatud 1 polt, mille abil tule ettepoole ulatuv ots kinni tõmmatakse. Samas 100% ei või kunagi kindel olla pinguta igaks juhuks mutrid üle ikka. Minu ng-l lekib kuskilt luugi tihendi vahelt kuid ei oska sellele ka kuidagi läheneda.
SamuelM
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 21, 2008 14:13
Asukoht:
Auto:

#6

Peab need tulekinnitus poldid üle vaatama. Küsimus oleks siis järgmine, kuidas on võimalik tagaluuki reguleerida, kas tuleb hingesid mingit moodi liigutada, või on selleks mingi spets kruvi?
SamuelM
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 21, 2008 14:13
Asukoht:
Auto:

#7

Sai nädalavahetusel luuk polstrist paljaks kistud ja tuli välja, et tiivakinnitus poldid olid lahti põrunud.
Silikon vahele ja poldid uuesti kinni, eks näis kuidas pidama jääb
Vasta